~Anna'dan~
Bulduğum en seksi kıyafetleri giyip odadan çıktığımda babam bana bakıp gözlerini kocaman açmıştı.
"Porno filimi felan mı çekmeye gidiyorsun?" Sözünden sonra bir iç çekip kollarımı bağdaş kurdum.
"Kızlarla buluşucam."
"Eğer böyle gideceksen seni ben bırakacağım." Sözünü onaylayıp onunla beraber kapıya doğru adımladım annem beni görünce sırıtmış yüzüme bakmıştı.
"Agnes'in yanına felan mı gidiyorsun?" Sırıtıp annemi yanıtladım.
"Ya anne!"
"Eve tek parça halinde dön de yeter."
Arabadan indiğimde babamın son sözlerine pek kulak asmadım.
"Geçe kalma seni ben alacağım ara." Olumlu anlamda kafa sallayıp Agnes'in yaşadığı eve doğru ilerledim, bizimki gibi bir villaydı.
İçeri girdiğimde Agnes beni her zamanki ciddi ifadesi ile karşılamıştı, tabi ders çalışırız deyip geldiğim için.
"Porno yıldızları gibi olmuşsun." Gözlerimi kocaman açıp Agnes'e baktım bana çok ciddi bakıyordu.
"Of hadi geç." Sözümden sonra Agnes de yatağın yanındaki masaya geçmişti, sırtını tuttuğunda sırıttım.
"Sırtın mı ağrıyor?" Kafasını evet anlamında sallayınca daha çok sırıtıp Agnes'e yaklaştım.
"Çok iyi masaj yaparım, babam sihirli ellerim olduğunu söyler. Sana da masaj yapmamı ister misin?" Agnes ciddi ifadesi ile kafasını olumlu anlamda salladığında gülümseyip yatakta sırt üstü yatan Agnes'in kalçasına oturdum, benim niyetim başkaydı tabi.
"Burası mı?" Bastırdığım yere karşılık Agnes kafasını sallamıştı, masaj yaparken aynı zamanda kalçamı Agnes'in kalçasına sürtüyordum.
"Rahat dur." Sırıtıp Agnes'in boynuna eğildim.
"Önüne dönersen daha rahat yapabilirim." Agnes yüz üstü döndüğünde bu sefer tam aletinin üstüne oturdum.
"Böyle daha iyi mi?" Agnes kafasını olumlu anlamda sallayınca sırıtıp lastikli crobumu indirdim.
-m-
"Peki ya böyle?" Agnes sırıtınca ben dudaklarımı ısırdım, doğrulup südyen askımı açmıştı, artık göğüslerim tamamen göz hizasındaydı.
"Böyle mükemmel oldu." Elleri göğüslerimde gezerken onu azdırmak amacı ile inledim, sırıtıp bana bakmaya devam etmişti en sonunda dayanamayıp eşofmanını indirip hızlıca içime girmişti, ben daha ne olduğunu anlayamadan onun kucağında kendimi zıplar halde buldum.
Göğüslerim de ben her zıpladığımda sallanıyordu ve bu Agnes'in ilgisini çekmiş olacak ki avuçlayıp duruyordu.
Doğrulduğunda omuzlarından destek alıp zıplamaya başladım, dudaklarımızı birleştirmişti o da, öpüşürken inlemek onu çok azdırıyor olacaktı ki içimde büyüdüğünü hissedebiliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemy /Hyunlix Omegaverse/
Fanfiction"Baş omega ile baş alfa mı? Mümkün değil onlar düşman!"