Jisung-Felix
Jisung
FELİX GÖRÜYO MUSUN MİNHO UYUYOFelix
nolmuş yani?Jisung
Kaslarını görüyo musun 😍Felix
Nerdeyse okuldaki tüm alfaların kasları var JisungJisung
Bizim neden yok ☹️Felix
Üşeniyoruz çünkü yapan yapıyoJisung
Kıçını kaldırabilsen yapcan yaniFelix
Varki benim 😎Jisung
Üzgünüm ama o kas değil kemik Felix...Felix
Olsun kas gibi duruyoJisung
DurmuyoFelix
YETER AAAA SENİN SANKİ ÇOK VARJisung
En azından benim kemiğim yokFelix
Kemiklerim çok havalı bikereJisung
değil Felix, değil...Felix
Ne zamandan beri noktalama işareti kullanır oldunJisung
Uyuyacağım.Felix
Neden birden ciddileştin?Jisung
BoşverFelix
Tamam, uyu o zamanGörüldü
Jisung'a baktığımda telefonunu koymuş cama yaslanarak gözlerini kapatmıştı, ben ise tüm yol boyunca manzarayı süzmüştüm.
Araba durduğunda ilk inip dışarıyı süzdüm, gece vaktiydi ama otelin ihtişamını görebiliyordum, büyük aquaparkı, açık hava restorantları.. hepsi kusursuzdu buraya okuldaki herkes gelemiyordu tabi bu okulun değildi zengin yada tanınmış insanlar kalıyordu daha çok, bizim okulumuzdan 30 kişi seçilmişti 15 Alfa 15 Omega.
Otele yaklaştığımda hala çalan şarkı sesini duyabiliyordum bu saatlere kadar parti yapılıyor muydu cidden?
Otelin içine girip şarkı sesini takip ettim sonra ise içeride sanki yarın yokmuş gibi eğlenen Alfa, Omega ve betaları gördüm bazıları masalarda, koltuklarda sevişirken diğerleri ise dans pistinde özgür bir şekilde dans ediyordu açık havaydı alkol kokuları ağırlıklı olan bir yerdi.Parti kısmından çıkıp bir görevlinin beni uyarması ile ona döndüm.
"Oh, siz baş omegasınız. Pardon rahatsız ediyorum ama son dakika gelen resmi bir kraliyet ailesinin rezervasyonunu reddedemedik. Sizin ve Baş Alfa Hwang Hyunjin dışındaki herkesin odaları ikili olduğundan sizi ve Baş Alfayı en konforlu 2 kişilik odamıza yerleştirmek zorunda kaldık kusura bakmayın lütfen."
Gözlerimi pürtletip alfa görevliye baktım görevli tekrar eğilmiş benden özür dilemişti onun suçu olmadığından uzatma gereği duymadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemy /Hyunlix Omegaverse/
Fanfiction"Baş omega ile baş alfa mı? Mümkün değil onlar düşman!"