Hľadala som tam dlhé hodiny niečo, čo by sa hodilo k mojej pomste.
Našla som jeden elixír.
Elixír, ktorý dokázal na týždeň zmeniť farbu pokožky.Ingrediencie: 4 oči mloka, 12 kvapiek z dužiny mandragory, 2 lupene z mŕtvej ruže a kúsok látky s farbou akú pokožku chcete.
Trvalo mi dva týždne, kým som zohnala všetky ingrediencie.
Elixír som začala miešať na záchodoch spolu s Myrtou.
,,Takže do vody musíš pridať vymágané oči mloka." Čítala Myrta,, následne nakvapkáš 12 kvapiek dužiny z mandragory a potom posekáš nadrobno 2 lupene z ruží. Ako posledné musíš hodiť kus horiacej látky rovno do kotlíka." Zapišťala,, to je tak vzrušujúce!!"
Spravila som to, čo mi povedala a zasmiala som sa.
Keď som pridala všetky ingrediencie, zmes v kotlíku sa zmenila na zelenú. Na rovnakú zelenú ako ten kus látky.
Po pár sekundách znovu zostala priesvitná.,, 0.04dc pridajte do hocijakej tekutiny (voda, džús, alkohol) a premiešajte." Dočítala Myrta.
Elixír som naliala do fľaštičky a utekala do veľkej siene.
Vošla som a nikto tu nebol, pretože večera začína o 19:00. Do Potterovho pohára s tekvicovým džúsom som vyliala dané množstvo elixíru a pomiešala.
Džús zasyčal a ja som utekala za Rosie.Čakala som kým odbije 19:00 a hneď sme ju ťahala do sieni na večeru.
Otvorila sme dvere a to, čo som zbadala by ma ani vo sne nenapadlo.,,Waylendová!!" Zavrčal zelený Potter ale zelený bol aj Fred.
,,Hahahahaha Fred!! Toto som nečakala!!" Začala som sa strašne smiať.
Slzy som mala v očiach a keď som videla, že sa James po mne rozbehol, začala som utekať.
Utekali sme po celom hrade a podarilo sa mi schovať do jeden starej učebni.Celý týždeň obaja chodili zelení ako Shrekovia.
No bohužiaľ nezostalo to bez trestu.
Ja som musela upratovať celý mesiac učebňu elixírov a Potter učebňu herbológie.Londýn 2018, 3. ročník - Vianočné prázdniny
,,Izzy!! Choď otvoriť, prišla návšteva!!" Zakričala mama z kuchyne.
Utekala som k dverám a otvorila.
,,Ahoj Izzy." Usmial sa na mňa Harry Potter.
Stál tam spolu so svojou celou rodinou.,,Ahojte, poďte ďalej." Usmiala som sa tým najmilším úsmevom a Jamesa ignorovala.
Ginny išla za mamou do kuchyni a Harry za otcom do pracovni.
Ja som kráčala do obývačky a sadla si na gauč.,,Zahráme si UFC na Playstatione?" Sadol si vedľa mňa Albus.
Prikývla som, utekala vziať ovládače a zapla som to.
James ma stále sledoval.
,,Čo chceš Potter?!" Vyprskla som.
,,Nič." Pretočil očami.
Po chvíli vybral z vačku čokoládové cukríky a do aj Lily a aj Albusovi. Dlho som rozmýšľala, či si vezmem a nakoniec mi jeden podal.
Zjedla som ho a o ochvíľu som to naozaj oľutovala.
,,Poďme do- kot - kot- izby." Vyvalila som oči a chytila si ústa.
Lily a Albus na mňa vyplašene hľadeli a James zadržiaval smiech.
Keď už bol celý červený, vybuchol a začal sa na plné ústa smiať,,Waylendová, konečne si priznala, že si sliepka."
,,James -kot kot- Sírius -kot kot- Potter!!!" Zkríkla som a celá zúrivá som odišla do kúpeľne.
Och, ako ho ja nenávidím!!! Za to mi zaplatí!
Sršala zo mňa nenávisť.,,Zlatko, poď von. Večera je hotová." Zaklopala mi na dvere mama.
Buchla som si hlavu o stenu a vzdychla si.
Vošla som do jedálni a sadla si.
,,Ako škola Izzy?" Uzsmiala sa Ginny.,,Dobre." Povedal som v rýchlosti a zavrela ústa.
,,Ale no tak Isabella, jednoslovné odpovede sú neslušné." Napomenutia ma matka,, rozviň to."
Zatvoril som oči a v duchu sa ukľudňovla. Kľud. Nezabiješ ho. Je o iba malý sopliak.
,,Rada by -kot kot- ale váš -kot kot- syn mi -kot kot- dal cukrík -kot kot- a teraz -kot kot- robím toto -kot kot- ." Zazrela som naňho naozaj škaredo a on sa začal strašne smiať.
A nie len on ale úplne všetci.
Prevrátila som očami a ďalej jedla.V ten večer u nás Potterovci prespali.
Ja som nespala.
Vošla som so strojčekom k Albusovi a Jamesovi do izby a spali. Našťastie.
Vyholila som Jamesovi celú hlavu a ešte aj obočie.
Potom som bežala za otcom a ten mi dal elixír proti kot kodákaniu.Ráno som sa k ním do izby vplížili znovu. Na ruku som mu dala šľahačku a s pierkom ho čiglila na tvári. James sa napriahol a s rukou si strelil šľahačku rovno na celú tvár.
,,Hahaha kde si videl muchy lietť v decembri?" Utrela som si slzy,, a daj si baranicu aby ti nebola zima na hlavu!!" Zakričala som a rozutekala som sa do kuchyni, kde už rodičmi pili kávu.
,,Isabella Erin Waylendová!!" Započula som dupot dolu schodmi a v kuchyni sa zjavil holohlavý James.
,,Pre merlina James! Mal si sa osprchovať veď ešte máš na sebe holiacu penu." Pokrútila hlavou Ginny ,,konečne vyzeráš ako človek. Tie dlhé vlasy skoro po plecia ti vôbec nesvedčali."
Ja som sa rehotala a po meninám škaredo pozeral.
Po pár hodinách sa naše rodiny znovu rozdelili a ja som si v kľude užila zvyšok prázdnin.
YOU ARE READING
Potter? [Dokončené]
Fantasy[Dokončené] James Sírius Potter. Obľúbený, arogantný, pekný a sexy. Isabella Erin Waylend. Šedá myška, ktorá nosí chlapčenské veci a vyhýba sa pozornosti. Títo dvaja boli kamaráti od narodenia. V prvom ročníku na Rokforte sa všetko zmení a stanú sa...