"Prezervetifi takmamışım!"
~Felix'den~
Kalçamdaki acıyı umursamadan geri çekildim, Hyunjin bana şaşkınca bakıyordu ben çok da üzülmemiştim, bebek sahibi olmak istiyordum ama bu kadar erken olucağını sanmamıştım.
"Ne yapıcağız?" Hyunjin'in sorusuna bilmiyorum anlamında kafa salladım şuan da kalçamın acısından olayı pek düşünemiyordum.
"Banyoya giriceğim, sonra konuşuruz." Hyunjin bir şey demeden bana bakmıştı, banyoya girip sıcak suyu küvete doldurdum, sıcak suyun içine girip uzandım.
"Orada yer var mı?" Kapının ardından bana gülümseyerek bakan Hyunjin'i bende gülümseyerek onayladım, Hyunjin gelmiş karşıma suyun içine oturmuş bana dönmüştü.
"Bebeği aldırma."
"Hyunjin ben asla böyle bir şey düşünmem." Hyunjin bakışlarını dudaklarıma almış bir süre sonra ise dudaklarıma yapışmıştı.
"Yeter bu kadar yoruldum." Gözlerini benim gözlerim ile birleştirdiğinde dudağını son kez öpmüş geri çekilmiştim, Hyunjin'de yerine geçip suda ki köpüklere gözlerini dikmişti.
"Saçını şampuanlıyım mı?" Bu utanç vericiydi ama kafamı evet anlamında sallayıp şampuanı uzattım ve arkamı döndüm, saçımın arkası uzun olduğundan bunu yapmak uzun sürüyordu.
Hyunjin bunu kısa sürede halletmişti benimkini yaparken arada kendininkini de halletmişti.
"Bebeği büyütüceğiz, dimi?" Boynuma öpücükler kondurup cevap verdi Hyunjin.
"Tabikide, o bizim bebeğimiz." Sözünden sonra saçımı durulayıp küvetten çıktım ve bornozu giyindim.
Üstümü giyindikten sonra odadan çıkıp Minho ve Jisung'un odasına doğru adımladım, saat sabah 7-8 civarıydı umarım yanlış bir ana şahit olmam, gerçi Jisung hamile olduğundan yaptıklarını sanmazdım.
Yanlış tahmin etmişim kapının ardından inleme sesleri duyuluyordu, evden çıkıp siteden de çıktım, eczane buralara yakındı.
Eczaneye geldiğimde hamilelik testini alıp tekrar eve girdim, ne istiyor ne de istemiyordum bebeği. Odaya girer girmez yatakta oturan Hyunjin elimdeki poşede dikmişti gözlerini.
"O ney?" Poşedi açıp hamilelik testini gösterdim, Hyunjin'in gülümsemesinden sonra tuvalete girip hamilelik testini kullandım, 1 çizgi vardı ben hamile değil miyim? Bu biraz üzdü.
"Negatif." Hyunjin'de sözüme biraz üzülmüştü, gelip bana sarılmış kafamı tutmuştu.
"Böylesi daha iyi oldu Felix." Tam öpüşecekken aşağıda bir çığlık belirmişti, Jeongin'in olduğunu anlamıştım hızlıca en aşağıya inip Chris ve Jeongin'e baktım, Jeongin ağzını tutmuş şiddetlice ağlıyordu ona sarılıp omuzlarından tuttum ve yüzüne baktım.
"Jeongin, noldu?" Elindeki hamilelik testini göstermişti, pozitifti Jeongin bebeği bu kadar mı istemiyordu.
"Ben anne olmak istemiyorum!" Jeongin'in bacakları kendini salmış yere düşmesini sağlamıştı onu tutmaya çalışsamda bende onunla yere çömelmek zorunda kaldım, Chris'e baktığımda üzgün gözleri ile etrafa bakıyordu. Jisung karnını tutmuş aşağı inmeye başlamıştı, karnı çok hızlı büyüyordu bu halde bile bize bakmaya özen gösteriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemy /Hyunlix Omegaverse/
Fanfiction"Baş omega ile baş alfa mı? Mümkün değil onlar düşman!"