𝟏𝟎. 𝐅𝐄𝐉𝐄𝐙𝐄𝐓

1K 30 5
                                    

Sziasztok!

Jelentem, elkészült az új fejezet, amit alább olvashattok is, de előtte mindenképpen szerettem volna néhány gondolatot megosztani veletek.

Először is, ennek a megírása sokkal több időt vett igénybe, mint ahogyan azt én gondoltam, mert hiába leültem a laptop elé, egy-egy bekezdésnél többet nem sikerült megírnom. Kissé stresszes időszakot élek, szóval gondolom, ez is közrejátszhatott.

Másodszor pedig elérkeztünk egy olyan részhez, amire még nem volt példa a Royal Flush történelmében. A fejezet egy bizonyos részétől – amit egyébként jelöltem is – elég részletes, erőszakos tartalom jelenik meg. Ennek írása közben fogalmazódott meg bennem, hogy a könyv elejére ki fogok rakni az ilyen és efajta leírásokkal kapcsolatban egy figyelmeztetést, mert hiába része a történetnek, ettől függetlenül nem támogatok semmiféle erőszakot, brutalitást és kegyetlenséget (btw, ez a szót elég sokszor olvashatjátok majd), viszont a storyline alakulása miatt muszáj volt ezt is belefűznöm. Próbáltam nem túlzásba esni, de mégsem rendezhettem le két mondattal a dolgot. Remélem, ha olvassátok (nyilván nem várom el attól, aki nem bírja az ilyet), megértitek, mit miért tettem úgy, ahogy.

Harmadszor és nem utolsósorban azt is fontos megjegyeznem, hogy a szokásostól eltérően több szemszögváltás jellemzi a 10. fejezetet, és kicsit kapcsolódva az előző gondolathoz, aki szeretné megkímélni magát és az idegrendszerét, nekik valamilyen szinten úgy is értelmes lesz a cselekmény, ha csak az utolsó Jimmy-szemszöget olvassák el, de nyilvánvalóan lesznek még utalások az itt történtekre a további fejezetekben, úgyhogy semmi pánik.

Végezetül szeretném megköszönni, hogy olvassátok a könyvemet és támogattok ezen az úton! Örök hálám nektek! Love you, guys! 

════ ⋆★⋆ ════

"Tell me why are we so blind to see
That the ones we hurt are you and me?"

Coolio feat. L.V. - Gangsta's Paradise

𝙲𝙰𝙼𝙸𝙻𝙻𝙰

Beszélgetésfoszlányokra ébredek. Kinyújtózom az ágyon, aztán megpróbálok rájönni, honnan jön a hang és hogy kihez tartozik. Egyértelműen nem a hálószobából hallom, szóval úgy döntök, utánajárok a dolognak. Kimászom az ágyból, majd a hatalmas szekrényhez sétálok, hogy kivegyek belőle valami használhatót, ami eltakarja a testem nagy részét, mert a rajtam lévő póló nem sokat bíz a képzeletre. Végül találok egy fekete köntöst, ami valószínűleg Jimmyé lehet, csak sosem hordja.

Belebújok, aztán mezítláb hagyom el a szobát. Nem kell messzire mennem, mert közvetlenül a férfi hálója mellett lévő helyiségből egyre erősödik a beszéd, így megállok előtte. Az ajtaja nincs bezárva teljesen, így lassan benyitok. A helyiség alapvetően kicsi, nincs is benn más egy réginek tűnő asztalon és széken kívül. Az asztalon ott hever felnyitott állapotában a laptop, amin tegnap este néztük a képeket, mellette pedig egy fekete fegyver és egy teli tár helyezkedik el.

Ahogy jobban kitárul előttem az ajtó, csak akkor látom meg Jimmyt. A szokásos fekete öltönynadrágját viseli, fehér ingének ujjai fel vannak gyűrve, a hatás pedig nem is marad el. Fogalmam sincs, hogy mi lehet velem, mert a látvány pontosan elég ahhoz, hogy kissé összébb kelljen szorítanom a lábaimat. Gyorsan veszek egy nagy levegőt, aztán újra szemügyre veszem őt. Jobb tenyerével a falnak támaszkodik, míg a másik kezében tartja a telefonját, és meg kell mondjam, eléggé idegesnek néz ki.

𝐑𝐎𝐘𝐀𝐋 𝐅𝐋𝐔𝐒𝐇Where stories live. Discover now