Fourteen

399 13 0
                                    

Okolo uličky, kde sme boli, prešla nejaká osoba v muklovskej halloweenskej maske. Kráčala úplne nakoniec a tam čakala.

O pár minút sa niekto vynoril z tmy. Mal plášť a tvár mal zahalenú kapucňou. Obaja vytiahli prútiky a priložili si ich k ústam aby sa ich hlasy zmenili.

,,Čo to kurva robíte?! Máš čakať na moje pokyny a nie ju sledovať ešte aj s tým monštrom!" Vrčal ,, ak sa to kvôli Vám posere, zabijem vás oboch!" Zúrila postava v čiernom plášti.

,,Nemajte strach, nikto nás nevidel." Upokojovala ho postava v maske.

,,Teraz nejaký čas nebudete nič podnikať. Nemáš ani tušenie aké náročné bolo, dostať ho sem ako učiteľa a teba ako študenta!! Neskúste to posrať!" Vyprskla postava plášti.

Izzy som stále držal v náručí a obaja sme počúvali každé slovo. Pustil som jej ústa a ona sa potichu nadýchla. Pomaly sme začali kráčať preč zo zakázanej časti. Dostali sme sa do hlavnej uličky a potichu cúvali.

Izzy ma pevne držala. Keby mohla, asi na mňa vyskočí a prichytí sa ako kliešť. Nie že by sa mi to nepáčilo. Práveže naopak. A páči sa mi aj to, že ju momentálne držím v náručí a ona sa ku mne tisne ešte viac.

Sústreď sa James. Nebuď hlupák. Ide Vám o život.

Isabelle Waylend

Pomaly sme vycúvali zo zakázanej časti a pod plášťom bežali za Rose.
Tá sedela a čítala knihu.

,, Psst." Začal James.

Rose sa obzrela a čítala ďalej.

,,Psssst" povedal hlasnejšie.

Rosie sa opäť obzrela a znovu sa sklonila ku knihe.

,,Rosie!!!" Povedal o trochu hlasnejšie.

Rose sa mykla a a dala si knihu pri tvár,, James! Skoro som dostala infarkt." Vyprskla.

,,Bež nájsť Freda, Lily a Albusa. Priveď ich do našej klubovni." Prikázal jej.

,,Nemôžem. Čakám Izzy." Odpovedala a sedela ďalej.

,,Ja som tu." Zašepkala som a Rose zhíkla.

Všetci v knižnici sa na ňu pozreli.

,,To je naozaj napínavá kniha!!" Ukazala na ňu.

,,Rosie, bež po nich. Je to naozaj veľmi dôležité." Povedala som trošku hlasnejšie aby to počula.

Rosie sa postavila, vzala knihu a bežala preč.

Ja s Jamesom sme zamierili rovno do našej klubovni. Keď sme prišli dnu a dvere sa zavreli, James dal dolu plášť a hodil bol na gauč.

,,Si v poriadku?" Obzrel si ma.

,,Prečo ťa to zaujíma?" Zamračila som sa.

,,Pretože.. pretože.."začal koktať,, lebo ma to zaujíma." Vynašiel sa.

Podišla som ku stolu s občerstvením a do pohára si naliala pomarančový džús.

,,No tak, odpovedaj." Zastavil sa pri mne.

,,Nechaj ma tak. Nemusím ti nič hovoriť. My dvaja kamaráti nie sme." Vyprskla som.

,,Izzy, no tak, toto nie je sranda. Toto je vážna a nebezpečná vec." Chytil mi tvár do svojich rúk.

Moje telo sa zachvelo pri jeho dotyku. Pozeral na mňa vystrašenými očami.

,,Som v poriadku." Povedala som po dlhšej chvíli ticha a otočila sa mu chrbtom.

Započuli sme ako sa obraz otvoril a obaja sme vytiahli prútiky a namierili ich.
Našťastie dnu vošla Rose, Fred, Albus a Lily.

,,Tak sme tu." Prehlásil Fred víťazne a zamieril k nám, vzal si zo stola prázdny tanier a dal naň slané pečivo, sladké a do druhej ruky si nalial tekvicový džús.

,,Čo je také súrne, že zmeškáme večeru?" Zisťoval Albus.

,,Vezmite si čo chcete a sadnite si. Musíme prediskutovať jednu vážnu vec." Povedal James a odišiel ku krbu.

Ja som si odišla sadnúť a ostatní si nabrali občerstvenie.

Keď už sme všetci sedeli, hľadeli na nás a čakali čo povieme.

Zhlboka som sa nadýchla,, ten kto ma chcel minulý rok zabiť, je stále tu a sleduje ma. Problém je, že to nie je jeden človek ale dvaja a nejaké monštrum." Vysypala som zo seba,, keď idem po hrade sama, cítim ako ma sleduje. Počula som jedny ľudské kroky a jedny kroky, čo ľudské naozaj neboli. Bolo to akoby stúpa na nejaké pazúre namiesto chodidiel." Vysvetlila som.

Všetci stíchli a zmerali každé slovo, čo som hovorila.

,, Poobede sem prišla Izzy naozaj vystrašená akoby videla ducha. Potom, keď odchádzala, rozhodol som sa ju sledovať až do zakázanej časti knižnice." Pokračoval James.

,,Čo si robila v v zakázanej časti?" Zdvihol Albus obočie.

,,To je teraz nepodstatné Al. Je to niečo na našu hodinu elixírov." Usmiala som sa,, no takže, hľadala som to, čo som potrebovala a po pár minútach som započula kroky. Zjavil sa tam niekto v maske a následne sa z tmy vynoril niekto v plášti s kapucňou. Pomocou prútikom si zmenili hlas." Môj hlas sa zatriasol.

,,Postava v kapucni vynadala postave v maske, že ma sledoval aj spolu s tým monštrom. Ževraj môžu všetko pokaziť. Povedal, že na teraz nemá robiť nič až kým nepríde správny čas." Pozrel James na vystrašené tváre.

,, Pre merlina!!! Toto je naozaj zlé!" Povedal Fred s plnými ústami.

,,Čo budeme robiť?!" Vypúlila oči Lily.

,,Za žiadnych okolností nechoďte nikam sami. Aj keď si myslím, že Vám nebezpečenstvo nehrozí." Upokojoval ich James.

,,Má pravdu. Idú po mne. Nie po Vás." Pousmiala som sa.

,,Musíme to povedať učiteľom a žiakom." Spanikárila Rose.

Potter? [Dokončené]Where stories live. Discover now