𝟏𝟕. 𝐅𝐄𝐉𝐄𝐙𝐄𝐓

592 17 2
                                    

Eva Under Fire - Unstoppable

••●••

CAMILLA

– Én akkor sem értem – sóhajt fel Gia, aztán hanyatt vágódik az ágyon.

Viszonylag egész korán jött át hozzám, mivel Mattnek és Jimmynek fontos megbeszélnivalói akadtak a famigliával kapcsolatban, így a lány azonnal lecsapott a lehetőségre, hogy meglátogasson. Különben nem bánom, mert ez a ház lassan olyan, mint egy szellemkastély, annyira elcsendesedett a napokban. Milo nem hajlandó kijönni a szobájából, egyikünkkel sem áll szóba, és az ételt is csak úgy eszi meg, ha én leteszem az ajtaja elé egy székre, kopogok hármat egymás után, aztán elsétálok. Tegnap megpróbáltam beszélni vele, amikor vittem neki az ebédet, de úgy bevágta az orrom előtt az ajtót, hogy az majdnem kiszakadt a tokjából.

Bele sem merek gondolni, hogy mit érezhet.

Ráadásul Jimmy szintén bele van betegedve, még ha nem mutatja, mert a zárt ajtók mögött elsírta magát és nem hiszi, hogy Milo képes lesz neki valaha is megbocsátani. Az meg különösen fáj neki, hogy a fiú azt mondta, gyűlöli.

Nos, megértem.

Ki akarná azt hallani, hogy valaki gyűlöli őt?

– Hidd el, én már százszor agyaltam rajta, de kifogott rajtam – mondom visszatérve a jelenbe, mialatt egyesével a vállfákra rakom a kimosott és megszáradt ruháimat. – Szerintem mi nem tudunk az ő fejével gondolkodni.

– Talán mert nem vagyunk pszichopata gyilkosok – vágja rá a legjobb barátnőm a fejét felém fordítva.

– Egyet kell értsek veled. Viszont sokkal előrébb lennénk, ha legalább arról lenne információnk, hogy mi a következő terve Bernardinak. Az nyilvánvaló, hogy tönkre akarja tenni Jimmyt, mert a két nappal ezelőtti akciója sem árulkodik másról.

– De akkor is köcsögség egy gyereket beleráncigálni – Gia felül az ágyban, aztán előveszi a telefonját és keresni kezd rajta valamit. – Azóta már legalább húsz újabb cikket vagy közösségi médiás posztot láttam, de érdekes módon most már nem találom őket.

– Azért, mert Mauro törli mindet.

Meglepő módon én voltam az, aki az igazság kiderülése utáni első Facebook-posztot meglátva személyesen mentem át az IT-szakemberhez és időt sem hagyva neki arra, hogy kellőképpen üdvözöljön, mint a főnöke feleségét, megmondtam neki, hogy mindent tüntessen el, ami arról szól, hogy Jimmy nem a vér szerinti apja Milónak. Ezért van az, hogy Gia ugyan megláthatja a cikkeket vagy posztokat, de visszekeresni már nem tudja, mivel Mauro rendszere azonnal jelez egy ilyen kikerülésekor, így a férfi leszedi a netről egytől-egyig.

Sajnos ez a szájhagyomány útján való terjedést nem akadályozza meg, bár nem tudom, van-e még egyáltalán olyan személy a szervezetben, aki nem tud a tényekről és esetleg hozzá eljuthat a legújabb szenzáció.

Tegnap Alberto kíséretében letudtam egy gyors bevásárlást a közeli boltban, mert hiába lenne rá személyzet, mégis azt látom a legjobbnak, ha én magam intézem a háztartás dolgait. Természetesen nem volt szükség tíz másodpercnél több idő ahhoz, hogy összesúgjanak a hátam mögött és hiába a testőröm megjegyezte, hogy nem éri meg, nem tudtam türtőztetni magamat.

A húspultnál álltam, éppen a szalámit szeletelte az eladó, amikor elszakadt a cérna. Olyan nagy lendülettel fordultam a hang irányába, hogy szegény Alberto majdnem felborított a bevásárlókocsival egy egész polcot.

𝐑𝐎𝐘𝐀𝐋 𝐅𝐋𝐔𝐒𝐇Donde viven las historias. Descúbrelo ahora