,,Nemôžeme. Postava v kapucni povedala, že na Rokforte má dvoch svojich ľudí. Učiteľa a študenta. Nemáme šajnu kto to je. Nesmieme ohroziť Izzy viac ako už je." Zamietol to James.
Všetci sme hľadeli na seba.
,,Toto, čo sa tu povedalo, zostane v tejto miestnosti. Nikto z vás to nesmie nikomu povedať." Trvala som na tom.
Všetci súhlasili.Hodiny ukazovali 19:45 a všetci sa pobrali naspäť do svojich koľají.
,,Prútiky majte vždy pripravené." Varoval ich James.
Pousmiali sa a odišli. Najprv išli odprevadiť Albusa k slizolinskej klubovni a potom išli k sebe do chrabromilskej.
Otočila som sa a odkráčala do izby. Vzala som si veci a išla sa osprchovať. Dala som si úzke čisté biele tričko a kraťasy.
Potom som si sadla do klubovni a zapla televízor. Prepínala som a videla ako James ide do sprchy. O pár minút vyšiel v dlhých teplákoch a sadol si na druhý koniec gauču.
Sedeli sme v tichosti a pozerali.Podišla som k stolčeku,, džús?" Spýtala som sa.
,,Jahodový." Odpovedal a pozeral ďalej.
Naliala som mu a hodila mu tam jednu čiernu malú šumienku, ktorá sa rozpustila a stratila v džúse.
Sadla som si naspäť a podala mu pohár.James ho z chuti celý vypil až do dna. Ochvíľu ho začal svrbieť celý jazyk.
,,Waylendová, čo si to spravila?!" Vyprskol a bežal do kúpeľni.
Celé ústa znútra mal čierne a dokonca aj jazyk a pery.
Začala som sa strašne rehotať. Ledva som dýchala. Od smiechu som si utierala slzy a spadla som z gauča.,, Za toto zaplatíš!" Zakričal a vyšiel z kúpeľni.
Vykukla som naňho spoza gauča a rozbehol sa po mne. Rozbehla som sa preč a naháňal ma po celej klubovni. Zamierila som do svojej izby ale v poslednej schváli ma James chytil a zhodil na zem.
Ruky mi držal na zápästí a nohy mi pricvakol k sebe.
,,Tentokrát mi neujdeš, Waylendová." Pozeral mi do očí.,,A čo mi spravíš, Potter?" Zdvihla som obočie.
Jeho zelené oči v tme asi naozaj žiaria. Nerozumiem ako človek môže byť takto príťažlivý.
A tie pery, s radosťou by som sa do nich zahryzla.
Čo?! Och vzchop sa Waylendová!! Toto je James Potter. To sa nemôže stať!,,No tak, lez zo mňa!" Vyprskla som a snažila sa dostať z jeho zovretia.
No James bol silnejší.
Keď som vzdala boj, na jeho tvári sa objavil úškrn.,,Skončila si?" Mykol hlavou aby si dal vlasy z tváre preč a potom sa ku mne naklonil ešte bližšie.
,,Dávaj si pozor Waylendová, pretože pomsta býva sladká." Zašepkal ale ani sa nepohol.
Jeho jahodový dych a jeho voňavka mi vrazili do nosa a ja som sa cítila ako omámená.
Och ako ťa ja len chcem nenávidieť Potter.
Jamesové oči behali z mojich pier na oči a naspäť, no po chvíli si odkašlal a bez slova sa postavil. Otočil sa a odišiel do svojej izby.
Zhlboka som sa nadýchla a vydýchla. Po malej chvíli som sa postavila a išla do postele.
James Potter
Ráno som vstal o 7:00. Vzal som prútik plížili sa k Izzy do izby.
Potichu som otvoril dvere a vošiel dnu. Ležala v posteli a spala. Nohy mala prepletené cez paplón akoby sa k niekomu túlila.
Jej tvár bola taká krásna a pokojná, až mi je ľúto ju zobudiť.Namieril som na ňu prútik,,Aquamenti!"
Zakričal som a z prútiku mi vyrazil prúd ľadovej vody.
Izzy vyletela z postele úplne celá mokrá.,,Potter!!" Zakričala a vzala svoj prútik.
Rozutekal som sa von z izby no pred nosom sa mi zavreli dvere a zamnou sa objavila Izzy.
Vyskočila na mňa a zhodila ma rovno do tej mokrej postele. Zostala na mne sedieť a nahnevane na mňa pozerala.Usmial som sa, pretože sa mi táto poloha naozaj páčila.
,,Tak čo, Waylendová, aká je pomsta?" Žmurkol som s úsmevom.
Moje oči na jednu sekundu zbehli nižšie na jej tričko a hneď sa vrátili na jej tvár. No potom som si uvedomil, čo som tam videl a znovu mi skĺzli na tričko.
Toto ráno sa začalo lepšie ako som si myslel.
Neobviňujte ma. Som len chlap. Mokré biele tričko bolo nalepené na jej tele. Jej prsia boli skoro pri mojej hlave a bolo ich vidieť. Videl som jej obe bradavky a poviem Vám, bolo to kurva sexy.
Videl som prsia, videl som veľa pŕs ale tieto prsia, boli dokonalé. Boli Izzyné.,,Rozhodne mokrá." Zavrčala.
Prehodil som sa a tentokrát bola Izzy na posteli a ja na nej.
Znovu som pozrel na jej poprsie. Bradavky jej stáli a prsia boli jemne rozliate.Perfektné.
Cítil som ako sa mi v teplákoch postavil penis.
Podľa výrazu Izzy, to zacítila aj ona pri jej rozkroku. Zalapala po dychu.,,Pekné tričko; Waylendová." Žmurkol som a postavil sa.
Otvoril som dvere a odišiel k sebe.
Pre Merlina. Nabudúce ak budem mať v pláne robiť nejaký žartík, musím premyslieť všetky následky a hlavne takéto. Pretože si to zbytočne sťažujem.
YOU ARE READING
Potter? [Dokončené]
Fantasy[Dokončené] James Sírius Potter. Obľúbený, arogantný, pekný a sexy. Isabella Erin Waylend. Šedá myška, ktorá nosí chlapčenské veci a vyhýba sa pozornosti. Títo dvaja boli kamaráti od narodenia. V prvom ročníku na Rokforte sa všetko zmení a stanú sa...