Karanlığımdaki ben kendimden
Kaçmış ve Luca nın karanlığına sığınmıştı..."Hemen iyileş... Abla!" dedim gülümseyerek, gözleri doldu.
Odadan çıkıp odama doğru yürümeye başladım, cebimdeki telefonu çıkarttım, çoktan ders başlamıştı bile. Hızla odaya gidip duşa girdim, üzerime siyah bir tayt ve büyük beden beyaz bir sweatshirt giydim, saçlarımı hızla kurutup taradım, telefon umu alıp kapıdan çıkıp sınıfa doğru hızla koşmaya başladım! Kapıyı açınca sınıfta başka öğrencilerin olduğunu gördüm "ah kusura bakmayın hocam özür dilerim! Yanlış geldim!" bay Delroy gülümsedi "sorun değil Akira!" dedi tam kapıyı kapatacakken Ban in en arkadan bana pis pis sırıttığını gördüm, ona dil çıkartıp hemen kapıyı kapattım.
Büyük ihtimalle dövüş sanatları sınıfında olmalılar. Hemen oraya koşmaya başladım, sınıfa girip öğrencilerle uğraşan hocanın yanına gittim "kusura bakmayın hocam geç kaldım!" dedim eğilerek, "sorun değil Akira! Durumu biliyorum, hemen derse başla" dedi, köşede kollarını birleştirmiş bana pis pis sırıtan Luca yı gördüm, canımı okuyacaktı, Viggo ile çalışan Jack i sertçe ittim, "bu gün beni Viggo çalıştıracak Jack ikile!" "seni küçük sıçan, beni ne diye ittiriyorsun?" evet Jack e göre kısaydım ama arada sadece 2 santim vardı, belki bir santim daha olabilirdi "seni ezerim bak git kocanla çalış" dedim Hiro yu göstererek "hıh- evet benim kocacım beni bekler, sizemi kaldım sanki!" "ıyy! Gay seni!" dedim tiksinç bir yüz ifadesi atarak "ben Gay değilim tamammı!" dedi sinirli bir şekilde, güldüm "tamam tamam, hadi git!" o gitti, başımı çevirip Viggo ya baktım, beni şaşkın şaşkın izliyordu. "Hadi çalışalım!" dedim gülümseyerek "neden Luca ile çalışmıyorsun?" dedi "bu sabah onu kızdıracak bir şey yaptım, onunla çalışamam çünkü canımı okuyacak!" dedim, tam pozisyon almışken Luca nın dondurucu sesini duyduk
"Viggo Akira yla ben çalışacağım!" dedi "hayır ben Viggo ile çalışacağım!" dedim kollarımı birleştirerek "Lucy orada boşta Viggo, gidip onunla çalış!" nereden vuracağını çok iyi biliyordu bu buz dağı, Lucy e baktık oturmuş su içiyordu, bu kıza Aşık olamamak imkansızdı "hayır Viggo lütfen... " dedim ağlamaklı bir ses tonuyla "özür dilerim Akira bu fırsatı kaçıramam" dedi giderek "Viggooooow... Sanada Lanet olsun!" dedim somurtarak. "Eee çalışmayacakmıyız?" Luca nın gıcık sesini duydum, ona baktım, kollarını birleştirmiş pis pis sırıtıyordu. "Tanrım sen yardım et!" dedim yukarıya bakarak.
"Gardını al Küçük!" dedi sinsice, korku dolu bakışlarla yavaşça gardımı aldım, beni ezip geçecekti bu vicdansız, gelde seni döveni sev! Dur sev mi, kendine gel Akira Luca yı sevmiyorsun sen! Kabullen artık hoşlanıyorsun! "L-Luca canımı yakma tamammı!" dedim yutkunarak, dalga geçerek başını tamam der gibi salladı. Bu çocuk caniydi "Akira ve Luca!" ismimi duyar duymaz bize seslenen hocaya baktım, "bay Erwin sizi revirde bekliyor" dedi hoca, başımı tamam der gibi sallayıp Luca ya döndüm ve pis pis sırıttım, "bu gün şansım yaver gidiyor koca çocuk!" dedim. Yürümeye başladım.
Sınıftan çıkmış birinci kata doğru ilerliyorduk "cani, beni öldürecektin değilmi?!" dedim sinirle "belki evet belki hayır!" dedi buz gibi ses tonuyla "ama bak sana hiç fırsat vermiyorum! Neyse kabul et artık bir hayvansın!" dedim sırıtarak. Hızla önüme geçti, üzerime doğru yürümeye başladı, o yürüdükçe ben geri adım atıyordum, kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu, nefesim hızlanmaya başladı, "ü-üzerime g-gelme!" zar zor konuşabilmiştim "ne o korktunmu!?" dedi sırıtarak, daha çok yaklaşmaya başladı, "h-hayır" ayağım boşluğa denk gelince dengemi kaybettim, merdivenlerden aşağıya yuvarlandım derken Luca hızla kolumdan tutup beni kendine çekti ve belimden kavradı.
Kalbim bırak atmayı durmuş gibiydi, hayır hayır durmamış göğsümden fırlayacaktı, aramızda sadece 1-2 santim vardı "benimle zıtlaşma küçük" dedi yüzüme fısıldayarak, nefesi yüzüme değiyordu. Nefesimi tutmuş öylece gözlerine bakıyordum... Boğazımı temizledim, "ş-ş-şey b-ben uğraşırsam ne olur!?" dedim kendimi düzeltip ondan uzaklaştım, "ne olacağını göstereyim istersen!" dedi sırıtarak "hayvansın işte kabul et, insan bir kadını dövermi hiç? Her gün senden darbe alıyorum!" dedim sinirle, ellerini cebine koydu, "seni dövmüyorum, eğitiyorum ama eğer beni zorlarsan..." dedi ve beni süzdü "ha yani döversin!" dedim kollarımı düğüm yaparak, "daha farklı şeylerde yapabilirim" dedi sırıtarak, ne demek istemişti şimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKİRA (Karanlığın Savaşı)
FantasyBen farklıyım, sen farklısın, biz farklıyız belkide bu yüzden dünya bizi kabullenmiyor...