Bölümü yanlışıkla göndermişim 😥
~Hyunjin'den~
Gecenin bilmem kaçında tekrar yanıma gelen Felix ile kafamı telefondan kaldırıp ona baktım, uykulu görünüyordu elinde yastığı olduğuna göre uyuyamamış benim yanıma gelmişti, yer açıp Felix'in yatmasını bekledim yattığında ise telefonu kapatıp bana ters yatan Felix'in beline sarıldım.
"Uyuyamadın mı yine?" Felix bana kafasını çevirmeden evet anlamında salladı. Felix uyuduktan sonra tekrar telefonumu açıp instagram'da gezinmeye başladım, aklıma gelen fikirle arama kısmına Lee Felix yazdım sadece fan hesapları çıkmıştı Felix'in instagram kullanmayacağını düşünmezdim.
Beklemediğim bir hareket ile Felix bana doğru dönünce elimi çekip Felix'e baktım üzgün görünüyordu.
"Noldu?" Felix bakışlarını bana kaldırmış soruma cevap vermişti.
"Malikane buldun mu?" Kafamı evet anlamında sallayıp bulduğum malikaneyi gösterdim hepimize yeterdi 10 kişiydik bu malikanede ise 20 odadan fazla vardı 20 oda +salon +mutfak +7-8 tuvalet evin içinde jakuziden tut herşey vardı.
"Güzelmiş." Felix alıp odalarda gezmeye başladı.
"Yedek yatakta alalım Joon ve Longer'ın gerdek gecesinden sonra lazım olucak." Sırıtıp Felix'e cevap verdim.
"Onlar otele gitceklermiş ilk gün."
"İyi düşünmüşler." Sözünden sonra Felix telefonumu kapatıp yatağın yanındaki masaya koymuş tekrar bana dönmüştü.
"Sende uyu artık." Kafamı olumlu anlamda sallayıp Felix'in omzuna eğdim.
Alarmın sesini kısıp yatakta oturmuş olan Felix'e baktım benden erken kalkmıştı. Yastığını alıp onu izleyen bana baktı gülümseyip dudağıma buse kondurdu ve odadan çıktı, Felix'le hiç bu kadar yakın olacağımızı düşünmezdim.
Ayaklanıp üstüme birşeyler geçirdim ve Felix'in arkasından çıktım Joon ve Longer düğün planlamaları yapıyordu başka da kimse yoktu. Gülümseyip onları kafam ile selamladım ve yurtdan çıkıp omega yurduna ilerledim Longer ve Joon hariç herkes burdaydı.
"Duvarlar fazla ince Jeongin herşeyi duyduk." Jeongin kafasını eğmiş utanç ve kızgınlıkta Chris'e bakmıştı bende artık Felix ile yapmak istiyorum.
Felix'in yanına oturup telefonuna baktım instagram'da geziniyordu ama instagram hesabını bulamamıştım.
"Felix instagram hesabın ney?" Felix omuz dürtüp hesabının olmadığını gösterdi.
"Hesap açmadım öylesine geziyorum." Kafamı Felix'in omzuna yaslayıp telefonunu izlemeye başladım.
"Bulduğunuz malikaneleri atsanıza gruptan." Chris'in sözüne telefonumu açıp bulduğum malikaneyi attım diğerleri de atmıştı en çok Jeongin'in bulduğu hoşuma gitmişti ama 30 odayı ne yapıcaz ki?
Bazıkişlr
Hyunjin
Jeongin'in ki çok güzel ama 30 odayı ne yapıcaz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemy /Hyunlix Omegaverse/
Fanfiction"Baş omega ile baş alfa mı? Mümkün değil onlar düşman!"