~Felix'den~
Sabah Joon ve Jisung'un bağrışlarından sabahın 11'inde uyanmıştım, Hyunjin'i dürtüp onu uyandırmaya çalıştım, Hyunjin beni kendine çekmiş yatmamı sağlayıp beni kolları arasına sarmıştı.
"Hyunjin kalk!" Sözümden sonra bana bakıp dikleşmiş belini çıtlatmıştı, ayağa kalkıp bir kaç kıyafet çıkardım tam tuvalete girecekken Hyunjin beni durdurmuştu.
"Neden burada giyinmiyorsun?" Sırıtıp cevap verdim.
"Süpriz olsun." Sözümden sonra tuvalete girmiş kıyafetleri giyip tuvaletten çıkmıştım, Hyunjin ile odadan çıkıp aşağı indik, ilk önce düğün yerine sonra gelinliği almaya sonra da kuaföre gidecektik.
"Çabuk olun ya! Kahvaltıya gidelim ilk." Jisung'un sözüne daha hızlı inip arabaya geçtim.
Jeongin her zamanki gibi bize muhteşem bir kahvaltı yeri seçmişti. Orada karnımızı doyurduktan sonra düğünün olucağı yere gelmiştik. Açık havaydı ormanlık bir alandaydı ama çok lükstü, yer o kadar büyüktü ki buraya 5 bin insan sığardı. Saat öğlen 3-4 gibi başlayıcaktı, hazırlanmak için ayrılıp kuaförlere geçtik, benim saçımın arkası uzun olduğundan biraz uzun sürmüştü.
Her şey bittiğinde saat 2 civarıydı, çoğu kişi erkenden gelmeye başlamıştı bile, ben ise hiç olmadığım kadar çok korkuyordum, Hyunjin düğün masasının altından elimi tuttuğunda ona bakıp gülümsedim. Kısa konuşmanın ardından zaman beklediğimden hızlı geçmişti, Hyunjin ile kendi düğünümüzde hiç yan yana gelememiştik bile, akrabalar hep aramıza girmiş bizi ayırmış fotoğraflar çekmişti.
Jisung ve Joon'un yanına oturup onlara baktım, onlarda somurtuyordu bu düğün kimsenin hoşuna gidememişti.
"Longer'ı göremedim bile." Joon Longer aşkından ölürken Jisung ise karnını tutuyordu.
"Midem bulanıyor, bu gelinlik çok sıkı!" Gözlerim ile Hyunjin'i ararken o bir akraba ile fotoğraf çekiniyor gelen iltifatlara teşekkür ediyordu. Anlamadım, bu kadar kişiyi kim davet etti!
"Hemen bitsin bu, sıkıldım evlendiğimiz kişiyi bile göremiyoruz." Jisung'un sözünü bende onaylamıştım. Akşam 8'e kadar düğün masasında oturmuş sohbet etmiştik, Jeongin ve Jung'da bize katılmıştı.
Davetliler yavaş yavaş gitmeye başlamıştı, sadece yakın akrabalar kalmıştı onlar da gidince bizde ayaklandık. Hyunjin davetlileri uğurlarken onu dürttüm ve bana bakmasını sağladım, Hyunjin gülümsemiş bana kocaman sarılmıştı.
"Artık eşimsin." Gülümseyip ona karşılık verdim, eve geldiğimizde odaya hızlıca çıkıp tuvalete girdim, Hyunjin kapıyı çalmaya başlamıştı.
"Felix?" Sırıtıp gelinliğimi çıkardım ve dünden çantama koyduğum kısa geceliği çıkardım, kapıyı açtığımda Hyunjin yatağa oturmuş beni süzüp sırıtmıştı.
-m-
Daha ne olup bittiğini anlamadan kendimi yatakta bulmuştum, Hyunjin üstüme çıkmış dudağımı, kulaklarımı ve boynumu sırayla öpmeye başlamıştı. Ben sadece olduğum yerde yatıyor Hyunjin'i izliyordum. Hyunjin geceliğimin askılıklarını indirmiş göğüs uçlarım ile oynamaya başlamıştı, bu hareketi ile hafif inlemiştim. Bir bacağımı havaya kaldırınca gözüm onun gözleri ile buluştu, sırıtıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemy /Hyunlix Omegaverse/
Fanfiction"Baş omega ile baş alfa mı? Mümkün değil onlar düşman!"