başlamadan önce beni takip eder misiniz 😥
Jisung'un sorusunu reddetmek zorundaydım burada sadece 2 yatak vardı ve onların huzurunu kaçırmak istemezdim.
"Sorun değil birbirlerimizi görmüyoruz bile." Jisung kafası ile onaylayıp Jeongin ve bana döndü.
"Havuza gidelim mi?" Kafam ile hayır işareti yaptığımda Jisung somurtup bana dönmüştü.
"Neden?"
"Mayomu giymek için odama gitmeye üşeniyorum." Jisung göz devirmiş bana cevap vermişti.
"Ben sana yedeklerimden veririm hadi." Jisung'un uzattığı mayoyu giyip havuza doğru ilerledik, Alfalar da orada güneşleniyordu.
"Benim önemli bir şey söylemem gerek." Sözüm ile Jeongin ve Jisung bana dönmüştü.
"Ben yüzme bilmiyorum."
"Bende."
"Bende." İkisine gözlerimi kocaman açıp baktım onlar da birbirlerine ve bana şaşırarak bakıyordu, ne yapıcağız şimdi?
"Bakın şuradaki havuz merdivenli oraya otururuz." Jisung'un gösterdiği havuzun içine bakıp onayladım ilk Jeongin suya girmişti en sonda ben girmiştim. Havuz gerçekten çok soğuktu.
"Atlayayım mı havuza?" Jisung'a dönüp gözlerimi kocaman açtım ne saçmalıyo bu? Zaten havuzda Alfalardan başka kimse yok boğulursa buradaki alfalar güler anca! Hyunjin'e baktığımda Minho ile sohbet ediyordu Jisung ise suyun içindeki merdivende ayağa kalkmış basamakları iniyordu.
"Jisung saçmalama gel buraya!"
Jisung'dan
Gittikçe merdivenlerden iniyordum her merdivende Felix daha çok kızıyor beni yanına çağırıyordu umursamayarak basamakları inmeye devam ettim. Bir basamakta ayağım kaymış kafamı sert basamağa çarpmıştım. Aldığım darbe ile havuzun içine düşmüş gözlerimi kısmıştım, yukarı çıkamıyordum, hareket edemiyordum sadece yukarıdan gelen anlaşılmayan sesleri duyuyordum.
Gittikçe daha dibe göçüyordum şimdi ölemem ölmek için hem daha çok gencim!
Yukarıdan gelen siyahlığı göremeden gözlerim nefeslikten kararmıştı gerisi ise bulanık.. Azrail mi geldi acaba beni almak için?
Gözlerimi açtığımda başımda duran Minho'yu görmem ile hızlıca dikleşmiş bu yaptığım ile Minho ile kafalarımızı birbirlerimize çarpmıştık. Yanımda bana kızgınca bakan Felix'i görünce tırsmıştım.
"Şimdi sıçtın Jisung." Jeongin'in sesi ile tırsmıştım Alfalar ise gülüyordu neye gülüyosunuz lan burada annemden babamdan işitmediğim azarı işiteceğim!
"GİTME DEDİM SANA JİSUNG NE KADAR MIZMIZSIN İLLA BAŞINDA DURUP ELİNDEN TUTMAK MI GEREK? SANA GİTME DEDİM NEDEN DİNLEMİYORSUN Kİ CANINA MI SUSADIN NE KADAR KORKTUM BİLİYOR MUSUN, YA ÖLSEYDİN NAPICAKTIK HA? BİR ŞEYİ YAPMADAN ÖNCE GELECEĞİNİ DE DÜŞÜN APTAL!" Felix sinirle ayağa kalktığında Jeongin onun elini tutup durdurmuştu.
"Sunbae daha yeni uyandı zorlamayalım onu." Felix, Jeongin'i onaylamış yine bana dönmüştü.
"Hadi yine iyisin beyaz atlı prensin kurtardı seni." Felix'in sözüne karşılık Minho'ya dönmüş sonra da utanıp bacaklarıma kapanmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemy /Hyunlix Omegaverse/
Fanfiction"Baş omega ile baş alfa mı? Mümkün değil onlar düşman!"