2

7.9K 778 797
                                    

Jisung'un beni dürtmesi ile gözlerimi yeni bir güne açtım, normalde beni Jisung uyandırmazdı kendim uyanırdım ama bugünün stresi ile uyuya kalmıştım.

Katılacağımız yarışma için en güçlü 10 Omegayı seçmiştim tüm takımlar benim gibi en güçlü 10 kişiyi seçmişti.

Herkes üstüne okul forması yerine rahat şeyler giymişti bizde dahil. Alfalar ve betalar kolsuz siyah tişört ve düz bir siyah eşofman giyiyordu, biz ise düz siyah şort ve vücutlarımıza yapışık uzun kollu bir üst giyiyorduk.

Bu yarışmaları normalde liderler sadece izliyordu Betaların gelmesi ile liderlerinde savaşma geleneği başladı.

Bilgi savaşı için takımdan 4 kişi seçmiştim ve bende onlara dahildim.

"İlk güçleri keşfeden İnsanın adı?" Tam düğmeye basacaktım ki Woojin önceden hızlıca basmıştı bile.

"Joon Seo." Yeşil ışık çıktığında gözlerimi devirdim şimdi sadece 9 soru kaldı.

"Bilinen en güçlü insan?" Bu sefer Hyunjin'de basmaya çalışmıştı ama yine Woojin bizden önce basmıştı. Woojin biraz düşündükten sonra mikrofona eğildi.

"Min Gyu." Tamam sorun değil hala 8 soru var.

"Okulun ilk kurusucusunun ismi?" Woojin adındaki çocuğun kolunda roket felan mı nasıl bu kadar hızlı basabilir daha sunucunun sözü bile bitmedi.

"Joon Hyuk." Tamam hala 7 soru var sıkıntı yok.

"Güçlerin kontrol altında tutulması için kullanılan aletin adı?" Yine mi Woojin?

"Mantar pudrası." Hala 6 soru var diyeceğim ama artık pek ümidim kalmadı.

"Peki güçlerin kontrolden çıkması için kullanılan alet?" Bunu gerçekten bilmiyordum bizim takımımızdan biri düğmeye basmaya çalışsa da Woojin yine önceden basmıştı.

"Meteor pudrası." Soruların yarısı bitti artık kazanma şansımız yok.

Bundan sonraki soruları da Woojin cevaplamıştı ve 10 sorunun puanını da onlar almıştı alfalar ve omegalar hiç bir soru bilememişti.

Sıra ok atmaya geldiğinde sadece 1 kişi olacaktı Omegalar için Jisung ok atıcaktı Alfalar için Minho Betalar için ise Woojin.

Minho baya ıskalamıştı bu beni bile şaşırtmıştı onun ok konusunda çok iyi olduğunu biliyorum. Jisung'da ıskalayınca bu işin içinde birşey olduğunu anladım.

Woojin ise tam ortadan vurmuştu şansız günümüz olduğunu düşünüp daha fazla sorgulamayı bıraktım. Şimdi de güçlerimiz ile savaşacaktık, üstümde gördüğüm beyaz tozu sirkeleyip savaş alanına çıktım. Elimi Woojin'e doğru uzattıp gücümü kullanmıştım ama hiçbir şey olmamıştı.

Gücümü kontrol edemiyordum Hyunjin'e baktığımda her yeri alev yapmıştı o da kontrol edemiyordu. Yanlışıkla şu an bulunduğumuz yerin camlarını paramparça yapmıştım. Hyunjin alevlerden kurtulmaya çalışırken dairenin içinden çıkarak kaybetmişti şimdi ise dairenin içinde tek ben ve Woojin vardık. Woojin bana doğru bir yıldırım vurduğunda korkmuş küçük bir çığlık atmıştım bu yaptığım ile istemeden küçük bir deprem olmuştu. Woojin bir hortum çıkarttığında istemeden dairenin dışına sertce ittirilmiştim. Hiç bu kadar rezil olmamıştım.

Hızlıca savaş yerinden çıkıp tuvalete gittim. Musluğu açmış yüzümü yıkamıştım sonra ise musluğa dayanmış bir şekilde kafamı kaldırmış aynadan kaybeden ezik kendime bakmıştım, bu görüntü o kadar sinirimi bozmuştu ki düşünmeden aynaya yumruk atmıştım, hem elim kanamış hemde ayna kırılmıştı.

Enemy /Hyunlix Omegaverse/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin