31

3.6K 327 512
                                    

"Ameliyat başarılı!"

3 ay sonra

~Felix'den~

İçeri girip Joon'un ağlayan bebeğini elime aldım, bu arada onun adı Seo ve erkek, Joon alfa olucağını söylüyor ama Longer omega olacağını umuyor. Jisung ve Minho ise bebeğinin adını Yongjin koydu, çok tatlı değil mi?

Jeongin'in bebeği ise 4 aylık oldu, ben ise hala hamile değilim, kesin Hyunjin yüzündendir!

Bunlar bebeklerini doğurdu tamam güzel de, ben neden onlara bakma görevini üstlendim ki?! Saat gecenin bilmem kaçında neden ben susturuyorum bebeği! Annesi sustursun banane!

Bebeği beşiğe koyup Hyunjin'in yanına gittim ve yarıda bıraktığımız işe devam ettik, anlamışsınızdır.

Hyunjin'in kucağına geçip aletini deliğime konumladım, soktuğum anda mideme keskin bir ağrı saplandı.

"Dur!" Hyunjin lafımdan sonra içimden çıkmış elini yanağıma koymuştu.

"Noldu?" Derin nefes alıp yatağın kenarana içimi boşlattım, Hyunjin buna sevinirken ben ağlıyordum, bu ağrı da ne böyle?

"Felix?" Hıçkırıklarım hızlanırken kusmaya devam ettim, bu kadar zor olucağını düşünmemiştim.

"Sakin ol, bu normal." Hyunjin sırtımı ovalarken ben kusmaya devam ettim, kusmam bitince Hyunjin'e sarılıp aplamaya başladım, bu acıya nasıl katlandı onlar?

"Hastaneye gidelim mi?" Kafamı evet anlamında sallayıp Hyunjin'in kucağına bıraktım kendimi tek sorun ikimizin de çıplak olması.

Hyunjin dolabıma yönelince gözlerim ona gitti bir eşofman ve swet çıkarıp yanıma geldi. Ben üstümü giyerken o da kendi üstünü giyiyordu.

"Hadi." Titreyen bacaklarım ile ayağa kalktım bu çok kötüydü. Hyunjin'in koluna girip yürümeye devam ettim.

Arabaya bindiğimizde camı açıp oradan gelen rüzgarı yüzüme vurdum, bu iyi geliyordu en azından.

"Geldik." Hyunjin'in sesi ile arabadan çıkıp hastanenin girişine yöneldim, buradaki herkes 20'li yaşlardaydı benim gibi.

Bizi yönlendirdikleri odaya girdiğimizde sedyeye oturdum.

"Hamile olduğunuz kesin mi?" Kafamı hayır anlamında sallayıp ellerim ile oynamaya başladım. Doktor sedyeye uzanmamı işaret edince uzanıp boş duvara baktım, doktor bir alet getirip karnımı açmış krem sürüp aleti karnımda gezdirmeye başlamıştı.

"Bebek hasar görmüş, bu ani bir hareket yada sıkışma sonucu oluşabilir bundan sonra daha dikkatli olmalısınız, sancılar yada kusma sık görünür, geçmiş olsun." Gözlerim Hyunjin ve doktor arasında gidip geliyordu, korkuyordum.

"Bebeğin engelli olma olasılığı yok değil mi?" Doktor kafasını hayır anlamında sallayınca derin bir nefes aldım.

"Şu anda cinsiyeti belli olmuyor tahmini 1 haftalık." 1 haftadır ben bu bebeği karnımda taşıyorum ve benim haberim yok mu?

Enemy /Hyunlix Omegaverse/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin