~Felix'den~Malikaneye bakınca bile gözlerim büyüyordu o kadar büyüktü ki.. Jisung, Minho, Joon ve Longer'ın düğününe az kalmıştı Jisung ve Joon'un gelinliğini mezuniyet kıyafeti seçerken seçmiştik.
İçeriye geçip sürü halinde tüm odalara girmeye başladık herkes odalarını belirleyince bize de en üst kattaki oda kalmıştı en kıskandığım şey Jisung ve Minho'nun odasına jakuzi olmasıydı. En azından Hyunjin ile benim odamda büyük bir balkon ve güzel bir manzara vardı.
Dolaplara eşyalarımı koyduktan sonra Hyunjin'e döndüm, aynı odada kalıcaktık bu çok güzel birşeydi zaten sevgili olduktan sonra çoğu gece birlikte uyumuştuk ama bu başka bir histi.
"Sen eşyalarını şurdaki dolaba koy ben buna koyucam." Hyunjin kafası ile onaylamış eşyaları koymaya başlamıştı, işim bittiğinde eğilmiş eşyaları düzenleyen Hyunjin'in sırtına atlayıp kafamı boynuna gömdüm.
"Birlikte kalıcaz!!" Hyunjin sırıtmış bana dönerek yanağıma bir öpücük kondurmuştu gülümseyip bende Hyunjin'in yanağına bir öpücük kondurdum.
Bizi site grubuna eklemişlerdi en üste çıkıp Hyunjin'e kuralları okumaya başladım.
"Çok yüksek sesle müzik açmak, başkasının yerine park etmek, havuza kıyafetli atlamak, havuz kenarına birşeyler yemek, havuza birşeyler dökmek, yüksek ses yapmak, başkalarını rahatsız etmek yasak." Hyunjin telefonu elimden almış kendisi de göz gezdirmişti kurallara.
"Ne çok kural varmış." Telefonu Hyunjin'in üstünden alıp, Hyunjin'e döndüm bende artık evlenmek istiyordum ama bu kaşarın bana evlenme teklifi edeceği yok ben ediceğim.
"Hyunjin."
"hm?"
"Ben evlenmek istiyorum." Hyunjin anında yerinden kalkmış mutlulukla gözlerini açmıştı, hemen kapıdan çıkıp korkuluklara yaslandı ve büyük yapıtın içinde yüksek ses ile bağırdı.
"FELİX İLE EVLENİYORUZ!" Ben Hyunjin'in omzunu patpatlarken Hyunjin gülümseyerek beni kucağına aldı ve sevinçten döndürmeye başladı
"SONUNDA!" Etrafta alkışlama sesleri gelirken sonunda ayağım yer ile buluşmuştu.
"3LÜ DÜĞÜN YAPARIZ ARTIK!" Alt kattan bağıran Jisung'a cevap verdim.
"OLUR!" Hızlıca aşağı inmiş bizimkilere sarılıp gelen tebrikleri almıştım Hyunjin ise komaya girmiş koltukta ölü gibi yatıyordu çocuk sevinçten öldü.
Hyunjin'i koltukta bırakıp Jisung ve Jeongin'le gelinlik bakmaya gitmiştim artık Hyunjin diğerlerine emanet.
~Hyunjin'den~
"Napcam Chris?!" Fenalık geçiriyordum tam anlamıyla yeni ev vardı şimdi bide evlilik çıktı çok sevindim ama ne yapıcağım?
"Hyunjin sakin ol evlendin mi rahatlıyıcaksın!" Minho'nun sözüne bir iç çektim ama sonradan aklıma geldi daha çocuk da var!
"Felix çocuk ister hemen!" Sözümden sonra Longer sırtımı patpatlamış ve bana dönmüştü.
"Başta kabul etmeyecektin Hyunjin bunun dönüşü yok." Arkama yaslanıp iç çektim, ben daha hazır değilim ama olmalıyım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemy /Hyunlix Omegaverse/
Fanfiction"Baş omega ile baş alfa mı? Mümkün değil onlar düşman!"