~Felix'den~
Gözlerimi kocaman açıp Jeongin'e döndüm bunu alfaların yanında yapmak çok utanç verici, hemde yarı çıplakken!
"Kalsın." Chris sözümü bölüp konuştuğunda ona dönüp iç çektim.
"Merak ettim."
"Bende." Ardından konuşan Minho ise benden sonra Jisung'a dönmüştü Jisung ise sırıtıyordu.
"Hadi Jisung." Jisung, Jeongin'in lafına bacaklarımı aralayıp arasına girmişti ben ise kucağına çıkıp hemen geri indim herkes kıkırdarken ben ise utancımdan ellerimi yüzüm ile kapatmıştım.
~Yazar'dan~
Bu sefer dönen şişe Joon ve Hyunjin arasında durmuştu, Joon o klasik soruyu sordu;
"Doğruluk mu, cesaretlik mi?" Hyunjin biraz düşünmüş sonra cevap vermişti.
"Cesaretlik." Joon biraz düşünmüş sonra aklına gelen şey ile kıkırdamış Hyunjin'e geri dönmüştü.
"Sen ve Felix düşmansınız değil mi? Birbirlerinizi dudaktan öpmeye ne dersiniz?" Hyunjin hızlıca ayağa kalkmış yüksek ses ile bağırmıştı.
"ASLA!" Felix bu konuşmalara sadece göz devirmişti.
"Peki, o zaman Felix sana tokat atsın." Hyunjin göz devirmiş ve yanına gelen Felix'e dönmüştü, Felix ise ilk gülümsemiş sonra ise ciddi bir ifade alıp Hyunjin'in yüzüne tüm gücü ile büyük bir tokat atmıştı, Hyunjin aldığı darbe ile kafasını geri Felix'e çevirip sinirli bir ifade ile Felix'e bakmaya başlamıştı. En sonunda ikili de yerlerine oturmuş oyun devam etmişti.
"Bu son tur olsun." Herkes Jeongin'i onaylamış geri şişeye dönmüştüler. Şişe Jeongin ve Jisung'a döndüğünde tüm gözler o ikilinin üstünde oldu. Soruyu soran taraf yani Jeongin o klasik soruyu sordu;
"Doğruluk mu, cesaretlik mi?" Jisung düşünmeden cevapladı.
"Cesaretlik." Jeongin aklına gelen ile sırıtıp Jisung'a döndü yine.
"Felix'e yaptığını Minho'ya da yap." Jisung utancından kafasını eğmiş konuşmuştu.
"Altıma bişey giyim bare."
"Hayır böyle yap iki dakika." Jisung sırıtmış Minho'nun oturduğu yere doğru ilerleyip Minho'nun bacaklarını araladı ve arasına girdi.
"Yeter mi?" Jisung Minho'nun bacakları arasında Jeongin'e dönüp konuşmuştu, Minho ise gözlerini Jisung'un üstünden çekmiyordu.
"Tamam yeter yeter." Jisung hızlıca Minho'nun bacaklarının arasından çıkmış koltuğa oturmuştu, diğerleri de ona uyup bir koltuğa oturdu ve korku açtılar.
~Jisung'dan~
Boğazımın kuruduğunu hissedince ayağa kalkıp mutfağa doğru ilerledim, Su içerken arkadan belime dolanan kollar ile suyu hızlıca içip arkama kolların sahibine baktım, Minho'ydu bu rüya mı, yoksa gerçek mi? Önüme dönüp Minho ile göz göze geldim beni kendi ile masa arasına sıkıştırmıştı. Hızlıca dudağıma yapışınca ona karşılık verip bende sert bir şekilde öpmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemy /Hyunlix Omegaverse/
Fanfiction"Baş omega ile baş alfa mı? Mümkün değil onlar düşman!"