Twenty eight

357 10 0
                                    

Po našom menšom rozhovore, som si dala náhrdelník na krk a schovala pod rolák. S Jamesom sme sa vrátili naspäť do hradu a v bezpečí sme sa dostali do klubovne. Hodinky ukazovali jednu hodinu v noci.

,,Ďakujem za dnešok." Podišla som ku stolu a naliala si džús.

,, Aj nabudúce." Usmial sa,, ale kto hovorí, že je koniec?"

Podišiel ku mne a zdvihol ma. Nohy som preplietla cez neho a odkráčal do kresla. Sadol si a ja naňho.

,,Myslím, že si zaslúžim, taký sladký bozk." Naznačoval mi.

,, Naozaj?" Usmiala som sa.

,,Mhmmm.." pozeral mi do očí.

Dala som mu rýchly bozk na líce ,,stačí?"

,,Nie to nebol bozk." Namietal,,ešte raz."

Dala som mu bozk na pery a vcucla peru.

,,To už bolo lepšie." Zaškeril sa.

Nakoniec sme sa rozlúčili a každý z nás odišiel spať do svojich izieb.

—————————————

Od toho dňa sme sa s Jamesom bozkávali pri každej príležitosti, keď sme boli sami. Užívali sme si jeden druhého a chodili sme na rôzne osamelé miesta v hrade, kde sa dali spraviť zimné pikniky.

,,Nemôžem uveriť mu, že dnes ideme domov. " usmiala sa Rose a kráčala do kupé.

,, Aspoň si vydýchneme na pár týždňov a uvoľníme sa." Usmial sa Fred.

,, Ale no tak, priznajte sa, že sa budete bezomňa nudiť." Zaškeril sa James a sadol si oproti mne.

Pousmiala som sa a pozrela von oknom na zasneženú krajinu.
Do miestnosti prišiel John a sadol si vedľa mňa.

,, Sorry, že meškám. Niečo ma zdržalo." Usmial sa.

,,Alebo možno niekto." Smial sa James.

Usmiala som sa, pretože som vedela o čom hovorí.
John nerozumel a po chvíli sa otočil na mňa.

,,Budeš v Londýne?" Spýtal sa.

Zostala som zaskočená a na sekundu pozrela na James. Ten spozornel a na tvári sa mu objavil vážny pohľad.

,,Vieš, zostávam u tety, tak ma napadlo, že by sme sa mohli stretávať." Oči mu zažiarili.

,,John, ja-.. " nadýchla som sa,,my na Vianoce nikdy nezostávame v Londýne. Každý rok chodíme niekam na chatu." Vyhovorila som sa.

,,Škoda." Pousmial sa sklamane,,ak by sa ti zmenili plány, daj vedieť." Usmial sa.

,,Poďme si zahrať žolíka." Usmial sa Fred.

,,Začnite bezomňa. Idem na toaletu." Usmiala som sa a odišla z kupé.

,,Idem za ňou." Postavil sa James a nasledoval ma.

Rose Weasly

,,Prečo za ňou všade chodí?" Zdvihol John obočie.

,,Požiadala ho o to riaditeľka McGonagallová." Zaklamal Fred.

Zbadala som na Johnovi ako sklonil hlavu a vzdychol. Na pár sekúnd jeho ruky zaťal v päste a potom ich uvoľnil.

Isabella Waylendová

Kráčala som na toalety.

,,Izzy" započula som ako zamnou kričí James.

Dobehol ku mne a stiahol ma do najbližšieho prázdneho kupé. Hneď zatiahol závesy a otočil sa na mňa. Keď sa naše oči stretli, rozbehol sa po mne ako nejaký hladný predátor na svoju korisť. Pritisol ma k sebe a začal bozkávať. Po chvíli ma pustil.

,,To bolo začo?" Lapala dom po dychu z nečakaného bozku.

James sa pousmial a znovu ku mne naklonil hlavu.

,,Si moja, však??" Zašepkal a pobozkal mi krk.

Potichu som mu vzdychla do ucha ,,á-áno, James."

James sa pousmial a ďalej mi bozkával krk ,,nepôjdeš s ním nikam, však?"

,,James, nežiarli. Dobre vieš, že pravdepodobne pôjdeme s rodičmi niekam do hôr." Stále som šepkala.

,, Daj mi ešte bozk." Usmial sa spokojný s mojou odpoveďou.

,,Si neskutočný." Zasmiala som sa.

Začali sme sa bozkávať a spadli sme na sedačky.

,,Maškrty!!" Zabuchala nám na okno čarodejnica s vozíkom plným sladkostí.

Obaja sme sa na seba pozreli a usmiali sa. Upravili sme sa a otvorili kupé. James mi vzal červené lízatko a sebe mliečnu čokoládu.

Keď čarodejnica dotlačila vozík k ďalšiemu, rozhodli sme sa vrátiť za kamošmi.
Sadla som si na miesto, kde som sedela predtým a hrala sa s lízatkom. Ostatní hrali karty a Fred sa väčšinou snažil podvádzať ale Rose mu nato vždy prišla.

Vyšla som z vlaku a v diaľke videla môj otec stojí a každého si nenápadne obzerá.
On ma od začiatku letných prázdnin nevidel, takže bude prekvapený.
Potterovci išli opačným smerom ako ja za svojimi rodičmi.

Prišla som k nemu,, prepáčte pane, čakáte na niekoho?"

,,Áno, čakám na svoju dcéru." Usmial sa na mňa a znovu začal pozerať na ľudí.

,,Ale oci, veď to som ja." Zasmiala som sa a skočila mu do náručia.

,,Izzy!!" Zhíkol,, kde je moje dievčatko?"

,,Vyrástlo." Usmiala som sa.

,,Si nádherná."objal ma a potom ma položil naspäť na zem,, môžeme ísť? Mama nás už čaká na chate."

Súhlasne som prikývla a pozrela na otca. Jeho a Harryho oči s spojili. Obaja si kývli a odišli.

Môj otec vzal kufor a vyšiel somnou na muklovskú stanicu. Schovali sme sa v čarodejníckej miestnosti, kde bol krb a slúžila na premiestnenie.
Obaja sme sa premiestnili a objavili sme sa v obývačke nejakej chaty.

Všetko to tu bolo drevené a priestranné. Obrovské okná zdobili každú stenu a vonku boli veľké snehové záveje a stromy. Boli sme na nejakom vysoko položenom mieste.

Potter? [Dokončené]Where stories live. Discover now