19

4.7K 488 298
                                    

~Hyunjin'den~

Yurda geldiğimizde hala etrafta görünür kimse yoktu, Felix'i odasına götürüp yatağına oturttum ve dolabından bikaç tane üst çıkardım, Felix ne konuşuyor ne yürüyor ne de tepki veriyordu sadece donmuş bir şekilde boşluğa bakıyordu. Üstleri Felix'in kucağına koyup onun boşluğa bakan gözlerine baktım.

"Çay yapıp geleceğim." Felix tekrar tepkisiz kalmıştı, umursamadan mutfağa inip hazır olan çayı bardaklara koydum ve odaya tekrar girdim, Felix giyinmiş yatakta bacaklarını kendine çekip oturuyordu gidip yanına oturdum ve çayı ona uzattım, Felix almayınca da masaya koydum.

"Üzgünüm Felix, peşinden gelmeliydim gerçekten üzgünüm." Felix hala tepkisiz boşluğa bakıyordu gerçekten onu kırdım mı?

"Git." Felix'e dönüp şaşkın gözler ile bakmaya başladım.

"Ha?"

"Daha ne kadar duygularım ile oynayacaksın Hyunjin? Seni anlamıyorum, bir gün yüz veriyosun diğer gün arkamdan bıçaklıyorsun, sen kaç yüzlüsün Hyunjin? Canımı hem fiziksel hem zihinsel çok acıtıyorsun her zaman değiştiğini düşünüp bir umuda kapılıyorum ama sen yine aynı şeyi yapıp arkamdan bıçaklıyorsun, senin için ben sadece bir oyuncak mıyım? Canın istediği zaman iyi davranır oyun oynarsın sıkılınca ise arkasından bıçaklarsın, söyle bana Hyunjin, ben senin için sadece bir oyuncak mıyım?"

Felix'in sözleri üzerine sadece olduğum yerde dolan gözlerim ile Felix'e bakakalmıştım, en çok canımı acıtan şey ise haklı olmasıydı.

"ben.. özür dilerim" Hızlıca odadan çıkıp kapıyı kapattım, olduğum yerde diz çöküp dolan gözlerimin göz yaşı akmasına izin verdim, gerçekten iğrenç bir insandım ben, haklıydılar Felix'e vurmam, onu hem zihinsel hem fiziksel etkilemişti. Ben ise onun ne hissedeceğini düşünmedim sadece intikam almak istemiştim.

.

Minho
Umarım yurtlar yaşıyodur Felix ile Hyunjin'i aynı yerde tek bırakmamalıydık.

Jisung
onlar toplicak valla

Gyu
Abartmıyo musunuz

Jeongin
İnan bana küçümsüyolar bile

Hoo
Jeongin senin sevgilin varmıydı?

Chris adlı kullanıcı Hoo adlı kullanıcıyı gruptan attı

Longer adlı kullanıcı Hoo adlı kullanıcıyı gruba ekledi

Chris adlı kullanıcı Hoo adlı kullanıcıyı gruptan attı

Longer adlı kullanıcı Hoo adlı kullanıcıyı gruba ekledi

Longer adlı kullanıcı Chris adlı kullanıcının yetkisini aldı.

Chris
Lan

Longer
Yeter

Chris
Of

Hyunjin-Felix

Hyunjin
Merhaba

Felix büyük ihtimalle beni engelliyiceksin ama özür dilemek istiyorum

Özür yetmez biliyorum ama yapabilecek başka birşey yok

Ayaklarına kapanmak isterdim ama odanın kapısı kilitli

Özür dilerim Felix

Herşey için özellikle seni incittiğim için

Biliyorum sen bilerek benim canımı acıtmak istemedin

Vicdan azabı çekiyorum Felix

Anla beni lütfen

Felix
Sen ilk önce beni anla Hyunjin

Hyunjin
Anlıyorum gerçekten

Felix
Eğer anlasaydın bu mesajları atmazdın

Bu kullanıcı sizi engelledi.

~Felix'den~

Ben bir oyuncak mıyım? Bazı insanların seks oyuncağı, Hyunjin'in ise eğlenme oyuncağı. Hyunjin hangi yüz ile benimle birlikte avm'deyken aynı zamanda grupta arkamdan konuşabilir? Bu kadar mı yüzsüz.

Aynanın karşısına geçip kendime baktım, kilom gayet normaldi ama Hyunjin benim hakkımda neden öyle düşünüyor? Boyum diğer omegalara göre biraz uzun olabilir ama kilom ortalama ne hakla bana üflesem uçar diyebilir? Aklından ne geçiyordu ki.

Yatağıma oturup bir iç çektim ve arkama yaslandım, neden hep Hyunjin ile takıldıktan sonraki gün böyle oluyorum ben?

Bazı insanlar asla değişmez, aynı bir kitabın sonu gibi. Bacaklarımı kendime çekip bugün yine bir insanın seks oyuncağı olduğu için gözyaşlarımı döktüm, ben sadece yaşamak istiyorum, oyuncak değil.

Ayağa kalkıp aynadan kendime baktım, masadan bir makas alıp özenle uzattığım saçları kesmeye başladım. Saçım ile işim bittikten sonra kalpli kolyeyi çöpe attım ve tekrar aynanın başına geçtim, saçımı kestim, peki ya şimdi ne değişti?

Yatağa oturup yerdeki o sarı saçlara baktım, emeklerimi saniyede yok etmiştim.

Bacaklarımı karnıma çekip herzaman yaptığım o şeyi tekrar yaptım, güçsüzlük göstergesi olan göz yaşlarımı akıttım. Neden saçlarımı kestim ki? Benim güzel saçlarım şuanda yerde.

Ayağa kalkıp saçlarımı yerde topladım ve bir poşedin içine koydum. O poşedi ise dolabın en ıssız yerine koydum, tekrar aynanın başına geçip saçlarıma baktım, en azından düzgün kesmiştim çok fark yoktu.

Yatağa tekrar oturup saçlarımı okşamaya başladım, belki saç ektirmem gerekiyordur? Sadece kendim ile ilgili bir değişiklik yapmak istiyordum yeni bir hayata başlamak için. Üstüme bol şeyler giyip kapşonumu örttüm ve dışarı çıktım, kuaför okula yakındı bu yüzden yürüyerek gitmeyi tercih ettim, kuaföre geldiğimde beni hemen sandalyeye oturtmuş saçlarımı taramaya başlamıştılar.

"Arka saçlarıma saç ektirmek istiyorum."

"Rengi ve boyutu ne olsun?" Bir iç çektim ve düşündüm kuaföre aynadan bakıp cevap verdim.

"Rengi şuanki saçım ile aynı olsun, boyutu ise kalçamın altında bitsin." Kuaför tamam anlamında kafa sallayıp içeriden eşyaları getirmişti.

~~~

Saçma bi bölüm oldu dershanem başladığı için çok yazamıyorum kısa oldu bide ama olsun normalde yazıcaktım ama daha fazla bekletmek istemedim yazım yanlışları çoktur büyük ihtimalle kontrol etmedim özür dilerim.


Enemy /Hyunlix Omegaverse/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin