Bum!!!Započula som buchot vyletela som z postele tak rýchlo, že sa mi obrátil žalúdok a bolo mi zle. Rozutekala som sa na záchod a periférne videla Victoriu ležať vedľa posteli. Jej telo bolo v divnej polohe, takže mi hneď bolo jasné, čo bol ten buchot. Bola to Vic. Spadla z postele.
Dobehla som k záchodu a začala zvracať.,,Bleeeeeee bleeeee" ozývalo sa z kúpeľne.
Keď som dovracala, bála som sa čo i len pohnúť. Victoria prišla ku mna a dala mi do rúk fľaštičku.
,, Vypi to a bude ti fajn." Pousmiala sa a začala si umývať zuby.
Bez váhania som do seba naliala fľaštičku a do pár sekúnd mi zostalo dobre.
,,Vďaka Merlinovi. Milujem elixíry." Vzdychla som si a začala aj ja s rannou hygienou.
Umyla som si tvár, vysušila v uteráku. Vyšla som von a podišla k môjmu kufru.
Otvorila som ho a zhíkla,, kde sú všetky moje veci?" Začal som panikáriť.
,,Spálila som ich. Tvoj šatník skončil. Keď s tebou skončím, budeš ženská Izzy." Usmievala sa Vic.
,,Ale v čom mám ísť? Veď mi zostalo iba toto ogrcané tričko!" Povedala som zúfalo.
,,Tu máš toto." Hodila mu nejaký kus oblečenia.
Rozbalila som to a boli to šaty.
,,Ja a šaty?" Pozrela som sa na ňu s nechápavý výrazom ,,to nemôžeš myslieť vážne." Povedala som neveriacky.
,,A prečo nie? Máš brutálne ženskú postavu. Je na čase ju ukázať." Zachichotala sa.
,,Vezmi ten prázdny kufor a poď. Ideme za Teddym." Otvorila dvere. Prišli sme na nejakú inú izbu a tam už stál zbalený Teddy.
,,Tak čo, užili ste si dámsky...." Zamrzol.
,,Ja neverím. Izzy má šaty?? Izzy má ženské šaty?" Zhíkol a pomrvil si oči.
,,Tvoja priateľka mi spálila všetko oblečenie." Zagánila som.
,,Prečo?" Vyvalil oči.
,,Pretože je dievča a my z nej toto leto spravíme ženu." Diabolsky sa usmiala.
Ja aj Teddy sme preglgli a pozreli sa na seba.
,,Ja..mmm..hmhmm... kam ideme?" Vykoktal sa.
,,New York!" Podskočila Victoria od radosti a chytila Teddyho za ruku.
Ukázala aby som pristúpila a potom ma chytila za ruku. Teddy premiestnil všetky kufre a následne nás.
Objavili sme sa v obrovskom hoteli v NY rovno na recepcií.Victoria išla vybaviť izby a ja s Teddy sme tam zostali stáť.
,,Vieš, momentálne ťa ľutujem." Usmial sa.
,,Prečo?" Telom mi prešiel pocit strachu.
,,Pretože ťa teraz čaká celý deň tých ženských vecí a zajtra celodenné nakupovanie." Poškriabal sa na hlave.
YOU ARE READING
Potter? [Dokončené]
Fantasy[Dokončené] James Sírius Potter. Obľúbený, arogantný, pekný a sexy. Isabella Erin Waylend. Šedá myška, ktorá nosí chlapčenské veci a vyhýba sa pozornosti. Títo dvaja boli kamaráti od narodenia. V prvom ročníku na Rokforte sa všetko zmení a stanú sa...