~Felix'den~
Geldiklerinde sıcak gülümsemesi ile bize bakan Seungmin'i gördüm, o kadar samimi görünüyordu ki.
Tam arkasında ise uzun sarı saçları ile Rosie duruyordu, bu kız bir model olabilecek kadar güzel bir fiziğe ve yüze sahipti.
Anna direkt Rosie'nin yanına gittiğinde Seungmin'in kast ettiği utangaçlığı anladım.
"Bu benim annem Felix, bu da babam bu Minho abi çok yavşak hep Jisung abiye yavşıyo bunlar da Jeongin abi ve Chris abi, Jeongin abinin sülalesi çok ballıdır Chris abi de evin babası bide Joon ve Longer abi var onlar da yokla var arası bide veleter var." Anna Rosie'nin elini tutup sözüne devam etti.
"Gaon var 15 yaşında odasından çıkmıyor çok bide Yeonjin var Gaonla sevgili galiba bilmiyom çok 18 yaşında Seo ve Gyu var Seo 18 yaşında Gyu 17 yaşında onlar da sevgili." Onlar sohbet ederken yukarı doğru çıkan Yeonjin'i gördüm, Gaon'un odasına girmişti.
~Gaon'dan~
Bacaklarımı kendime çekip şarkıyı değiştirdim ve kapı sesi ile yorganı sıktım.
"Gaon?" Kafamı kaldırdığımda odaya giren Yeonjin'i gördüm.
"Noldu neden çıkmıyorsun odadan?" Omuzlarımı bilmiyorum anlamında dürtüp kafamı eğdim.
"Kötü hissediyorum." Yeonjin gelip yanıma oturduğunda gözlerimi ona kaldırdım.
"O günle alakalı mı?" Hayır anlamında kafa sallayıp yatağa geri yattım.
"Yorgunum."
"Bir haftadır yorgun musun?" Yeonjin daha da dibime girdiğinde dayanamayıp hızlıca kalktım.
"YORGUNUM İŞTE!" Yeonjin bana anlamsız gözler ile bakarken kapıyı işaret ettim.
"Git." Yeonjin umursamayıp bana yaklaşınca daha sert bağırdım.
"GİT!" Bu sefer sinirli bir şekilde gelmiş saçımı tutup bana sarılmıştı. Tişörtünü sıkıp kafamı göğsüne gömdüm.
"Yeonjin.." Gözlerim dolarken akan ilk yaş ile tekrar konuştum.
"Neden yaptın bunu bana..?"
~Jisung'dan~
"Minho, bir dakika dur!" Minho üstümden çekilip gözlerini bana kaldırdığında doğrulup oturur pozisyona geldim ve üstüme tişörtümü aldım.
"Nereye?" Minho bana meraklı gözler ile bakarken eşofmanımı da giyip ona baktım.
"Akşam yaparız şimdi aşağı ineceğim." Minho bunu kabul etmemiş olacak ki yanıma gelip belimi tutmuş beni tekrar yatağa atmıştı.
"Bekleyemem."
"Beklemelisin." Minho'nun bakışları ciddileşirken onu sinirlendirdiğimi anlayıp yutkundum.
"Neden şimdi yapmıyoruz?"
"Hazır hissetmiyorum." Minho bana daha da yaklaştığında kafamı yana çevirip bacaklarımı rahat bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemy /Hyunlix Omegaverse/
Fanfiction"Baş omega ile baş alfa mı? Mümkün değil onlar düşman!"