~Felix'den~
Hyunjin'in kravatını çekip dudağına bir öpücük kondurdum.
"Çıkınca beni ara." Hyunjin gülümsemiş belimden tutarak beni kendine çekip alnımı öpmüştü.
"Ararım." Hyunjin'e veda ettikten sonra salona geçip Jeongin'in yanına oturdum.
"Sıkıldım."
"Kocanın şirketine git o zaman düğüne az kaldı spor yapmış olursun." Jeongin'in sözü mantıklı gelmişti ama ilk günden annesi gibi yanına gitmek istemezdim.
"Olmaz ya." Jeongin'in bana gösterdiği yere bakıp ona döndüm, Jeongin yer bulmada gerçekten iyidi.
"Bura çok güzel." Düğün için yer bakmaya bile başlamıştık Jeongin evlenmiyordu ama yinede bize yer bakıyordu.
Birlikte telefona bakmaya dalmışken zamanın nasıl geçtiğini fark etmemiştim.
~Hyunjin'den~
Şirketin içinden geçip benim için olan en üst kattaki en büyük odaya girdim, nasıl oldu bilmiyorum ama ailem saolsun şirket benim olmuştu.
Dosyaları inceleyip bu işi nasıl yapıcağımı kavramaya çalıştım, anladığım kadarıyla sadece görev vermem gerekiyordu. Yanıma gelen beta ile onun benim asistanım olduğunu anlamıştım. Dosyaları bırakıp eğilmiş odadan çıkmıştı, dosyaları biraz inceledikten sonra telefonumu açıp Felix'e yazdım.
Hyunjin-Felix
Hyunjin
Seni özledimFelix
Bende ne zaman çıkıyorsun?Hyunjin
Akşam 6Felix
çok geçmişşHyunjin
Ne yapıyosun?Felix
Jeongin ve Jisung'la kek yapıyoz
Hyunjin
Hatırlat da oraya gelince seni yiyimFelix
YaaaHyunjin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemy /Hyunlix Omegaverse/
Fanfiction"Baş omega ile baş alfa mı? Mümkün değil onlar düşman!"