12

5.1K 535 508
                                    

Felix'den

Oturduğum yerde doğrulup titreyen telefonum ile Jisung ya da Jeongin'in aradığını düşünüp göz devirdim, arayan kişiyi görünce ise ellerim titremeye, kalbim daha hızlı atmaya başlamıştı.

"Alo, anne?"

"Felix attığım konuma git."

"Bir daha yapmayacağını söylemiştin?"

"Üzgünüm Felix bu önemli"

"Ama ann-" Yüzüme kapanılan telefon ile annemin attığı konuma baktım çok uzak değildi, saat çok geç olduğundan her yer karanlık ve sessizdi. Sessizce odamdan çıkıp okukun çıkış kapısına yöneldim.

Annemin attığı konuma geldiğimde oradaki büyük otele girdim ve oda numarasına çıktım 1 kişi olucağını sanıyordum ama 3 kişi vardı. Kapıyı kapatır kapatmaz 1'i beni duvar ile kendi arasına alıp öpmeye başlamıştı.

~☹️~

Yataktan çıkıp çıplak bedenlerde göz gezdirdim, bu görüntü bile midemi bulandırıyordu kendimi temizleyip hızlıca o otelden çıktım gittiğim ilk yer kuaför olmuştu, Saçımı boyayacak olan adama en açık sarı rengini gösterip arkama yaslandım.

Kuaförden çıkıp okula adımladım, onlar şuanda kahvatlı yapıyordu biraz daha hızlı gidersem yetişebilirdim. Adımlarımı hızlandırıp okula girdim kafetaryaya gelir gelmez tüm gözler bana gelmişti Jeongin, Jisung, Joon ve Jung'un olduğu masaya oturup onlara döndüm.

"Felix saçın?" Jisung'a bakmadan tabağıma yöneldim ve ona cevap verdim.

"Kahverengiye alışamamıştım." Tabağımı bitirdikten sonra arkama yaslandım ve etrafı süzdüm.

Bazıkişlr

Hyunjin
Felix senin saçlar dönmüş sarıya yine

Felix
Evet kırmızı kafa

Hyunjin
Sarı kafa

Jeongin
Velet gibi kavga edlir mi

Hyunjin
Dünkü gibi edebiliriz yine?

Felix
kalsın

Hyunjin
Yazık canın mı acıdı yoksa???

Felix
Hyunjin mal mısın

Hyunjin
hayır sen kaybeden bir bebeksin sonrada gidip Jisung veya Jeongin'e ağlamışsındır ağh buram acıyo diye

Felix
Abartma ağlak birisi değilim

Hyunjin
Bana sarılmanı istediğinde midem bulanmıştı

Felix
ee?

Hyunjin
İğrenç bir insansın Felix

Felix
Teşekkürler

Hyunjin
Öl de kurtulalım senden

Enemy /Hyunlix Omegaverse/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin