2.18

1.5K 149 191
                                    

~Hyunjin'den~

Sabah Felix'in mırıltıları ile uyanmıştım, tüm gece uyuyamamış olacak ki burnunu çekip duruyordu.

"Felix, iyi misin?" Felix'e baktığımda kıpkırmızı olan gözlerini görür görmez dikleşip Felix'in üstüne ağırlığımı vermeden çıktım.

"Banyoya götüreyim mi seni? Yaralarına soğuk su iyi gelir." Felix kafasını olumlu anlamda salladığında onu kucağıma alıp banyoya doğru ilerledim onu küvete koyar koymaz suyun yavaş yavaş kırmızıya döndüğünü görmüştüm, tuvaletin kapağını kapatıp üstüne oturdum ve derin bir iç çektim.

"Özür dilerim Felix, abarttım." Felix bana cevap vermeyip elini suda gezdirdiğinde ayağa kalkıp saçlarına su tuttum, suyu çektiğimde şampuanı alıp saçına sıktım ve ovmaya başladım.

"Ben kendim yıkanabilirdim." Sırıtıp kafasını ovmaya devam ettim.

"Bu sefer seni ben yıkayacağım."

"Sende küvete gel o zaman." Gülümseyip Küvete Felix'in arkasına oturdum ve saçlarını ovmaya devam ettim, bittiğinde iyice durulayıp elime aldığım cife vücut losyonunu sıktım.

Felix'in sırtını cif ile ovarken omuzlarından tutup onu geriye yatırdım ve önünü de cif ile ovdum, bu benim özür dileme şeklimdi.

~~~

Eve geldiğimizde Felix üstüne eşofmanını ve swetini giymiş odada paytak adımları ile dolaşmaya başlamıştı. En sonunda gelmiş kucağıma oturup üstüme yatmıştı.

"Uykum var." Kafasını göğsüme sürtüp çevirdi ve sözüne devam etti.

"Ama uyuyamıyorum." Sözünden sonra onu kaldırıp ayaklarıma yastık koydum, Felix'e yatması için işaret ettiğimde Felix bacaklarıma yatıp arta kalan kısımları ile dizini katlayıp yana atmıştı.

"Rahat mısın?" Felix kafasını evet ablamında salladığında gülümseyip onu sallamaya başladım, Felix'de gülümsüyordu.

"Hyunjin çok tatlısın."

"Şuanda asıl tatlı olan sensin bence." Gülüşmelerimizin ardından gözlerini kapatmış olan Felix'e baktım bir melek gibiydi.

"Rahat değilim." Felix kalkıp yanıma yattğında ona döndüm, kalçası acıyor olmalıydı.

"Neden o kadar sert vurdun ki?" Derin bir iç çekip tavana döndüm, beni aldatan oydu.

"Özür dilerim Hyunjin." Gözlerimi tekrar ona aldığımda dolan gözlerini gördüm.

"Sorun değil Felix, uzun zaman önce olmuş." Felix ağlamaya başladığında kafasını tutup omzuma gömdüm, kaç saat öyle kaldık hatırlayamıyorum bile.

-Straykids-

Jisung
sey biliyorum kalabalık olduk ama benim kardeşim gelcek de

Jeongin
lan senin kardeşin mi vardı

Joon
ben şok

Enemy /Hyunlix Omegaverse/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin