"Hey onu görüyor musun?"
"Kimi?"
"Baş Omega, telekinezi yapabildiğini duydum." Küçük çocuk o özgüven saçan sarı saçlı gence baktı, yürüyüşü bile kendine hastı ve ağzından asla eksik olmayan o lolipopu..
Okul üniformasının en zarif durduğu Omegaydı o... Tam arkasından en asil Alfa geliyordu elini kırmızı saçlarından geçirmiş adımlarını hızlandırmıştı.
Peki bu 2 Lider neden mi bir araya gelmişti? bu iki ölümüne düşman. Bizde bunu merak ediyorduk.
Herkes yaşlı müdürün sözünü bekliyordu, yaşlı müdür balgamlı öksürüklerinden sonra konuşmak için boğazını temizledi.
"Ani bir karar ile 3. Bir grup oluşturuyoruz; Beta topluluğu, onlar geldiğinde kişi sayımız 2 katına çıkacak şimdi Betalar adına konuşma yapması için Lider Kim Woojin'i buraya davet ediyorum." Evet, etrafta en ufak alkış sesi bile yoktu Kim Woojin adındaki lider mikrofonu kendine göre ayarlamış boğazını temizlemişti.
"Size söyleyecek birşeyim yok sadece Betalar tarafından ezilmeye hazır olun."
Kim Woojin'in bu sözü iki lideri de ayrı sinirlendirmişti. Onları ayrı ayrı yenmeleri imkansızdı çünkü beta topluluğu Omega ve Alfa topluluğunun toplamından fazlaydı, sadece iş birliği yaparak onları yenebilirlerdi iki liderde bunun farkındaydı.
Kısa bakışmaların ardından iki liderde kendi alanlarına çekilmiş kendi konseyleri ile bu duruma bir açıklama getirmeye çalışmışlardı.
Omega Konseyi
Felix'den"Alfalara iş birliği teklif etmeden önce tek Omega birliği ile betalara karşı çıkmayı sunuyorum." En ortadaki koltuktan tüm yetkililerin sözünü teker teker dinliyordum son sözü ise ben verecektim.
"Katılıyorum denemeden yenip yenemeyeceğimizi göremeyiz." Masadaki çekici yavaşca vurunca herkes bana bakmıştı konuşmak için boğazımı temizleyip bacak bacak üstüne attım.
"Eğer başarısız olursak, Alfalara iş birliği teklifi edeceğim." Sözümün ardından Jisung bir kitap çıkartmış ve sözümü yazmıştı karar verildikten sonra ise herkes odalarına geçmişti.
Alfa Konseyi
Hyunjin'den"Betaları da yenebiliriz." Minho'nun sözüne karşılık diğerlerine dönmüştüm, başka sözü olan yok muydu cidden?
Masanın üstünde bulunan tokmağı vurup son sözü söyledim.
"Eğer başarısız olursak, Omegalara iş birliği teklif edeceğim." Sözümün ardından Jung bir kitap çıkarmış ve sözümü yazmıştı, karar verildikten sonra ise herkes odalarına dağılmıştı.
______________________________________
Felix'den
Okulun kafetaryasına geldiğimde şimdiden ortama uyum sağlamış olan betaları gördüm. Ne kadar pis yaratıklar bunlar? Kravatlarını bile doğru takmamışlar Betalardan iğrenmeye başladım.
Bir omega bana yemek olan tepsiyi getirdiğinde ona teşekkür edip hafif kafamı eğdim biz böyle anlaşırdık asla kimse kimseye zorla birşey yaptırmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemy /Hyunlix Omegaverse/
Fanfiction"Baş omega ile baş alfa mı? Mümkün değil onlar düşman!"