~Seo'dan~
Merhaba! evet yine okula geldim..
Çantamı sıraya koyup sınıftaki insanları süzdüm, Anna'nın bahsettiği çocuğu görünce gözlerimi Anna'ya aldım ona bakıyordu. Kırmızı saçlı çocuk yanıma gelince gözlerimi ona aldım bana gülümseyip elini uzatmıştı.
"Ben Hyuk." Anna'ya baktığımda hem şaşkın hem mutlu görünüyordu gülümseyip çocuğa döndüm.
"Bende Seo, memnun oldum." Çocuğun elini sıkıp gülümsedim.
"Kantine gideceğim, gelmek ister misin?" Anna'ya baktığımda kafasını evet anlamında sert sert sallıyordu çocuğa dönüp evet anlamında kafa salladım, çocuk sırıtıp elimi tutmuş beni kantine doğru ilerletmişti, sınıftan çıkmadan ise gördüğüm en son şey ellerimize tebessümle bakan Anna olmuştu.
"Kantin diğer tarfta!" Çocuk sözümü aldırış etmeden tuvalete girmiş kapıyı kitleyip yanıma ilerlemişti.
"Şu kız, arkadaşın değil mi?" Çocuğa tebessüm ile baktım.
"Hangi kız?" Çocuk sırıtınca bakışlarım keskinleşti, herşeyi biliyordu.
"Bilmiyormuş gibi davranma, bana bakan kız, bakışlarından anlarım ki bana aşık?" Değil desemde inanmayacaktı, artık iş işten geçmiş.
Çocuk saçımdan tutup kafamı sertce yukarı kaldırınca kızgın bakışlarımı onun suratına diktim."Suratın böyle olunca çok tatlı görünüyorsun." Çocuğa sert bir yumruk atıp elini saçımdan çekmesini sağladım, çocuk bu sefer kızgın bakışlarını benim bakışlarım ile birleştirmişti.
"Bir omega bu kadar taşşaklı olmamalı yoksa cezasını çeker!" Amınakodumun cinsiyetcisi salda beni gideyim!
"Yiyosa ver! Sonraki gün ağlaya ağlaya özür dilettirmesini de bilirim!" Bu kadar taşşak gerçekten fazla şuanda bu çocuk bana herşeyi yapabilir ve benim söylediğim laflara bak.
"Test edelim o zaman." Çocuk bana sert bir tokat atınca o anki basınç ile yere düşmüştüm bir de bu yetmezmiş gibi karnıma sert bir tekme ile vurmuştu.
"Bunu birine söylediğini duyarsam seni ölümden beter ederim!" Tüm acılara rağmen sırıtıp çocuğa baktım.
"Buradan çıktığımda görüceksin sen." Çocuk sözümden sonra yüzüme eğilmiş saçımdan tutup kafamı kaldırmamı sağlamıştı.
"Şu kız, ona birşey olmasını ister misin? Fazla saf gibi duruyor." Sözünden sonra kızgın gözlerimi çocuğa yönelttim.
"Orospu çocuğu!" Çocuk sözümden sonra sırıtmış yüzümü süzüp konuşmuştu.
"Güzel bir yüzün ve vücudun var orospu olan sen olmalısın eminim her gün illaki birinin altına giriyorsundur." Çocuğun sözünden sonra tebessüm edip onun yüzüne baktım.
"Bende öyle düşünmüştüm seni orospu." Sözünden sonra tuvaletten çıkıp beni burada tek bırakmıştı, ayağa kalkıp aynadan kendime baktım, yanağımda iz yoktu karnım aksine, büyük bir morluk oluşmuştu tabi Gyu hariç kimsenin göreceğini sanmam ama Gyu'nun görmesini de istemem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemy /Hyunlix Omegaverse/
Fanfiction"Baş omega ile baş alfa mı? Mümkün değil onlar düşman!"