Yorum yapıp beğenir misiniz 😔
-15 Yıl önce-
~Felix'den~Anna'yı kucağıma alıp sallamaya devam ettim, saat sabahın 4'üydü ama ben 2.bebeğim ile beraber Anna'yı sallıyordum. Jeongin ise bir o kadar hastaydı, hep kusuyordu yataktan kalkıcak hali bile kalmamıştı.
Anna uyuduğunda onu beşiğe koyup bu sefer ağlayan Gyu'yu kucağıma aldım, tek akıllı Yeongjin'di asla ağlamaz sadece diğerlerini sallayan bana mutlu mutlu bakardı, aralarında en büyük de oydu 2 yaşına girmişti çoktan.
Gyu ise 2 yaşına daha yeni girmişti ama hala ilgiye ihtiyacı vardı, Gyu'nun bir omega olucağını düşünüyorum.
Birde Seo, o aralarında en tatlısıydı, diğerleri kavga ettiğinde oyuncak tavşanını alır en köşeye çekilip ona sarılırdı, onsuz uyuyamazdı bile.
Ben ise karnımda olan bu bebeği büyütemeyeceğimi bildiğim halde karnımda tutmaya devam ediyordum.
Gözümden akan yaşı silip Gyu'yu beşiğe koydum, gün daha yeni doğarken ben yatağıma doğru ilerledim, Hyunjin yatakta oturmuş cama bakıyordu, yanına oturup ona kollarımı sardım.
"Felix ona bakamayacağımızı biliyorsun, neden hala doğurmak için ısrar ediyorsun?" Burnumu çekip Hyunjin'e cevap verdim.
"Çünkü o benim bebeğim, ona kim bakarsa baksın onun annesi hep ben olacağım Hyunjin."
~Günümüz~
Uyandığımda gördüğüm rüya ile derin bir iç çektim, gördüğüm ilk şey Hyunjin'in dağınık saçları olmuştu, arkasından ona sarılıp bacağımı attım, Hyunjin telefonu ile ilgilenirken ben ise ne yaptığına meraklıca baktım.
Biri ile yazışıyordu bu beni iyice meraklandırmıştı.
Mesajları okumaya başladığımda karşı tarafın Hyunjin'e yürüdüğünü gördüm, yürümeyi bırak roketle geliyordu.
Kızgınca doğrulduğumda Hyunjin gözlerini bana almıştı.
"O kim!" Hyunjin getirmiş telefonu bana göstermişti.
"Kuzenim, o bir alfa." Derin bir iç çekip sırtımı tekrar yatağa bıraktım, Hyunjin sırıtıp üstüme çıkmıştı.
"Kıskandın mı?" Göz devirip Hyunjin'e bir yastık ile vurdum, Hyunjin gülmüş sırtını yatak ile birleştirmişti, ona sarılıp yanağını öptüm.
"Bir rüya gördüm." Hyunjin bana dönüp aramızdaki mesafeyi aza indirmişti.
"Ne gördün?" Gülümseyip Hyunjin'e gördüğüm rüyayı anlatmaya başladım.
"Saat sabah 4 felan dı ben Anna'yı sallıyordum, sonra Gyu'ya geçtim o zamanlar Jeongin çok hastaydı. Karnımda da Gaon vardı, ben senin yanına gelmiştim sonra sen bana 'ona bakamayacağımızı biliyorsun neden karnında tutmaya devam ediyorsun?' Demiştin." Derin bir nefes alıp sözüme devam ettim, Hyunjin'de beni dikkatlice dinliyordu.
"Bende 'Çünkü o benim bebeğim, ona kim bakarsa baksın onun annesi sadece ben olacağım' demiştim." Sözümden sonra göz yaşlarımı tutamamış ağlamaya başlamıştım, Hyunjin yanağımı tutmuş göz yaşlarımı silmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemy /Hyunlix Omegaverse/
Fanfiction"Baş omega ile baş alfa mı? Mümkün değil onlar düşman!"