5

6.8K 668 1K
                                    

Alfa ile göz göze geldiğimizde tek kaşımı kaldırıp adama yaklaştım ve adam ile aramda olan boy farkını göz önüne serdim, adam çeneme geliyordu.

"Ne işin var burada?" Adam sırıtmış geri adım atmıştı.

"Arkadaşımı göremeye gelmiştim ama yanlış yere geldim galiba." Ciddi yüz ifademi koruyarak kafamı hafif yukarı kaldırmıştım. Yukarıda merdivenlerden inen Felix adama gözlerinş pörtletmiş bir şekilde bakıyordu.

"Oh, doğru yere gelmişim." Adam sözünden sonra Felix'e yaklaşmış kolundan çekip onu bir yere götürmeye çalışıyordu ki Felix'in diğer kolundan da ben tuttum.

"Nereye?" Adam samimi bir gülümseme ile bana dönmüştü.

"Pardon, arkadaşımın kolunu bırakır mısınız?" Felix sonunda bakışlarını yerden çekmiş adama kaşlarını çatarak bakmıştı.

Felix sertce kollarını bizden kurtarmış adamın çenesine sert bir tekme atmıştı, işte bu yüzden Lee Felix'den korkmalıyız..

Adam yere yapışmışken Felix sırıtıyordu bana sert bir ifade ile dönüp swetini düzeltmişti.

"Çok saol ya" göz devirip bana omuz sertce omuz atarak odasına çıktı, üzgünüm Felix ama Omuzun benim omzumdan fazla aşağıda..

Felix'in peşinden odasına girmiş yatakta oturan Felix'in yanına oturmuştum.

"Felix eğer bana durumu söyleseydin yanında dururdum." Felix ciddi bir ifade ile aşağıdan gözlerini kaldırarak bana bakmıştı.

"Sana muhtaç değilim." Bu çocuk ne zamandan beri bu kadar güzel? Düşüncelerim ile kafamı Felix'den çekmiş önüme dönmüştüm.

"Eğer kendinş affettirmek istiyorsan yani." Felix'in isteği ile ona dönmüştüm benden istediği birşey vardı.

"Bu gece benimle yatar mısın sadece uyumak için eğer bir daha gelirde beni uyurken yakalarsa diye sadece." Sırıtıp Felix'e olumlu anlamda kafa salladım odama girip üstümü değiştirdim ve Felix'in yanına gittim.

Felix yatakta yan yatmış beni eli ile çağırmıştı. Gidip Felix'in yanına yattım hemen bana sokulmul bir bacağını atmıştı, boyun girintime iyice girmiş kendini benim içimde yok etmişti adeta Felix.

"Felix neden bu kadar yaklaştın?"

"Korkuyorum." Boynumda bir islaklık hissedince Felix'in ağladığını gördüm evet ciddi ciddi Lee Felix şu anda karşımda bir bebek gibi ağlıyordu. Ona sarılmış kendini güvende hissetmesini sağlamıştım.

"Ben yanındayım, merak etme." Felix gözlerini kapatmış sanki mümkünmüş gibi bana daha çok yaklaşmıştı. Felix uykuya dalalı çok olmuştu ben ise boyun girintime kafasını yaslayan bu güzelliğin saçlarını okşamaktan uyuyamamıştım bu günden sonra Felix'e bakış açım tamamen değişmişti ondan hoşlanmıyorum ama artık nefret de etmiyorum.

Felix'i uyandırmadan telefonumu aldım saat daha 7 buçuktu. Hafif doğrulmuş Felix'i uyandırmadan kalkmaya çalışıyordum başarılı olmuştum da.

Felix'in telefonundaki bildirim sesleri durmayınca telefonu alıp Felix'in yüzünü okuttum ve mesajlara tıkladım.

BilinmeyenNumara
Bebeğim bu gece benden kurtulamayacaksın.

BilinmeyenNumara
Neden mesajlarıma bakmıyorsun yoksa hala o çocuğun mu altındasın?

BilinmeyenNumara
senden de bu beklenirdi zaten

Enemy /Hyunlix Omegaverse/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin