WARNING! Az eleje nagyon kinky lett, szóval csak saját felelősségre olvasni. Aki pedig ezt várta, annak nagyon szívesen.
***
CAMILLA
A szám belsejét harapdálom, miközben azt várom, hogy Jimmy befejezze azt a telefonhívást. Egész nap a témán rágódtam, még el is rontottam Paradiso előző havi kimutatását, annyira nem azon járt az eszem, hanem valami olyanon, ami már egy ideje foglalkoztat.
A férjem elköszön a hívott féltől - ha jól tippelek, az egyik capótól -, aztán leül mellém az ágy szélére. Kint már sötét van, a közvilágításon és a közlekedő járműveken kívül a telihold ad némi fényt a városban.
- Jimmy? - veszek erőt magamon, hogy végre merjek beszélni róla.
- Mi az, Cami? - fordul felém rögtön.
- Tudom, hogy azt kérted, az idén ne legyen semmi extra a születésnapodon, és így is volt, mert mindenki tartotta magát a kérésedhez, de mégis lenne valami, amit én szeretnék adni neked - hadarom el egy szuszra. Jézusom, pedig még el sem jutottam a lényegig.
- És mi lenne az?
Még egyszer utoljára meggyőződöm róla, hogy van elég bátorságom a dologhoz, aztán az időközben lehajtott fejemet felé fordítom. Ég az arcom, valószínűleg pirosabb már nem is lehetne, ám mégis kimondom azt, ami eredetileg a tervem volt.
- Azt szeretném, hogy úgy szexelj velem, ahogyan igazán akarod - bököm ki. - Teljesen rád bízom magamat és azt tehetsz velem, amit csak akarsz. Mutasd meg, hogy mi az, amitől eddig óvtál.
- Tessék?
Látom rajta, hogy kissé értetlenül áll a kijelentésem előtt. Nem gondolta, hogy ez lesz az ajándékom a számára.
- Kiszolgáltatom neked magamat és azt fogom tenni, amit kérsz. Mint a liftben, de még attól is jobban. A testem a tied, Jimmy.
A férfi feláll az ágyról, a szoba egyik pontjából a másikba sétál, oda és vissza, az egyik keze ökölbe szorítva a szája előtt, a másik a csípőjén. Ádámcsutkája látványosan mozog, a teste feszült.
Biztosan rosszat mondtam.
Vagy nem akarja velem úgy.
Mielőtt még ezt is túlelemezném, mint a nászéjszakánkat, elém lép, a pillantását az enyémbe fúrja. A zöld szempár egy árnyalattal sötétebb, mint nemrég.
És akkor megszólal.
- Biztos, hogy ezt akarod? - kérdezi az arcomat kémlelve. Tudom, hogy mondhatok nemet, de bassza meg, annyira nagyon akarom. Nem azért keltem fel reggel gyakorlatilag tócsával a combjaim között, hogy ne kapjak egy kis kóstolót abból, amiről fantáziáltam álmomban.
- Száz százalék - bólintok egyértelműen.
Jézusom, hiszen már csak a gondolatra is összébb kell szorítanom a lábaimat.
- Akkor jó - jegyzi meg Jimmy, majd elhagyja az ágyat, hogy a szekrényhez sétáljon.
Kinyitja az egyik ajtót, ott, ahol az ő cuccai vannak, majd féltérdre ereszkedik előtte. Van azon a részen két fiók, ami nem ér meglepetésként, mivel volt már lehetőségem oda bepakolni a kimosott zoknikat, de a világért sem hittem volna, hogy van még ott valami. Jobban mondva, alatta.
A fiók alatti, szintén fiók nagyságú bútorlapon nincs semmiféle jel arra, hogy rejtene valamit, mégis rögtön megváltozik a véleményem egy pillantásra. Én eddig abban a tudatban éltem mindeddig, hogy az csak a szekrény egyik díszítése, de nem, hát persze hogy nem az.
YOU ARE READING
𝐑𝐎𝐘𝐀𝐋 𝐅𝐋𝐔𝐒𝐇
RomanceNew Orleans látszólag egy, a maga módján csendes város. Egészen addig, amíg ki nem robban a háború és vérben nem áznak az utcák. 𝐂𝐚𝐦𝐢𝐥𝐥𝐚 𝐑𝐨𝐬𝐬𝐢 a tipikus jókislány, aki mindig betartja a szabályokat, sosem káromkodik és aki olyannyira tá...