~Felix'den~
Hyunjin'in yanına oturup kafamı onun omzuna yasladım, aklıma onunla uzun zamandır sevişmediğimiz gelmişti, yani 1-2 hafta olmuştu kulağına uzanıp arsızca fısıldadım.
"Ne zaman yatağa geçiceğiz?" Yutkunup tekrar fısıldadım.
"Beni becermeni çok özledim." Hyunjin beni ani bir şekilde kucaklayıp odaya getirdiğinde daha ne olduğunu anlamadan sertce öpmeye dilimi emmeye başlamıştı.
-m-
Tek çırpıda üstümüzdekilerden kurtulmuştuk, Hyunjin boynumu emmeye başladığında ben onun aletine uzanıp çekmeye başladım, Hyunjin boynumu daha sert emmeye başladığında hafif inleyip bende daha hızlı çekmeye başladım.
Hyunjin'in sırtı yatak ile buluşunca bacaklarına oturup aletini emmeye başladım, Hyunjin'in hoşuna gidiyor gibi görünüyordu.
Hepsini ağzıma alamasam da dipleri elim ile çekiyordum, bundan sıkılıp aletini deliğime konumlandırdım ve sertce girmesini sağladım, ben git gel yaparken, Hyunjin pür dikkat beni izliyordu, Hyunjin oturur pozisyona gelince dudaklarımız birleşmişti, birbirlerimizi yiyecekmiş gibi öpüşüyorduk oda bizim inleme seslerimiz ile dolup taşıyordu.
Hyunjin sırtımı yatak ile buluşturup bacaklarımı tuttuğunda bu sefer git gelleri o yönetmeye başlamıştı, ani bir şekilde hızlanınca küçük bir çığlık atıp yorganı sıktım, Hyunjin elini elimin üstüne koyup tutmuştu, ikimizde benim karnıma boşalmıştık, Hyunjin gelmiş son öpücüğünü de bırakıp ayağa kalkmıştı.
Ben yatakta soluklanırken o yeni yorgan çıkartıyordu, yana dönüp bacaklarımı kendime çektim ve soluklanmaya devam ettim, bu sefer çok hızlı olmuştu.
~Hyunjin'den~
Yatakta soluklanan Felix'i fark ettiğimde yanına gidip belini tuttum ve kendime doğru çevirdim.
"Banyoya götüreyim mi seni?" Felix kafasını olumlu anlamda sallayıp boynuma tutunduğunda onu sırtından tutup kucağıma aldım ve banyoya ilerledim, banyodan çıktıktan sonra üstümü değiştirip Felix'i orada tek bıraktım, aşağı indiğimde video oyunu oynayan Gaon ve Gyu'yu gördüm, anlaşılan Gyu sonunda kendine bir video oyunu arkadaşı bulmuştu.
Sırıtıp onların arkasında kanepede oturup tavşanı ile ilgilenen Seo'ya baktım, yanındaki Yeonjin ise Gaon'u izliyordu, Yeonjin'in aşık olacağını düşünmezdim ama olana bak.
Arkada oturan; Minho, Chris ve Longer'ın yanına oturup içtikleri içki şişelerinden kendime de koydum.
"Vay Hyunjin yine içmeye başlamış?" Sırıtıp bardağı kafama diktim, çocukların yanında içmek iyi mi bilmem ama onların da az içmediğini söyleyebilirim, Anna zaten versen 10 şişe hepsini bitirir.
Gaon'un daha önce hiç içtiğini sanmıyorum sonuçta o 15 yaşında. Gyu zafer aldığını belli ederek sevindiğinde Gaon öfleyerek ayağa kalktı.
"Önceki tur benimdi berabere!" Gyu Gaon'u sinir etmeye çalışıyordu bunu anlamıştım.
"Bu turu ben kazandım ama ağla." Gaon gerçekten sabırlı biri gibi görünüyordu ki yerine oturmuş üçüncü tur için hazırlanmıştı, bu özelliğini benden aldığına eminim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemy /Hyunlix Omegaverse/
Fanfiction"Baş omega ile baş alfa mı? Mümkün değil onlar düşman!"