,,Fajn, fajn. Nedopovedal som ju. Ak je svetlo vidíš ma, ak je tma tak nie." Smial sa Grawp.
,,Tieň!! Je to tieň!" Skríkol James.
,,Výborne." Usmial sa a podal Jamesovi oriešok. Ten si ho vzal do mikiny a dal ho k tomu prvému do vrecka.
,,Ďakujeme."Usmiala som sa a potom som stíchla.
,,Nevieš náhodou niečo o monštre, o ktorom sa hovorí v Rokforte?" Nenápadne som sa spýtala.
Grawp prikývol.,,Áno áno. Viem." Popravil sa ,, je to obrovské má to osem nôh. Ak ťa jednou bodne, prepichne ťa. Ak ťa uhryzne, zomrieš s jedom v tele. Čo je to?"
,,P-p-pavúk?" Zapišťala som.
,,Áno ale iba niekedy, keď chce..." stíchol ,,ale ako si to vedela?" Vyzvedal Grawp.
James sa pozrel na mňa.
Pomaly sa pozrel na miesto, kde som hľadela. Postavil ma zaňho a obaja sme vytiahli prútiky.
Hore na kopci stál obrovský pavúk. Čierna vdova. Veľká čierna vdova.,, Prečo to nemôže byť Yetti ?" Zašepkala som pavúk sa po nás rozbehol.
V polovici cesty vyskočil a dopadal rovno na nás. V poslednej chvíli James zo svojho prútika vyslal kúzlo ,,Stupefy!!" a pavúk odletel.
Rozbehli sme sa opačným smerom a pred nás zrazu dopadol vlkodlak. Napriahol sa s rukou a usmial ma poškriabať s tými obrovskými pazúrmi.
V poslednej sekunde ma James pritiahol k sebe. A vlkodlak minul.Grawp sa postavil a odkopol vlkodlaka preč.
,,Bežte!" Zreval a hodil po nás Jamesov plášť.
James ho vzal do ruky a začali sme utekať cez les. Bežali sme čo najrýchlejšie. James moju ruky nepustil a držal ju naozaj pevne. Celú cestu sme sa obzerali, či za nami niečo ide ale nešlo. Vybehli sme zo zakázaneho lesa a spadli do veľkej trávy na lúke.
Pomaly som otvorila oči a pozrela som, načo som dopadla, pretože to bolo niečo mäkké. Pozerala som sa na Jamesa. On bol podomnou.,,Si v poriadku?" Zašepkal.
,,Á-áno." Prikývla som ,,a ty?"
,,No v podstate áno ale niečo naozaj ťažké ma privalilo." Škeril sa.
Buchla som mu do hrude a zliezla z neho.
Obaja sme vykukli z trávy a obtreli sa po okolí.
Keď sa dlhšiu dobu nič nehýbalo, James nás zakryl plášťom a vrátili sme sa do hradu.
Vbehli sme do našej klubovni a sadli si na zem, celí špinaví oproti sebe.,,Sme v poriadnom prúseri, však?" Vzdychol.
,,Ty nie. Iba ja a netuším prečo." Dala som si tvár do rúk a mlčala.
James si ku mne prisadol a dal mi ruku okolo krku.
Jemne ma pritiahol a položil mi hlavu naňho,, nie si v tom sama Izzy. Sme v tom spolu."
,,Nemáš dôvod riskovať svoj život kvôli mne. Nič mi nedlžíš."zašepkala som.
,,Ale áno, dlžím." Hladkal mi ruku.
,,A čo?" Zdvihla som hlavu a pozrela naňho.
,,Ospravedlnenie, za to, ako som sa k tebe choval celé tie roky. Naozaj ma mrzí, že som vtedy odišiel a nechal vás tam s Rose samé. Myslel som si, že ma každý bude mať rád tak ako ty. Vieš, úprimne." Zasmial sa,,ale mýlil som sa. Každý z nich ma má rád iba kvôli priezvisku a sláve. Keď som nato prišiel, už sme boli vo vojne. Odmietala si komunikovať a všimla si si ma jedine vtedy, keď som ti niečo vyviedol. Tak som v tom pokračoval už iba kvôli tomu aby som s tebou mal aspoň nejaký kontakt." Pousmial sa.
,, Kvôli tebe som si musela ostrihať vlasy." Vzdychla som.
,,Áno, skončili v mojom jedle." Zasmial sa ,,neuzavrieme mier?" Pozrel na mňa.
,,Neviem. Čo ak znovu odídeš za ďalšou sukňou? Nie som bábika, s ktorou môžeš narábať. Ja mám city." Hovorila som s malým strachom v hlase.
,,Neodídem. Sľubujem. Už sa ma len tak nezbavíš."povedal vytešene.
,,To fakt nám muselo ísť o život aby sme sa udobrili?" Pokrútila som hlavou a zasmiala som sa.
,,Vyzerá to tak. Obaja sme tvrdohlaví." Pokračoval v hladkaní ruky.
,,Poďme do sprchy." Postavil sa,, teda.. ja.. myslel som každý z-zvlášť." Zakoktal sa.
Dal dva oriešky na stôl pri ostatné prísady.
,,Bež prvý" zasmiala som sa a ostala tam sedieť.
James si to namieril rovno do kúpeľni a po 15 minútach vyšiel iba v osuške.
,,Vyhrial som ti to tam." Potterovsky sa usmial a odišiel do svojej izby.
Moje oči boli zhypnotizované. Pozerali rovno na jeho mokré vlasy a telo. Po jeho hrudi stekali kvapky vody cez všetky tehličky až ich zabrzdila osuška.
,,Vidím to na studenú sprchu." Preglga som a vošla do kúpeľni.
Vyzliekla som sa a umyla sa v poriadne studenej vode.
Dala som cez seba osušku a otvorila dvere.
Pomaly som kráčala k svojej izbe.,,Aká bola sprcha?" Usmieval sa na mňa z izby James v trenkách.
,,S-studená." Párkrát som zažmurkala, či vidím dobre.
Zacítila som ako sa červenám na tvári a rýchlo som sa zvrtla do izby. Počula som ako sa James smeje.
Aký zlatý smiech.
,,Och Waylendová! Dohodli ste sa na mieri, nie na láske. Spamätaj sa dievča!"Povedala som si tichým hlasom a obliekla si tričko a nohavičky.
Ľahla som si do postele a chcela spať.
ESTÁS LEYENDO
Potter? [Dokončené]
Fantasía[Dokončené] James Sírius Potter. Obľúbený, arogantný, pekný a sexy. Isabella Erin Waylend. Šedá myška, ktorá nosí chlapčenské veci a vyhýba sa pozornosti. Títo dvaja boli kamaráti od narodenia. V prvom ročníku na Rokforte sa všetko zmení a stanú sa...