CAMILLA
Sosem lelkesedtem annyira a hétfőkért, viszont ez a mostani üdítő kivételt képez.
Persze, mert miután reggel felébredtem és nem találtam magam mellett Jimmyt, csak egy üzenetet, miszerint lement az edzőterembe, gyorsan előszedtem a sportmelltartót és hozzá tartozó leggingset, amit még az egyetem idején viseltem párszor, és egy gyors fogmosás után magamra vettem őket, aztán összefogtam a hajamat egy lófarokba, és elindultam a férjem után.
Ösztönszerűen nyaltam meg az ajkaimat rögtön az első pillanatban, amikor megpillantottam, hogy egy túlságosan laza, elnyűtt atlétában és rövidnadrágban emelgette a súlyokat, közben meg szinte az összes izom feszült a karjaiban. Azonnal az jutott eszembe, mikor azok az izmok felettem feszülnek.
Kissé meglepődött, hogy csatlakoztam is hozzá, illetve egy darabig működött is, hogy míg ő igyekezett behozni a sebesülése miatti lemaradást, én a futógépet használtam egy alapos bemelegítés után, de miután azzal végeztem, és újból nyújtani kezdtem, ott feladta az ellenállását – velem együtt. Ledobta, ami a kezében volt, majd az ölébe rántott, és pár pillanatot követően leráncigálta rólam a leggingset és a bugyimat, magáról meg a rövidnadrágot, és egyszerre nyögtünk fel, mikor tövig hatolt belém.
Nem sok kellett ahhoz sem, hogy a maradék ruhadarabok is a földön kössenek ki.
A meztelen melleimet azonnal kényeztetni kezdte, hol a kezével, hogy a szájával, de az én ujjaim szintén felfedezőútra indultak a felsőtestén, miközben úgy emelkedtem fel és le az ölében, mintha az életem múlott volna rajta. Jimmy közben megtalálta a csiklómat, és addig simogatta, míg hatalmába nem kerített az első orgazmus. A következő akkor következett be, mikor már ő is túl közel volt, ezért újból hozzálátott a legérzékenyebb pontom ostromlásához. Esküszöm, csillagokat láttam a gyönyörtől, és az, hogy az intim izmaim összeszorultak a férfiassága körül, elégnek bizonyult a férjem kielégüléséhez.
Nem sokkal később muszáj voltam visszavenni a korábbi szettemet, mert azt nem akartuk, hogy valaki meglásson, és milyen jól tettük, mert amikor felmentünk az emeletre, hogy lezuhanyozzunk, Milo jött velünk szemben a folyosón, még félig álmosan, és némileg mérgelődve, hogy mennyire nem akar ma iskolába menni.
Valami csoda folytán sikerült megállnunk, hogy a zuhany alatt ne essünk újból egymásnak, ami kivételesen szerencsésnek bizonyult.
Ahogy visszamegyünk a konyhába enni pár falatot, két ismerős szempár néz végig rajtunk.
– Franc se gondolta volna, hogy ennyire jó lehet a házasélet – sóhajt fel Gia vigyorogva.
Remek, szóval most már mindig ez lesz ezek szerint!
– Nem panaszkodom – vágja rá Jimmy egy vállrántással, mire kiérdemel tőlem egy rosszalló pillantást. Míg én azok ügyködök, hogy ne legyen ennyire nyilvánvaló mindenki számára a szexuális életünk, ő egyszerűen romokba dönti a próbálkozásomat.
– Azt mindjárt gondoltam – feleli Matt egy szemforgatással, majd letesz elénk a pultra néhány papírt. – Ezt a faterom küldi. Tulajdonképpen ezért is jöttünk hamarabb, mert beugrottunk ezekért, és belekalkuláltam, hogy az anyám nem akar majd elengedni minket a szokásos faggatózás után, de Felicityvel telefonált, úgyhogy ma kivételesen megúsztuk.
Milo ekkor csatlakozik hozzánk, immáron sokkal frissebbnek tűnve, és hozzálát a reggelijéhez, ami mogyorókrémes kenyér mostanság. Elmondása szerint kicsit unta a rántottát, bár én nem annyira tartom jó ötletnek a reggeli édességbombát, mert az csak átmenetileg viszi fel a vércukorszintet, de nem adok hangot neki. Ennyit megérdemel ez a gyerek a rengeteg erőfeszítés mellett.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝐑𝐎𝐘𝐀𝐋 𝐅𝐋𝐔𝐒𝐇
RomanceNew Orleans látszólag egy, a maga módján csendes város. Egészen addig, amíg ki nem robban a háború és vérben nem áznak az utcák. 𝐂𝐚𝐦𝐢𝐥𝐥𝐚 𝐑𝐨𝐬𝐬𝐢 a tipikus jókislány, aki mindig betartja a szabályokat, sosem káromkodik és aki olyannyira tá...