~Jisung'dan~
Yurda girdiğimizde büyük bir dağınıklık beklerken her yer bıraktığımız gibi düzenli ve topluydu, büyük ihtimalle Hyunjin ve Felix ayrı yerlerde takılmış yada biri dışarı çıkmıştı. Hyunjin yurtdan çıkınca ona dönüp;
"Felix nerde?" Sorulması gereken en yanlış kişiye sormuştum.
"Nerden bileyim ben Felix'in yerini?!" Minho öne çıkmış beni savunmuştu, bu çocuk gün geçtikçe beni daha çok kendine aşık ediyor.
"Bilmiyorum da diyebilirsin bağırmana gerek yok Hyunjin." Jeongin Hyunjin'i omuzlarından ittirmiş ona doğru kafasını kaldırmıştı.
"Yine kavga mı ettiniz? Ne yaptın Felix'e!" Hyunjin göz devirip tekrar bakışlarını Jeongin'e almıştı.
"Onun yüzünü gören cennetlik zaten." Bu sözü ile Felix'in dışarı çıktığını anlamıştım, en iyisini yapmıştı. Alfalar ile ayrılıp omega yurt odasına geçmiştik kapının kapının kapanması ile kapının yanında duran Felix'i görmem bir olmuştu ama saçları?
"Tanrım saçların?" Hızla yanına adımlayıp saçının arkasındaki uzun tutamlara baktım, bunlar muhteşemdi!
"Kötü mü?" Kafamı hayır anlamında sallayıp omuzlarından tuttum ve Felix'e döndüm.
"Çok güzel olmuş." Felix gülümsemiş yanımıza gelen Joon, Jung ve Jeongin'e dönmüştü.
"Saçını örmek istiyorum!" Jung'un sözüne Felix kıkırdamış ardından konuşan Joon'a bakmıştı.
"Çok uzun olmuş sanki." Felix'in kısa, saç konuşmasından sonra masaya oturmuş geleneğimiz olan o dondurmaları kaşıklıyorduk.
~Felix'den
"Felix saçın dondurmama giriyo!" Somurtup saçımın arkasını omzumun önüne attım gerçekten fazla uzun olmuştu nerdeyse diz kapaklarıma kadar uzanıyor.
Dondurma kabım bittiğinde masada dik pozisyona gelip mesajlaşmalara baktım, Hyunjin'i engellemiş olsamda mesajları görünüyordu.
.
Joon
Omegaların yurduna gelsenize sıkıldık
Gyu
Bizde burdayız, teşekkürler
Chris
Gelsenize dedi zatenHoo
Geliriz tabi 😍Longer
Hoo bak sen benim elime geçmeChris
Yavşak piçHyuk
Bekletmeyelim 😍Woo
Yapıcağınız işi sikim~Yazar'dan~
Felix tam karşısında oturan Hyunjin'e dik dik bakıyor onu rahatsız ediyordu, Hyunjin ise arada kaçamaklı bakışlar atıp Felix hala kendisine bakıyormu diye kontrol ediyordu. Bu bakışmaları fark eden Jeongin sonunda konuya dahil oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemy /Hyunlix Omegaverse/
Fanfiction"Baş omega ile baş alfa mı? Mümkün değil onlar düşman!"