(16) Yeni kız!

25 6 0
                                    

                    Bazen herşeyden uzaklaşmak gerekir,
          bazen yalnız kalmak gerekir, bazen ise zorunda
        kaldığın için uzaklaşmak gerekir, dünya sevenleri
                              ayıracak kadar acımasız!...

Kızlar beni sürükleyerek Clara nın odasına kadar getirmişlerdi, ve şu an oturuyorduk, "evet hadi başlayalım, Akira biz olmadığımız zaman ne yaptın!" Dedi Clara kaşları ard arda havaya kalkıp indi, "n-ne yapıcam be!? Başımın ağrısıyla uğraşıyordum" Ne yapmadım ki  "öylemi?" Dedi Sulli üzüldüğü her halinden belliydi, "emin misin, Luca yla hiç karşılaçmadınızmı?"  "H-hayır sadece bu sabah" tüm gün ve gece onunla yan yanaydık! "Eminmisin!?" Ne demek istiyor bu kız? "Evet! Hem neden beni soruşturuyorsun?" Dedim terler üzerimden akıyordu resmen!

"Sen ne yaptın?" Dedim Clara ya "ninemin evine gittim, onu çok özlemiştim" neden ailesinin yanına gitmedi ki, "annenlerin yanına gitmedinmi?"  "Annem ve babam 1 yıl önce trafik kazasında hayatını kaybetti" duyduğumla şok oldum bu kadar neşeli bir kızın böyle bir şey yaşamış olması akıl alır gibi değil! "B-ben ö-özür dilerim bilmiyordum" dedim "neden özür diliyorsun ki? Yanlış bir şey yapmadın ki!" Oturduğum yerden doğrulup, Clara ya sarıldım. Kızlarda sarıldı, Clara titrek bir sesle güldü, "hem büyükannem bana çok iyi bakardı, gerçekten çok tatlı onun yanında kendimi çok rahat hissediyorum!" Dedi, ondan ayrılıp yerime oturdum.

Konuyu değiştirmek için bir şey söylemem gerekiyordu, "Ah Lucy senin gücünü hiç sormamıştım"  "Ah benmi? Daha tam olarak alışamadım ama temas ile, kişiye yada kendime kişinin geçmişini veya geleceğini gösterebiliyorum!"  "Vay inanılmaz, bir güç"  "evet, pek işime yarayacağını düşünmediğim için kendimi yakın temas dövüşünde çok fazla geliştirdim, babamla herzaman çalışırdık, yani anlayacağın çocukluğumdan beri eğitim görüyorum"  "inanılmazsın!" Gerçektende mükemmel bir kişiliğe sahipti "Ah Lucy Akira nın geleceğine bakabilirmisin?"  "Ah şey, başkalarına gösterme konusunda gelişmedim, ama geleceğe bakma konusunda geliştim" korkuyordum nedense, "elini uzatırmısın Akira?" Lucy nin dediğini yapıp elimi uzattım, "gözlerini kapat, ve sen görmeyeceksin, sadece ben görebilirim onun için sadece odaklan olmadı diye sakın konuşma" "t-tamam"  elimi tutup gözlerini kapadı, bekledim, kaşlarını çattı, elimi aniden bıraktı. "Ne oldu Lucy?" Diye sordum "Ne gördün?" Kızlar heyecanla bekliyordu, ben ise sadece neden öyle bir tepki verdiğini merak ettim.

"Ne gördün?" Dedi Sulli, "karanlık, s-sadece karanlık" kızların gülen yüzü somurttu, ben endişeyle Lucy ye bakıyordum. "O da ne demek oluyor?!" Diye sordum "Bilmiyorum"  "Ah şey Lucy daha kendini geliştiremedi ya belki o yüzden odaklanamamıştır" dedi Clara, "e-evet olabilir!"  "Neyse hadi konuşalım" dedi Sulli...

                                                 ▪︎▪︎▪︎

Bir şekilde kızlarla geceye kadar konuşmuştuk ve sonunda odama gelmiştim, eşofmanlarımı giyip direk kendimi yatağa attım. Gözlerimi kapattığım an gözümün önüne Luca geldi! Hemen gözlerimi açtım, "ne diye aklıma geliyorsun sen! Öfff git başımdan uyumak istiyorum!" Kendi kendime konuşmalarım hiç bitmiyordu! Gözlerimi tekrar kapatıp cenim pozisyonuna girdim, neden Viggo ya okadar sert baktı ki? Aman beni ilgilendirmiyor...

Gözlerimi açtığımda güneşin ışığı odamı fethetmiş ti, yatağımdan doğrulup masanın üzerindeki telefonu alıp saate baktım 05.37 geçiyordu. Koşuya çıkayım mı, çıkmiyimmi? Bilemedim, ama boşver bu günde kalsın, zaten çıkarsam yetişmem, banyoya gidip duş aldım, saçlarımı iki yandan örüp, dolabımın önüne gittim, bol Jean ve üserinede yarım kollu crop giydim, fazla açık giyinen biri değildim, giydiğim crop ların hepsi nin altına göbeğimi göstermeyen bir pantolon giğerdim. Evde canım isteyince crop, bel altı eşofman giğerdim o kadar, açık giyinince sanki herkez bana bakıyor gibi hissederdim özellikle son bir kaç aydır herkes bana tuhaf gözlerle baktığı için, büyük ihtimalle onunda etkisi var, ama bir yere çıktığımda şort giğmekten çekinmem, bu okulda açık giğinmemeye özellikle özen gösteriyorum. Ama öyle giğinenleride asla yargılamam, doğanın kanunu bu, herkesin bakış açısı farklıdır.

