23

4.9K 434 288
                                    

~Felix'den~

Gecenin bilmem kaçında yatağımdan kalkıp omega yurdundan çıktım ve alfa yurduna doğru ilerledim, alfa yurt odasına vardığımda Hyunjin'in odasına girip kapıyı kapattım ve yanına yattım, kafamı Hyunjin'in göğsüne koyup bir iç çektim midem bulanıyordu sadece Hyunjin'in yanında olmak istiyordum.

Hyunjin'den

Kalkar kalkmaz Felix'in sarı uzun saçlarını görmeyi beklemiyordum, Felix'in kafasını yastığa koyup doğruldum ne kadar Felix'i uyandırmamaya çalışsam da uyanmıştı. Birşey demeden sadece Felix'e baktım saçının arkasını örmüştü böyle çok güzel görünüyordu.

"Felix uyu sen." Felix beklemediğim bir hareket ile bana sarılmış kafasını göğsüme yaslamıştı, bu hareketi ile kızışma döneminde olduğunu anlamıştım, telefonumu açıp kızışma dönemini bastırabilecek şeyleri aradım, Felix ile yapamazdım o bunu eminim ki istemezdi. Bir süre daha böyle bekleyip Felix'in sırtını ovmaya başladım, Felix ise nefes nefese kalmıştı. Kızışma için çok fazla ilaç vardı bende ama bu ilaçlar omegalar için uygun değildi.

Bir kaç saat böyle beklemiştik Felix nefesini düzene sokunca annemin bana küçükken yaptığı hareketi yapmak için Felix'in ayak uçlarına geçtim, ayaklarından tutup bacaklarını havaya kaldırınca Felix bana şaşırmış bir ifade ile bakmıştı.

"Hyunjin ne yapıyorsun?" Gülümseyip Felix'in ayaklarından tutup bacaklarını havada dairesel yönde çevirmeye başladım, bu yaptığım Felix'in o kadar hoşuna gitmişti ki arada kıkırdıyor bir bebek gibi gülüyordu.

Gülümseyip birkaç dakika daha bu hareketi Felix'e yapmaya devam ettim en sonunda ayaklarını yavaşca bırakıp Felix'in yanına geçtim.

"Biraz daha" Felix bana yalvarır şekilde bakınca ayaklarından tutup bacaklarını kaldırdım ve aynı hareketi yapmaya devam ettim, Felix uyuyunca ise ayaklarını tekrar yavaşca bırakıp Felix'in yanına yattım.

"Uyudun mu?" Felix'den cevap gelmeyince telefonumu açıp mesajlara baktım.

Bazıkişlr

Chris
Bu grup duruyo muydu

Minho
Betalar yok ya grupta

Longer
onlar derslere giriyodu

Jisung
Müdür bizi azarlıyıp duruyo bizimde girmemiz gerek mezun olamicaz bu gidişle

Joon
Nolcak ya

Jung
Harbi

Jeongin
Ben hiç bi sene daha bekleyemem mezun olmak için

Chris
zaten kalmış 1 hafta ne gerek var derse girmeye

Minho
Hem mezun oluruz zaten

Longer
Oluyoruz zaten

Jisung
derslere girmedik bile

Hyunjin
Mezun oluyoruz derslere girmesek bile ortalamamız yüksek sınavlara girdik oluyoruz yani

Minho
sonunda düzgünce açıkladı biri

Enemy /Hyunlix Omegaverse/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin