2.4

1.7K 192 93
                                    

Yorum yapar mısınız 😔

~Hyuk'dan~

Yataktan kalkıp etrafa bakınmaya başladım, bu çocuk nereye gitti ki? Birde o halde. Onu bulduğumda yere oturmuş telefonumu açmaya çalıştığını gördüm, bir yandan da şiddetlice ağlıyordu. Telefonu elinden alıp saçını çekerek bana bakmasınk sağladım.

"Senin taşşaklar ne zaman bitecek?" Sözümden sonra ona sert bir tokat attım hafif sarsılmış yerden destek alarak tekrar doğrulmuştu. Anahtarımı alıp koluna derin bir kesik attım bu yaptığım ile şiddetli bir çığlık atmıştı.

"Bundan sonra her yaptığın hatada koluna derin bir kesik atacağım." Seo yerde bacaklarını kendine çekmiş kolunu tutarak ağlıyordu, onun göz yaşlarını görmek benim için zevkten başka birşey değildi.

"Bir tur daha yapmak ister misin?" Seo kafasını hayır anlamında sallayıp daha çok ağlamaya yerinde çırpınmaya başlamıştı.

"YETER!" Bu çocuk beni delirtiyordu karnına attığım sert tekme ile bilincini kaybedince sırıtıp vücudunu süzdüm, ona kırmızı çok yakışıyordu.

Joon-Seo

Joon
seo nerdesin?

Joon
Hala randevuda mısın?

Joon
Çıkınca ara beni

Joon
Seo gece oldu nerdesin hala?

Joon
Kahvaltıya yetiş Seo

Joon
Seo endişelenmeye başladım

Joon
Seo?

36 cevapsız çağrı

Joon
Seo korkutma beni

Joon
Eğer akşama kadar gelmessen polise gideceğim

Joon
Dün olanlar yüzünden mi eve gelmiyorsun?

Joon
Gelince kızmayacağız sana

Joon
Söz veriyorum

Joon
Seo aşık olabilirsin sonuçta normal bişey kızmayacağız gerçekten

Joon
Akşama kadar gelmezsen polise gideceğim

~Seo'dan~

Soğuk yerden kalkıp kendi telefonumu ve Hyuk'un telefonunu alıp banyoya kitledim kendimi, bacaklarıma sarılıp ağlamaya başladım, bu hayatta kendimi koruyacağıma, diğer omegalar gibi olmayacağıma söz vermiştim, bazı şeyleri kabullenmek zor.

Musluğu açıp yaralarıma su tutmaya başladım, her yerim, her yerim çok acıyor, kurtarın beni! Ben kendimi kurtaramıyorum.

Musluğu kapatıp dizlerimin üstünden tekrar oturdum. Telefonumu açıp anneme cevap verdim.

Joon-Seo

Enemy /Hyunlix Omegaverse/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin