Sixteen

389 16 0
                                    


Isabella Waylend

Keď James odišiel z izby, chytila som si miesto na tele, kde sa ma dotkol jeho penis.

Pozbierala som svoje telo z postele a postavila sa. Otvorila som skriňu a vybrala uniformu.

V zrkadle som sa na sekundu zahliadla a hodila uniformu na posteľ.

Zastavila som a vcúvala naspäť pred zrkadlo.

Zostala som celá ružovo červená zahanbená, pretože som pochopila celú situáciu predtým. Hľadela som na seba v zrkadle a na moje presvítajúce tričko.

Rýchlo som ho zo seba vyzliekla a dala si podprsenku. Následne som si obliekla uniformu a išla do kúpeľni. Spravila som rannú hygienu, spravila si vlasy a namaľovala. Keď som vyšla von, v klubovni stál Fred a James.
Obaja na mňa pozreli a James sa zaškeril. Líca mi zružoveli a otvorila som obraz.

Celú cestu do veľkej siene ma Fred s Jamesom nasledovali.

Sadla som si za stôl vedľa Rose ,,dobré ráno." Usmiala som sa na ňu.

,,No ani nie. Čo spravíme s tým elixírom lásky? Zajtra ráno ho musíme začať pripravovať a my nemáme ani jednu prísadu." Panikárila Rose ,,nespala som celú noc!"zapišťala.

Z vačku som vybrala papier a podala jej ho do ruky.

Rozbalila ho a začala čítať,, ty si to našla?! Ty si poklad!!!" Objala ma,,počkaj." Zasekla sa a znovu čítala papier.

Amortencia

Prísady: Oriešok z tela lesného muža, 3 listy chalúh, 0.5L výluhu z dračieho srdca, 4 kvapky sĺz jednorožca, koreň anglickej ruže

Postup: Výluh z dračieho srdca a koreň anglickej ruže zmiešajte dokopy pri miernom varení. Keď tekutina začne vrieť, pridajte rozpučený oriešok z tela lesného muža. Listy z chalúh rozmixujte a vmiešajte v kotlíku spolu s ostatnými prísadami. Nechajte variť hodinu a potom pridajte slzy jednorožca.
POZOR!! Postup musí byť dodržaný, inak hrozí otrávenie.

,,Niektoré prísady tu v hrade nenájdeme. Viem zohnať chaluhy a koreň anglickej ruže." Vzdychla Rose.

Fred s Jamesom si sadli oproti a vzali Rose papier.

,,Viem, kde zoženieme slzy jednorožca a výluh z dračieho srdca." Zaškeril sa Fred.

,,A ja viem, kde nájsť tú poslednú. Oriešok z tela lesného muža." Žmurkol Potter.

,,Vymysli si výhovorku Waylendová. Odchádzame z poslednej hodiny o niečo skôr." Zaškeril sa James.

Posledná hodina, 20 minút pred koncom.

Práve máme obranu proti čiernej mágii. James ma drgá, že už je čas.

Postavila som sa,, pán profesor? Mohla by som ísť na vzduch? Necítim sa dobre." Podopierala som sa stola.

,,Samozrejme a už ma nezdržujte." Vyprskol Fairly.

Otočila som sa a prevrátila očami. Spravila som dva kroky spadla som v 'bezvedomí' na zem.

,,Pre merlina." Zhíkol a prišiel ku mne.

Potriasol somnou.

Vydala som jemný hlások.

,,Môžem ju odniesť do nemocničného krídla!" Postavil sa John.

,,NIE!" Zazrel po ňom,, pôjde Potter."

Jamesa postavil a vzal ma do náručia.

,,Weasly, choďte s ním a pomôžte mu." Zazrel Fairly a pokračoval v hodine.

James ma niesol z triedy von a Fred mu otvoril dvere. Len čo Fred zavrel dvere, som zdvihla hlavu ,,bolo to ľahšie než som čakala." Usmiala som sa ,,teraz ma pusť, Potter." James sa na mňa zvláštne pozrel s úsmevom na tvári.

Po chvíľke sa spamätal a pustil ma na zem. Dopadla som rovno na zadok.

,,Idiot." Zasyčala som a postavila sa.

Kráčali sme chodbami rovno do chrabromilskej klubovni.

,,Čo tu robíme?" Obzrela som sa.

,,To je tajomstvo." Prešiel okolo mňa James a zašepkal mi do ucha.

Moje telo sa opäť zachvelo a na Jamesovej tvári bol veľký úsmev.

,,Ideme?" Spýtal sa Fred a stál pri otvorenom obraze Chrabromila.

,,Kam to vedie?" Vyzvedala som.

Obaja sa usmiali a vkročili do tmavej úzkej chodby. Vošla som ako posledná a musela som obísť Jamesa, ktorý zatvoril obraz.
Chvíľku sme kráčali v tme a potom sa otvoril východ.

Objavili sme sa u Fredovho otca v obchode so srandičkami.

,,Páni." Usmiala som sa.

,,Idem nájsť otca." Usmial sa Fred a zmizol v uličkách regálov.

Odišla som od Jamesa a obzerala si to tu. Naposledy som tu bola ako druháčka.

Prišla som k veľkému srdcu, z ktorého vyteká dym rovno na nejaké fľaštičky.

Voňalo tu ako James. Zatvorila som oči a zhlboka som sa nadýchla. Aspoň na pár sekúnd som si užívala vôňu.

,,Zase si to prehnala s voňavkou, Waylendová?" Zastavil sa pri mne James.

,,Neuveríš ale na to isté som sa išla opýtať ja teba." Povedala som ironicky.

,, James, rád ťa tu zase vidím." Usmial sa na nás Fredov otec, George,,Izzy, páni. Ako si sa zmenila."

,, Iba trošku." Povedala som s nevinným úsmevom na perách.

Zaujímavo na nás pozrel. Potom pozrel vedľa nás a šibalsky sa usmial. Čo bolo horšie, rovnako sa usmieval aj Fred.

,,Krásne to tu vonia, však?" Zhlboka sa nadýchol.

,,Čo?!" Povedali sme obaja s kyslím výrazom.

,,James nevonia pekne." Vypľula som zo seba.

,,Povedal som ti, že to je tvoja voňavka. Koľko si si jej na seba dala? Však to tu celé von—smrdí ako ty." Bránil sa James.

Obaja sme začali na seba zazerať. Rozmýšľala som, ktorú vec naňho hodím ako prvú.

Potter? [Dokončené]Where stories live. Discover now