"Ben hamileyim"
~Felix'den~
Herkes şaşkınca Jisung ve Minho'ya bakarken ilk alkış sesini ben çıkardım, benden sonra herkes alkışlamaya kutlamaya başlamıştı, Jisung Minho'ya sarılmış mutluluğunu belli etmişti, anlamadığım şey Hyunjin'in alkışlarken bana sinirli bakışlar atmasıydı.
Daha kutlamayı bitiremeden Hyunjin benim elimi tutmuş odaya götürmüş kapıyı kitleyip sertce beni duvara itmiş kendi ile arasına almıştı.
"Biz neden böyleyiz Felix? Diğerleri çocuk yapıyor biz hala ağzı açık öpüşmedik bile, sen beni zorluyorsun." Hyunjin'in sinirli bakışları yüzümde geziniyordu, kafamı yana çevirip Hyunjin'e baktım.
"Bir gün daha bekle." Hyunjin çatık kaşları ile bana daha çok yaklaşmış kulağıma eğilmişti.
"Seni ağlatıcağım Felix." Sözünden sonra sertce çekilmiş dolabı açıp takım elbisesini giymeye başlamıştı derin bir nefes alıp yatağa oturdum, Hyunjin anlatamadığım kadar sinirliydi, ondan bazen korkuyordum bu onun suçuydu.
"Beni korkutuyorsun." Hyunjin sözümden sonra bana dönmüş sinirli bakışlarını tekrar yüzüne takmıştı.
"Beni zorlama o zaman." Başımı eğmiş Hyunjin'i izlemeye başladım, üstünü giyindikten sonra bana yaklaşmış anlıma bir öpücük kondurup yüzüme bakmıştı.
"Unutalım bunu tamam mı?" Bu çocuk beni çileden çıkartmaya mı çalışıyor?
"Saçmalama Hyunjin! Hem beni ağlatıcağını söylüyorsun duvara sıkıştırıyorsun hem de unutalım bunu diyorsun!" Hyunjin sözümden sonra doğrulmuş göz devirip odadan çıkıp sertce kapıyı çarpmıştı.
Yatağa uzanıp yorganı üstüme kadar çektim, Hyunjin'in bu davranışı beni fazlasıyla üzmüştü.
~Hyunjin'den~
İşleri olabildiğince yavaş yapmaya çalıştım, şuanda Felix ile kavga edicek halim yoktu. Ne kadar yavaş bitirmeye çalışsam da işler akşam olmadan bitmişti, sıkıntıdan ailemin evine doğru sürdüm.
Kapıyı çaldığımda annem güler yüzle açmış beni içeri almıştı.
"Bişey mi oldu?" Kafamı evet anlamında sallayıp gözlerimi annemin gözleri ile birleştirdim.
"Felix'le kavga ettim." Annem oturmuş bana anlatmamı istercesine bakmıştı, şimdi ben anneme onunla sevişmek istediğimi ama Felix'in istemediğini nasıl söyliyeceğim?
"Özel bişey." Annem elimi tutmuş bana bakmıştı.
"Ben senin annenim Hyunjin, bana herşeyi anlatabilirsin." Derin bir nefes alıp olan biteni anneme anlattım.
"Ben Felix ile nerdeyse 1 yıldır sevgiliyim, onunla yatmak istiyorum ama Felix istemediğini söylüyor her seferinde beni engelliyor." Annem biraz düşünmüş tekrar gözlerini bana almıştı.
"Bekle Hyunjin, biraz sabırlı olmalısın Düğünden önceki gün kavga etme sebebiniz bu mu gerçekten?" Annemin dediği doğruydu yarına kadar sabredebilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemy /Hyunlix Omegaverse/
Fanfiction"Baş omega ile baş alfa mı? Mümkün değil onlar düşman!"