Saçlarımı açtığımda dalgalı dalgalı olmuştu, güzelce taradım, benim saçım kabarmıyordu merak etmeyin aksine dahada güzel görünüyordu, kaşlarım yamukmuymuş, bide böyle gidiyormuşum aaa! Tamamen rezillik, kaşlarımıda düzelttikten sonra kızların yanına gittim, Clara nın odasının kapısını çaldım, aradan 2 saniye geçtikten sonra kapı açıldı, yine dalgalı ve siyah saçları bembeyaz teniyle buluşunca inanılmaz gözüküyordu, "günaydın" "günaydın Clara" diğerlerinide çağırdıktan sonra, merdivenlere doğru yürüdük, "Dur bakayım" dedi Lucy, kolumdan tutarak, "ne oldu?" Dedim, "sende bir tuhaflık var sanki" dedi Clara "saçları, çok yakışmış" dedi Sulli "aaa! Evet hep düz saçla görüyorduk, bu gün dalgalı saçlarla göze bir daha güzel geliyorsun" dedi Clara, "teşekkür ederim, ama normal görünüyorum canım!" dedim, birlikte yemekhaneye indik, tepsilerimizi aldıktan  sonra doldurmaya başladık, "GÜNAYDIN GENÇLİK" Jack bağırarak içeri girdiğinde istemeden sırıtmıştım, gerçekten çok tatlıydı, "bizimkilerde buradaymış zaten!" Dedi Sam, onlarda hemen arkamızdan geliyorlardı.

Gidip masaya oturduk, herkez herzamanki yerinde oturdu, Luca da tam karşıma. Kahvaltı etmeye başladık. "Dur bakiyim! Bak bana!" Jack omuzumdan tutarak beni kendine doğru çevirdi, hemen yanımda oturmuştu. "Sen niye tuhaf gözüküyorsun?" Dedi Jack, tuhaf mı? Tuhafmı gözüküyorum? Hadi ama! "Evet! banada öyle geldi!" Dedi Carlos, hep bir ağızdan konuşmalar, Ah o kadarmı dikkat çekti bu saç, "dimi çok tuhaf!"  "Saçı, arkadaşlar! Saçı" dedi Sulli, Jack birden bire ışınlandı "Aaaaa! Evettt!"  "Dalgalı saçlar çok iyi olmuş yalnız!" Masadaki herkez kendi aralarında gülüştü, "ahhh! Bu ne be! Çirkinse çirkin deyin o  ne kendi aranızda gülüşüyorsunuz!"  "H-hayır cidden çok güzelsin Akira, sen onlara bakma" dedi Clara "tamam ya! Zaten kimse umurumda değil! Iyiki bir saçlarım şekil tutmuş, öf açık bıraktığıma pişman ettiniz!"  "Akira sen yanlış anladın, biz senin güzelliğinden bahsediyoruz!" Dedi Hiro, herkez ona katılmış gibi başını sallıyordu. Luca sadece çenesini eline yaslamış öylece bir yandan kahvaltısını yapıyor bir yandanda bizi izliyordu.

"Hem tuhaf değil sadece farklı gözüküyorum" dedim, saçlarımı elimle yana atayım derken  bilerek Jack yüzüne değdirmiştim, "ağzıma girdi, sanki ne dedik! Kız saçlarıyla tokat attı bana resmen" dedi ağlıyormuş gibi yaparak. Bu çocuk cidden deliydi.

Sonunda sınıfa gelmiştik. Herkes yerinde geçtikten sonra hocada geldi, "günaydın arkadaşlar, yeni bir arkadaşımız var"  dedi, içeri bi kız girdi  gök mavisi gözleri, beyaz teni ve kumral saçlarıyla güzel bir kızdı, dar kot pantolonu, kısa bir tshirt le fiziği ortaya çıkıyordu, kız fena değildi.

"Kendini tanıtmak istermisin?" Dedi hoca, "merhaba, ben Catnıs Carler, söyleyeceklerim bu kadar" dedi, çok nazik bir ses tonu vardı, ve nasıl desem kızda farklı bir hava vardı, masum yüzlüydü, bu nereye bakıyordu öyle, kızın gözünü takip ettim, dur bu Luca yamı bakıyordu? Ama Luca ona bakmıyordu! Niye ona bakıyordu? Aman bana ne ya, "TSH" kendi kendime yine ne söyleniyorum ben! Kız gidip baştaki  ikinci sıradaki yani benim sağ tarafımın bi yukarısındaki sırada oturan çocuğun yanına gitti, ben çocuğu tanımıyordum, kaç haftadır buradayım ve daha bizimkiler hariç kimseyi tanımıyordum, birde Marco var tabi, sahi ya o nerede? dünden beri yok.

"Şey Ben burada oturabilirmiyim, arkada kendimi çok boğulmuş hissederim" dedi nazik bir sesle "t-tabi" çocuk sıradan kalkıp arkaya geçti, kız gülümseyerek sırasına oturdu, benim ona baktığımı görünce bana baktı, bende ona dik dik bakmaya devam ediyordum, kız durduk yere gözünü belertip önüne döndü, bu neydi şimdi? BU KIZ KENDİNİ NE ZANNEDİYOR DA GELİP BANA GÖZÜNÜ BELERTİYOR!!!

sakin ol Akira, gözümü belertip önüme döndüm, dişlerimi okadar sıktım ki resmen kırılacaklardı, bu kimdi ya, dağdan gelmiş bağdakine ağalık taslıyor, hıh tipe gel cadaloz! Çenem çok pis kasılıyordu! Sen daha tersimi görmedin benim yeni kızmış! Hıh!. Gözüm bana bakan Luca ya kaydı, çeneme bakıyordu, her halde kızın bana yaptığını görmüştü, sakin ol Akira sakin ol! Luca ya zor bir gülüş attım, ve önüme döndüm.

AKİRA (Karanlığın Savaşı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin