Seventeen

360 14 0
                                    


,,Ale ale.." začal Fred ale otec ho zastavil.

,,Takže, Fred mi povedal, že hľadáte slzy jednorožca a výluh z dračieho srdca." Začal kráčať niekam dozadu,, poďte somnou."

Drgla som do Jamesa a ten ma namiesto drgnutia buchol po zadku. Sotila som doňho a nahnevaná kráčala za Georgom.
Fred sa na nás stále vyškieral.

Vošli sme do nejakého skladu ,,prečo hľadáte dve hlavné prísady na amortenciu?" Vyzvedal George ,,môžem Vám ho dať hotový."

,,To nepôjde. Musíme ho namiešať pred Slughornom na hodine." Usmiala som sa.

,,Ah tak. Odkiaľ máte recept? Podľa mojich informácií, jeho prísady nie sú známe." Usmial sa a hľadal v poličkách.

,,Našli sme ho v zakázanej časti." Škeril sa James.

,,Našli? Nie ja som ho našla!" Zavrčala som.

,,Bol som tam s tebou." Žmurkol.

,,Sledoval si ma!" Priblížila som sa k nemu nahnevaná.

,,A keby nie, bola by si mŕtva." Povedal vážnym tónom.

,,Mŕtva?" Zhíkol George.

,,O -On m-mys-myslel obrazne." Koktala som,, ak by ma nesledoval, bola by som mŕtva, pretože by ma našla riaditeľka McGinagallová." Vyhŕkla som a modlila sa aby tomu uveril.

Chvíľku si nás oboch prezeral a potom sa otočil ,,koľko toho potrebujete?"

,,Na dva elixíry." Poškriabal sa na hlave Fred,, jeden pre mňa a pre Rosie a druhý pre Jamesa s Izzy."

,,Tak fajn. Tu máte a bežte." Podal nám prísady a vyšli sme späť do obchodu.

Zvonček na vchodových dverách zazvonil a ja som v nich zbadala Harryho s Ginny, mojím otcom a s Angelinou. Fredovou mamou.

,,Ak nás tu nájdu sme v riti." Zašepkal James.

,,Choďte, ja ich zabavím." Vyháňal nás George do vedľajšej uličky. Vbehli sme tam a pritlačili sa o policu.

,,George, máme novinky. Ten niekto v tom nejde sám. Riaditeľka McGonagallová našla stopy, ktoré viedli do tajomnej komnaty." začal rozprávať môj otec,, boli rovnaké ako na metle a ešte niečo, boli tam nejaké neidentifikovateľné chlpy.

,,Nemožné!" Zhíkol George,, poďme radšej do kancelárie. Nikdy neviete kto počúva." Dodal a tlačil ich preč.

James pozrel na mňa,, ale nikto z nás Potterovcov to nebol." Šepkal,, sú dve možnosti. Buď je Voldemort nažive..."

,,Alebo má potomka." Doplnila som ho.

,,Musíme ísť. Otec ich zatvoril v kancelárii." Potiahol nás Fred smerom k chodbe naspäť do Rokfortu.

Prišli sme do hradu a utekali do našej klubovni. Tam už sedela Rose a čítala knihu.

,,Čo vlastne vieme?" Otočil sa na mňa James.

,,Že sú traja. Jeden z nich nie je človek ale je to niečo chlpaté a že chodia do tajomnej komnaty. Niekde tam musí byť tajná cesta z hradu. Inak by sa doň nepozorovateľne to monštrum nedostalo do hradu." Rozmýšľala som.

,,A jeden z nich je buď Voldemort alebo jeho potomok." Dodal James.

,,Čo si to tam šuškáte?" Usmiala sa Rose.

Fred sa usmial a položil na stolík pred Rose prísady. Rose vyložila tie svoje.

,,Fajn, takže nám chýbajú už iba oriešky." Usmial sa ,,James, si na rade."

,,Potrebujeme dva oriešky, Fred pôjdeš somnou." Pozrel James.

,,Nemôžem, máme tréning, na ktorom musíš byť mimochodom aj ty. A potom mám rande." Zazubil sa.

,,Ty a rande ?" Zdvihla Rose obočie.

,,Áno áno. Vieš, ženy ma milujú." Rozprával Fred.

,,Nie Fred, ty miluješ ženy. Nie oni teba." Smial sa James.

,,A kto je tá nešťastná?" Sadla som si pri Rose.

,,Pfff... dneska večer bude najšťastnejšia." Žmurkol s Weaslyovským úsmevom.

Pokrútila som hlavou a James si s ním tleskol.

,,Neodpovedal si. Je vôbec nejaká?" Zasmiala som sa.

,,Samozrejme, že je. Ale je to čerstvé. Nepoviem meno." Obránil sa.

,,Počkaj. Chceš tým povedať, že už ťa omrzelo striedať baby?" Zdvihla som obočie.

,,Nevyzvedaj, Waylendová." Zasmial sa Fred.

,,Rose, nechceš ísť do zakázaného lesa?" Chytil ju James okolo krku.

,,Ani náhodou. Tam ma nedostaneš." Zamietla to v plnom rozsahu,,Izzy pôjde za mňa." Vyhŕkla/

,,To nemyslíš vážne. Celý deň mám byť s ním?" Zazrela som po nej.

,,Nie Waylendová, ja mám byť celý deň s tebou." Žmurkol Potter.

Zdá sa to len mne alebo nejak často po mne žmurká?

,,Poďme na tréning, Fred. Kapitán predsa nemôže meškať." Povedal hrdo James a odišli.

Do večera som bola zavretá v klubovni a pozerala televízor.

,,Bože Cici, potrebujem mať po tréningu kľud." Počula som Jamesov hlas.

,,Veď pri mne by si mal veľa kľudu." Odpovedala Cici.

,,Nie nepustím ťa sem. Ahoj." Zatvoril jej pred nosom.

,,Bože tá je otravná." Vzdychol si a potom sa zarazil, keď ma zbadal na gauči,, Ty si tu ?"

,,Nebodaj už ťa omrzela tvoja sexuálna hračka." Zasmiala som sa a vypla televízor.

,, Máš pravdu. Hračky ma už nebavia." Pousmial sa, s metlou podišiel ku mne a oprel sa lakťami o opierku,, teraz hľadám dievča. Nie hračku." Zašepkal pri mojej tvári.

Preboha asi odpadnem. Jediné šťastie je, že sedím. Inak by moje nohy boli ako želatína.
Nechápem, prečo sa to deje vtedy, keď zacítim jeho vôňu, dych, dotyk a je v mojej blízkosti.
Chvíľku sme si hľadeli od očí.

,,Potter?" Zašepkala som a neuhla pohľadom.

,,Áno, Waylendová?" Hypnotizoval ma.

Asi ho chcem pobozkať. Hľadela som na jeho pery a začala vo vnútri panikáriť.
Musela som niečo spraviť.

,,Smrdíš." Odtiahla som sa a postavila sa,, osprchuj sa." Odišla som do izby.

Počula som len ako sa James zasmial.

Potter? [Dokončené]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt