16

5.1K 536 865
                                    

Annebella filimini izlemeyin izlettirmeyin hala etksindeyim oyuncak fobim oldu gece uyuyamıyorum 😥

Bu arada 30 takipçi olmama sadece 1 takipçi kalmış takip eder misiniz 🙂

Fic nasıl ilerliyor?

~Hyunjin'den~

Felix'in bana attığı o tokat hala aklımdaydı, ona daha sertini atmak istiyordum öldürene kadar dövmek istiyordum, piç kurusu.

Minho ise hala ortalarda yoktu, Jisung'cuğu ile sevişiyordur hala.

Aklıma gelenler ile sırıtıp kahvaltımın son lokmasını ağzıma atıp ayağa kalktım, bizimkiler yine omega telaşına düşmüş omegaları da çağralım diye kuduruyorlar özellikle Longer ve Woo.

Minho yurda girdiğinde sırıtıp sırtını ovazladım.

"Tüm okul beraber inleme seslerinizi dinledik." Minho sırıtmış bana dönmüştü.

"O kadar duyuluyo muydu ya?" Olumlu anlamda kafa sallayıp omegaların yurduna doğru ilerledik. Kapıyı açar açmaz omegalar gözlerini bize almıştı.

"Ne dikiliyosunuz? Gelsenize." Jung'un sözü ile sandalyelere oturup onları süzmeye başladım, Felix bana sırıtıp bakıyordu ona sinirli bir bakış atıp ne oldu anlamında kafamı salladım.

"Dün yediğin tokatla akıllandın mı?" Yerimden kalkmış Felix'e cevap vermiştim.

"Senin tokadını hissetmedim bile." Felix'de yerinden kalkınca işler kızışmıştı.

"Egon düşmüştür belki!"

"Bana diyene bak." Sözümden sonra Felix göz devirmiş tekrar bana dönmüştü.

"Sen sanki çok güçlüsün." Felix'in sözünden sonra yanına gitmiş ona dönmüştüm.

"Test etmek ister misin?" Sözümün ardından ona tüm gücüm ile olmasa da sert bir tokat atmıştım, tokadım ile Felix yere düşmüş bacaklarını kendine çekip acı ile yüksek sesle ağlamaya başlamıştı, işte o an içimden dedim; ne yaptım ben?

"FELİX!" Hızlıca yanına gidip kafasını tutmuş yerden kaldırmıştım, o kadar sert vurmuştum ki parmaklarımın izleri bile yanağında çıkmıştı. Jisung beni hızlıca itmiş bana sinirli bir şekilde bakmaya başlamıştı.

"SEN VE FELİX BİR MİSİN HA? ONUN TOKADI SENİN TOKADINA EŞİT Mİ AŞAĞILIK HERİF!" Sözünden sonra Jeongin ile hızlıca Felix'i kaldırmış odaya götürmüşlerdi.

"Hyunjin omegalar hassas onlara böyle vuramazsın." Minho'nun sözüne göz devirip yurt odasından çıkıp alfaların yurt odasına girdim, nedenini bilmiyorum ama vicdan azabı çekiyordum Felix'i yerde ağlayarak görmek kalbimi çok acıtmıştı belki gerçekten ondan özür dilemem gerekiyordur?

Aklıma gelenler ile kafamı tutup kendi kendime konuştum.

"Mal mısın Hyunjin? Yüzsüz gibi özür mü dileyeceksin bide?" Şimdi de ke  kendime konuşuyordum biri beni duysa deli sanardı.

Bazıkişlr

Chris
Hyunjin adına özür dileriz, Felix iyimi?

Enemy /Hyunlix Omegaverse/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin