~Hyunjin'den~
Felix'e yanaşıp telefonunu indirdim, aquaparka gelmiştik ama benimle hiç ilgilenmiyordu.
Diğerleri kaydıraktan kayarken Gaon bizimle şezlonklarda oturuyordu, sudan korkuyordu.
"Gaon hadi gel, sana yüzmeyi öğreticeğim!" Hevesli bir şekilde ayağa kalktığımda ağzımdan çıkan sözler Felix'i güldürmüş Gaon'u ise korkutmuştu.
"Yok gerçekten." Zorla elini tutmuş çocuk havuzuna getirmiştim onu.
"Bak burada boğulamazsın." Suya girdiğimde Gaon beni süzerek suyun mesafesini çıkarmıştı, su tam karnımın üstünde bitiyordu.
Gaon ilk kez mi suya girdiğinden bilmiyorum ama suya alışamamıştı bacağını bir sokuyor sonra geri çekiyordu. Felix gelince sırıtıp ona döndüm.
"Gaon iteyim mi seni?" Gaon Felix'in sözünden sonra hızlıca geriye adımlamıştı.
"Yok." Felix gülünce bende güldüm, aynı bir aile gibiydik tabi Anna yoktu.
"Hadi Gaon!" En sonunda havuzun kenarına oturup bacaklarını sokmuştu onu kolundan tutup havuza ittiğimde anlık şok ile küçük bir çığlık atmıştı, su Gaon'un göğsünün üstünde bitiyordu nerdeyse boynuna kadar geliyordu su.
Felix'de havuz kenarına oturmuş bizi izleyerek gülümsüyordu.
Gaon suya alışınca geriye doğru adımlar atmaya başladım.
"Beni takip et ama ayaklarını yere değdirmeden." Gaon ilk başta biraz tereddüt etmişti, sonra dediğimi yaparak ayaklarını sudan kaldırdı ve ellerini çırparak suyun üstünde durmasını sağladı, çabuk öğreniyordu.
Yanıma geldiğinde kollarımdan destek alarak doğrulmuş derin nefesler almıştı, Felix arkadan alkışlamaya başlayınca gülümsedim.
"Bak biliyormuşsun." Gaon havuzun dışına doğru ilerlediğinde arakasından onu takip ettim.
"Hemen çıkıyo musun?" Gaon bana cevap vermeden titreyerek sudan çıkmış havlusuna sarılmıştı, tabi ilk kez suya girdiğinden bu normaldi.
Çıkıp Felix'in de kalkması için elimi uzattım, Felix elimden destek alarak kalkmış yanıma şezlonglara oturmuştu. Gaon'da tişördünü giyip diğerlerinin yanına gidince tek ben ve Felix kalmıştık, aynı istediğim gibi..
~Anna'dan~
Gaon geldiğinde onu süzüp gülümsedim, bacakları çok güzeldi işte bu yüzden etek giymeli.
Gaon geldiğinden beri daha iyi hissediyordum, hem evin en kısası da değildim artık ve çok tatlı küçük bir kardeşim vardı.
kolumu onun omzuna atıp açık büfeye yönelttim onu da.
Diğerlerinin yanına geldiğimde onların limonata aldığını gördüm.
"İnsan bize de alır." Gyu sözümden sonra 2 tane limonatayı Gaon ve bana vermişti. Burası Aquaparkın açık büfesi olduğundan mayolu ve ıslak insanlar vardı, ve kaslar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemy /Hyunlix Omegaverse/
Fanfiction"Baş omega ile baş alfa mı? Mümkün değil onlar düşman!"