8

6K 628 541
                                    

Sabah kalkar kalkmaz saate baktım 8:40'dı ve bizim kahvaltıya yetişmemiz gerekiyordu. Jisung ve Jeongin'i dürtüp uyandırdım. Jisung'un gözleri hala kıpkırmızıydı.

"Jisung elini yüzünü yıka sonra kahvaltıya gidelim tamam mı?" Jisung kafa sallayıp gittiğinde Jeongin'e döndüm o da çok kötü görünüyordu, teselli amaçlı ona kocaman sarıldım omzuma yaslanmış bana karşılık vermişti. 

Tam o zaman mideme gelen bulantı ile geri çekildim. Hızlıca tuvalete gidip içimi boşalttım, orada yüzünü yıkayan Jisung'da hızlıca yanıma gelmişti. Sadece 1 kez soktu hamile kalamam değil mi?

"Jeongin, Jisung." Gözlerimi pörtletip onlara baktığımda korkmuş şekilde bana bakmışlardı.

"Bana hamile testi bulur musunuz?" İkisi de gözlerini pürtletmiş bana bakıyorlardı.

"DAHA 17 YAŞINDASIN FELİX!" Jisung'un sözüne bakışlarımı yere aldım isteyerek olmamıştı.

"Kimden?" Jeongin'in sorusuna bakışlarımı yerden çekmeyerek cevapladım.

"Hani bi sapık vardı ya dün gittiğimiz partide beni tecavüz etti, yani sadece bir kez içime girdi ama sonrasında halletim ben." Jeongin, Jisung'a dönmüş;

"Eczane varmı yakınlarda?"

"Aşağıda var bir tane."

"Felix sen burada kal biz alıp geleceğiz."

Jisung'dan

Odadan çıkar çıkmaz karşı odadan çıkan üçlüyü görmüştük Jeongin'e tam hadi diye işaret yapacakken Minho konuşmuştu.

"İyi misin?" Kafamı evet anlamında salladığımda bu sefer Hyunjin'in sözü ile durmuştum.

"Felix nerede?"

"İçerde."

"Kahvaltıya gelmicek mi?"

"Gelicek sadece ilk önce vir yere uğrayacağız." Tam gidecekken bu sefer Chris'in sözüne durmuştuk.

"Nereye gidiyorsunuz?"

"Eczaneye amınakoyim bi salın da gidek Felix bekliyo kaçtır içerde aa." Jeongin patladığında sırıtıp önüme döndüm yine Hyunjin'in sesine durdum yeter lan yeter.

"Felix'e birşey mi oldu neden gidiyorsunuz eczaneye?"

"Hamile amınakoyim." Jeongin ben senin ses tellerinin amınakoyim. Üçlü de bize gözlerini pürtletmiş bakıyordu.

"Ne o daha 17 yaşında şaka mı yapıyorsunuz?" Hyunjin hızla yaklaşıp daha kapatmadığımız kapıdan içeri girdi Felix'i tuvalette kusarken görmeyi beklemiyordu.

"Felix, cidden hamile misin?" Hızla yanına çömeldiğinde Felix bize bir bakış atmış sonra tekrar Hyunjin'e dönmüştü.

"Hayır değilim sadece düm içtiğim içkiler fazla geldi bunlar abartıyo hem sanane." Felix'in mis gibi yalanından sonra Hyunjin kalkıp odadan çıktı Jeongin ve bende onun peşinden çıkmıştık.

Enemy /Hyunlix Omegaverse/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin