,,Je to priateľ? Alebo sa ti iba páči?" pýtala sa Ginny.
,,Priateľ." Zacítila som Jamesovu ruku na chrbte.
,,Kedy sa s ním zoznámime?" Tešila ma mama.
,,Ak prežijem tak určite hneď po tom." Povedala som s úplnou vážnosťou.
V miestnosti zostalo ticho a všetci rodičia sa na seba pozreli.
Potom sa Gerorge spamätal a zmenil tému.,,A čo ty James?? Nejaké dievča alebo stále to je v množnom čísle?" Vyškieral sa.
,, Už mám srdce len pre jednu." Zaškeril sa James.
,,Len mi nepovedz, že to je tá Cici." Zagánila po ňom Ginny.
,,Čo?! Nie!" Povedal zhnusene,, tá mimochodom spáva s Johnom." Zasmial sa.
Albus, Fred a Rose sa tvárili naozaj prekvapne.
,,No chvalabohu. Aspoň ti dá pokoj." Potešila sa Ginny a vyzvedala ďalej,, a kto je to dievča?"
,,Meno ti tak isto nepoviem." Povedal tajomne.
,, Nechápem, prečo ste takí tajomní." Vzdychla si mama a začali sme jesť.
Po obede skoro každý zaliezol do izby a nasledovala poobedná siesta.
Výnimkou boli rodičia, ktorí sa zavreli v miestnosti s barom a biliardom.Stála som pri kufri a vytiahla som si tepláky a tielko.
Vyzliekla som si šaty a obliekla si vytiahnuté oblečenie. Ľahla som si do postele a pozerala von oknom.Do izby vošiel James a zamkol zasebou dvere.
,,Zase to rozoberajú, však?" Otočila som sa k nemu.
Iba prikývol a vyzliekol si rifle.
Vytiahol si tepláky a obliekol divoch. Postavila som sa a potiahla som ho na posteľ. Sadol si a ja naňho. Začala som mu rozopínať košeľu.
,,Spolu to zvládneme." Pousmiala som sa,, James, ak by sa mi niečo stalo, sľúb mi, že budeš bojovať." Zašepkala som.
,,Izzy." Snažil sa brániť.
,,James, prosím sľúb mi to." Usmiala som sa.
,,Sľubujem." Povedal neochotne a pobozkal ma.
Vyzliekla som mu košeľu a rukami mu hladkala hruď.
Jemne som ho bozkávala na plece a James mi odhŕňal vlasy z pliec a krku.
Začal mi oplácať bozky na krku a vtedy som zaklonila hlavu hore. Zatvorila som oči a užívala si to. Jedno ramienko na tielku sa mi zošuchlo dolu a spoza oblečenia mi vykukla bradavka. James ho hneď chytil a prešiel mi prstom po bradavke. Nikdy som si ani nepomyslela, že by ma niečo takéto mohlo vzrušiť.
Vypustila som z úst tichý vzdych a Jamesova ruka chytila druhé ramienko a stiahol mi ho. Spoza oblečenia mi vykuklo aj druhé prso.Jemne ma nadvihol a položil na posteľ. Zahryzla som si do spodnej pery a pozrela mu priamo do očí. Začal ma bozkávať vášnivo a s obrovskou túžbou. Bozky som mu opätovala s rovnakou vášňou a túžbou. Bola som rozhodnutá stratiť svoju nevinnosť s Jamesom Potterom.
,,Izzy?" Zaklopala na dvere Rose,, spíš?"
James zavrel oči a položil na mňa hlavu. Zhlboka si vzdychol ,,prečo?"
Pousmiala som sa, vrátila si tielko na svoje miesto a postavila sa. James si zakryl rozkrok paplónom a zašepkal,,tvár sa, že nás zobudila."
Nahodila som rozospatý výraz v tvári, odomkla a otvorila dvere.
,,Čo sa deje Rose?" Zamrmlala som.
,, Všetci ideme na jazero sa korčuľovať. Chalani chcú hrať hokej a poslali ma, aby som vás ohlásila." Usmiala sa.
,,Dobre. Oblečiem sa a prídem za vami. " otočila som sa a odkráčala do kúpeľne.
,,James. Platí to aj pre teba." Zdvihla obočie.
,,Prídem." Zamumlal a tváril sa, že ešte sa prebúdza.
Rose zasebou zavrela dvere. James vyskočil z postele a ešte ho mal v pozore.
Prišiel ku mne ,,mohli by sme tu zostať. Sami dvaja na celej chate. SAMI." Zdôraznil.
,,James, musíme ísť. Už aj tak im to musí byť podozrivé, že sme si navzájom nič nevyviedli. Veď sme to už pár hodín a dokonca v jednej izbe." Podišla som ku kufru a vybrala si modré rifle, hrubý čierny sveter, bordový šál a čapicu a čierne čižmy nad kolená. James odišiel na záchod s ja som si zatiaľ dala podprsenku a začala sa obliekať.
Ako posledný som si obliekla dlhý krémový kabát.
James si nechal tepláky, dal si rolák aj mikinu a vetrovku.,,Šál a čapicu." Otočila som ho pri dverách.
Zaškeril sa a vrátil sa pre ne.Odkráčala som dolu a vyšla pred chatu, kde už boli všetci.
O chvíľu vyšiel James a v rukách držal korčule. Moje korčule držala mama. Vzala som si ich a všetci sme kráčali smerom k jazeru.Pri jazere sme si všetci obuli korčule. Chalani si vzali hokejky a začali hrať hokej. Ma baby sme sa korčuľovali po celom jazere. Rodičia stáli na kraji pri jazere, rozprávali sa a pili horúci čaj s rumom.
Korčuľovala som a napadlo mi, že sa pozriem, kde je úplný koniec jazera.
James Potter
Hrali sme hokej a naháňali puk po veľkej dĺžke jazera. Bola to muklovská hra ale veľakrát sme sa na nej poriadne zabavili.
Ale tentokrát som sa nevedel sústrediť na hru. Akoby sa malo stať niečo zlé.
ESTÁS LEYENDO
Potter? [Dokončené]
Fantasía[Dokončené] James Sírius Potter. Obľúbený, arogantný, pekný a sexy. Isabella Erin Waylend. Šedá myška, ktorá nosí chlapčenské veci a vyhýba sa pozornosti. Títo dvaja boli kamaráti od narodenia. V prvom ročníku na Rokforte sa všetko zmení a stanú sa...