Tüm Omegalar ile şezlonglara yerleşmiş soğuk içeceklerden içip zengin ve yakışıklı alfalar kestiriyorduk gözümüze, tabi Jisung anca plotoniği Lee Minho'yu ve açıkta kalan karın kaslarına bakıyordu ne diyeyim tüm Alfalar birbirlerinden ateşliydi tabi bazı göbekli amcalar hariç öyle dediğime bakmayın onlar da bir hayli zengin.
Güneş gözlüğümün ardından bacaklarımı şezlonga uzatmış şemsiyenin altından gözlem yapıyordum yanımdaki Şezlongda ise yüzen Minho'yu izleyen bir Jisung vardı.
"Jisung bakma şöyle çocuğu gözlerin ile yedin." Jisung sözüm üzerine bana dönmüş güneş gözlüğünü kaldırıp sabah kestirdiğim Alfayı göstermişti.
"Seninkide seni gözleri ile yiyor." Alfaya baktığımda bana göz kırpmış içeceğine dönmüştü ben ise sırıtıp güneş gözlüğümü kafama takmıştım. Alfayı süzdüğümde o karın kasları, altın saati, özellikle göğsünün biraz aşağısında olan büyük ejderha dövmesi ile çok ateşli duruyordu.
Adam Amerika'lıya benziyordu Bronz olan teni ve 3'e vurulmuş saçı ile.
Jisung'un ateşli görünme tiolarına kulak açmıştım adamdan gözlerimi kesip."Bak biz yüzmiyeceğiz havuza girersek de kafamızı sokmayıcağız sadece kenarlarda havuzun içinde duracağız."
"He Jisung bende bunca zengin alfanın içinde bombalama atlamayı düşünüyordum suya." Sözüm biter bitmez Alfalardan biri suya bombalama atlamıştı bu yaptığı ile her yer su olmuştu.
"Islattım mı?" Hass benimki bu önümdeki merdiven ile sudan çıkmış kaslarını yakından görme imkanı sunmuştu bana.
"Otursana." En içten ses tonum ile onun oturması için bacaklarımı şezlongtan çekmiştim.
"Ben içecek alıcağım." Jisung'un sözü ile gülümsemiştim, bu çocuk zamanında diyeceği şeyleri çok iyi biliyor.
Adam benim şezlonguma oturmuş yaklaşmıştı bana.
"Dikkatimi çok çekiyorsun." Sırıtmış içeceğimi karıştırmıştım.
"Belki beğenmişsindir beni." İçeceğimi yandaki sehpaya bırakmış adam dönmüştüm. Adam bacaklarıma mı bakıyor? Tamam bu cidden rahatsız ediciydi.
"Çok güzelsin." Adam eli ile bacağımı okşamaya başladığında bu işin yürümeyeceğini anladım ve ayağa kalktım.
"Yerine dön." Adam ayağa kalkmış belimi tutup beni kendine çekmişti.
"Güzelim bu kadar çabuk mu?" Adamı ittirdiğimde yerinden kıpırdamamıştı, Felix sen nasıl en güçlü omegasın? Kendine gel aptal! Kendi iç sesim ile adamdan kurtulmuş içeceğimi kafasından aşağı dökmüştüm yaptığım ile tüm gözler bize dönmüştü.
"ups, elimden kaydı pardon." Adam sinirle bana bakmış hızlıca gitmişti ben ise sırıtıp bağdaş kurduüum ellerimi açmış elimdeki boş bardağı sehpaya bırakmıştım. Kısa süre sonra yanıma Jisung gelince ona döndüm.
"Felix naptın hani o adamı kestirmiştin?"
"Yürümeyeceğini anladım fazla azgın." Jisung şezlonga geri uzanmış kafasını bana çevirmişti.
"Dikkatli ol." Jisung'un sözü ile tırsmıştım, tanrım naptım ben? Güçlerim yokken fazla savunmasızım ya beni tekken yakalayıp kötü şeyler yaparsa?
"Jisung, naptım ben!" Hızlıca bana dönmüş dolmuş gözlerime bakmıştı.
"Felix birşey olmaz yanındayım ben."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemy /Hyunlix Omegaverse/
Fanfiction"Baş omega ile baş alfa mı? Mümkün değil onlar düşman!"