𝐑𝐎𝐘𝐀𝐋 𝐅𝐋𝐔𝐒𝐇

1.2K 29 4
                                    

•┈••✦ ❤ ✦••┈•

•┈••✦ ❤ ✦••┈•

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

•┈••✦ ❤ ✦••┈•

FIGYELMEZTETÉS

Ez egy dark romance könyv.
A történet szexuális aktusokat, káromkodást, drogokat és erőszakot említ. Azonban garantálom, hogy a történet happy enddel zárul.

Ennek a történetnek nem az a célja, hogy példaként szolgáljon. Néhány dolog, ami ebben a könyvben elhangzik, történik és megjelenik - nincs rendben. Ne felejtsd el, hogy ez egy fikciós mű. Azért olvasunk fikciót, hogy olyan dolgokat éljünk át, amelyekről mindannyian tudjuk, a való életben soha nem tennénk meg.


FORRÁSOK

Magyar Lelki Elsősegély

Segélyszámok: 116-123 (0-24h)06 80 810-600 (0-24h)

E-mail: sos116123@gmail.com (72 órán belül válaszolunk), englishhelp@gmail.com (we reply within 72 hours)

Honlap: sos116-123.hu


MEGJEGYZÉS

Minden történetemet én magam szerkesztem, így előfordulhat, hogy hibákat fogsz találni. Nyugodtan jelezd, hogy minél hamarabb javítani tudjam!

A karaktereim feltűnhetnek a többi könyvemben - kivéve az Örökség (Hawaii Five-0 fanfiction) esetében -, mivel alapvetően egy univerzumban játszódnak. Igen, a Vespertine is ide tartozik, bármennyire is meglepő.


SZERZŐI JOG

MINDEN JOG FENNTARTVA.

A történet semmilyen formában nem másolható vagy fordítható le. Ha a Wattpadon kívül más platformon is látod a munkámat, kérlek, mindenképpen jelezd nekem.


SOCIAL MEDIA

Instagram: ameliarosewinters99

Facebook: Amelia Rose Winters


INFORMÁCIÓ

Nincs ütemtervem a részeket illetően, mivel az írás - egyelőre - csak a hobbim, és amint időm van rá, akkor tudok írni. 

Hozzászólásokat szívesen olvasok és mindegyikre válaszolok, szóval ne féljetek írni nekem!


Kezdés: 2021.11.09.

Befejezés: -

•┈••✦ ❤ ✦••┈•

Köszönöm, hogy itt vagy és olvasod a könyvemet! 

Ölelés!

Amelia



𝐑𝐎𝐘𝐀𝐋 𝐅𝐋𝐔𝐒𝐇Où les histoires vivent. Découvrez maintenant