Two

431 15 0
                                    

V ten deň sme boli všade spolu. Všetko sme si obzerali a bláznili sa ako deti.

,,Ahoj James." Prišli k nám tri dievčatá ,,chceli by sme Vám niečo ukázať." Usmiali sa.

,,Ahojte, jasné poďme." Usmial sa a všetkým nám ukázal aby sme išli.

,,No vieš, chceme aby ste to videli iba ty, Fred a John." Pozrela na nich ,,pre baby to nie je nič zaujímavé.

Ja s Rose sme zostali stáť vzadu a nemohli sme uveriť tomu, čo počujeme.

,, Aha." Vzdychol,, tak baby vidíme sa neskôr." Usmial sa na nás a zakýval nám,, poďte chalani."

,,Opustili nás kvôli prvým babám, však?" Zamrznuto vravela Rose.

,,Áno. Nemôžem tomu uveriť." Pretrela som si oči.

Ale bol to len začiatok.

James s chalanami si užívali všetkú pozornosť od dievčat aj chalanov. Každý s nimi chcel byť kamarát a baby v takom mladom veku už rozprávali ako by ich chceli za frajerov.

S Rose sme si mysleli, že to bude len chvíľkové ale mýlili sme sa. Pre Merlina a ako moc.

V knihovni sme sa s Rose zoznámili so Sofie a vytvorili sme si naši trojku. Boli sme najlepšie kamarátky. Všetko sme si rozprávali a zostali sme si naozaj blízke.

,,Baby!! Pozrite akú knihu som našla!! " docupitala som k nim.

Sadla si,, ako skrotiť jednorožca." Otvorila som ju ale to som nemal robiť.

Len čo som otvorila knihu, vystrekla mi do tváre veľká zelená tekutina. Mala som od nej celé vlasy, tvár a ešte mi aj stekala na uniformu.

Zatvorila som knihu a utrela si oči.
Pozrela som sa na dievčatá a tie na mňa so strachom  pozerali.

,,Čo to..."zašepkala som a v tom prišiel James, Fred, John a další obdivovatelia spolu s dievčatami a smiali sa na mne.

,,Bolo to brutálne."smiali sa,, James, ty si pán."

Postavila som sa a pozrela na Jamesa s nechuťou ,,my dvaja James Sírius Potter ,,sme spolu skončili. Odteraz už nie si môj priateľ!!!" Zavrčal som a rýchlym krokom odchádzala z knihovni.

Jamesov úsmev na pár sekúnd zmizol a pozrel mi priamo do očí. No potom doňho štuchol nejaký chlapec a znovu sa smial.

Celá špinavá od neznámeho slizu som sotila do Jamesa a predrala sa smejúcim sa davom. Odišla som do mojej a Rosinej izby a vyzliekla sa. Namierila som si to rovno do sprchy.

A v tento deň, sa začala vojna medzi mnou a Jamesom.

Stali sa z mal nepriatelia. James sa snažil ospravedlniť ale úplne som ho ignorovala.

,,Izzy, prosím. Už mi to odpusť. Nechcel som." Bežal zamnou.
Kráčala som ďalej.

,,James, nechaj ju. Vidíš, že iba chce aby si za ňou doliezal." Zastavilo ho. Hnedovlasé dievča, ktoré ho od nás vzalo hneď v prvý deň.

,,Áno, Potter. Nechaj ma." Zasyčala som a odišla.
Vbehla som do klubovni a uprostred izby zastavila.

Dostala som úžasný nápad.

Bežala som do kuchyni v Rokforte.

,,Dobrý deň, ja chcela som sa spýtať, či by som si nemohla vziať dve kilá múky." Pousmiala som sa na malého škriatka.

,,Ale iste. Nech sa páči slečna Waylendová." Usmiala sa na mňa.

,,a ako sa voláte vy?" Vzala som si od nej múku a úsmev jej opätovala.

,,Macy." Povedala šťastne.

,,Rada vás spoznávam Macy. Ďakujem za múku." Zakričala som spoza dverí a utekala do klubovni.

,,Bol tu Potter?" Pozrela som na gauč, kde si Rosie čítala knihu.

,,Nie, ešte sa nevrátil." Pozrela mojim smerom ,,prečo?"

,,Uvidíš." Diabolsky som sa usmiala.

Letela som do našej izby, kde som nabrala veľké vedro vody a do suchého som vysypala múku.

Dotrepala som sa s tým na začiatok klubovni a položila pri dvere.

Počula som otvárať dvere a Jamesov hlas.
Len čo vošiel som naňho vyliala celé vedel vody a potom vysypala všetku múku.

,, A teraz konečne vyzeráš ako duch." Do jeho hrudi som buchla kýbel a on ho ešte v šoku chytil.

Všetci sa smiali a ja som ako hrdinka odkráčala do svojej izby.

,,Waylendová!!!!!" Počula som zdola rev a rýchlo sa zamkla v izbe.

Rokfort 2017, 2. ročník

,,Rosie, stihli sme to." Usmiala som sa keď sme dobehli na hodinu transfigurácie včas.

Sadli sme sa do stredného radu do prvej lavice a čakali.

Počas hodiny som sa cítila divne. Akoby sa blížilo niečo zlé.

Bola som nervózna a strácala som sa v myšlienkach.
Baby v triede sa na mne chichotali a chalani na mňa pozerali s úsmevom.

Konečne koniec hodiny.

,,Želám príjemné rozčesávanie." Zašepkal mi za chrbtom James Potter a s úsmevom odšiel z triedy.

Zhlboka som sa nadýchla a spolu s Rose sme vleteli na záchody k umrnčanej Myrte.

Pozrela som sa do zrkadla a videla, že v mojom dlhom cope bolo prilepených strašne veľa žuvačiek.

,,Ja ho zabijem!!" Zkríkla som a vzala si nožničky.

Odstrihla som si cop a moje polepené vlasy spadli na zem.
Hlavu som si strčila do umývadla a namočila si vlasy.

Vzala som zo zeme vlasy a nahnevaná s mokrou hlavou vyštartovala za Potterom do veľkej siene

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Vzala som zo zeme vlasy a nahnevaná s mokrou hlavou vyštartovala za Potterom do veľkej siene.

Podišla som k nemu a vlasy mu hodila priamo do jedla ,,môžeš si ich zožrať!" Otočila som sa a odišla.

Ihneď som si to namierila do knihovni.

Potter? [Dokončené]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang