32 1.final

3.6K 306 134
                                    

Uzun bir aradan sonra merhaba! Uzun bir süre derken, Jeongin doğurdu Jisung ve Joon'un bebekleri ise 1 yaşında oldu! Benim bebeğim ise 4 aylık oldu, daha 8 ayım var ama korkuyorum.

Karnımı tutarak aşağı indim, Jisung elindeki Seo ve Yeongjini kanepeye koyup bana döndü, Bu arada Jeongin bebeğinin adını Gyu koydu! Çok tatlı.

Jisung gelip koluma girince ondan destek alarak kanepeye oturdum, bu geçirdiğim en kötü dönemlerden biriydi.

"Hyunjin gitti mi?" Kafamı evet anlamında sallayıp somurttum, hep beni tek bırakıp gidiyordu.

"Longer makarna yapmıştı getireyim mi?" Kafamı hayır anlamında sallayıp somurttum, Hyunjin'i istiyordum ben.

"Felix bu kadar kapama kendini, bırak Hyunjin'i"

"Nasıl bırakayım Jisung?" Jisung göz devirip Gyu'yu kucağına aldı ve oturdu.

"Sen eskiden benim tanıdığım en güçlü ve özgür omegaydın, ne oldu sana?" Sırıtıp Jisung'a cevap verdim.

"O özelliğimi bebeğime devrettim galiba?" Jisung'da gülünce ona ayak uydurdum, bebeğimin omega olmasını asla istemezdim, omegalar günümüzde çok taciz olayına maruz kalıyor.

Hyunjin geldiğinde gülümseyip ona baktım gelmiş gülümseyip yanağıma bir buse kondurmuş ve merdivenlere doğru ilerlemişti.

"Son günlerde Hyunjin çok erken çıkmıyor mu?" Kafamı olumlu anlamda sallayıp merdivenlerden çıkan Hyunjin'e baktım belki benim için erken çıkıyordu.

Aklıma gelenler ile sırıtıp tekrar Jisung'a döndüm şişmiş olan karnıma bakıyordu.

"Çok çabuk büyüyor." Kafamı olumlu anlamda sallayıp karnıma baktım, gerçekten çabuk büyüyordu.

"Felix hadi gidelim." Hyunjin'e dönüp ayağa kalktım, Jisung ile vedalaştıktan sonra arabaya bindik.

"Hyunjin gitmesek?" Hyunjin sözüme sırıtmış burnuma bir buse kondurup cevaplamıştı.

"Sağlık durumunu öğreniriz önemli bu." Önüme dönüp yolu izledim, kısa süre sonra gelmiştik bile. Doktorun sedyesine yatıp radara baktım.

"Voah, bir kızınız olucak!" Doktorun sözünden sonra şaşkınca Hyunjin'e baktım, istediğim en son şeydi bu!

"Aldıralım." Sözümden sonra Hyunjin ve doktor bana şaşkınca bakmaya başlamıştı.

"Saçmalama Felix." Hyunjin'i umursamadan doktora döndüm.

"Aldırmak istiyorum."

"Üzgünüm ama bu süreden sonra imkansız."

Sözümden sonra sessiz bir araba yolculuğu sürmüştü. Eve geldiğimizde ise kanepeye oturmuştuk herkes başımızda söyleyeceklerimizi bekliyordu.

"Kızmış." Hyunjin'in sözünden sonra göz yaşlarımı serbest bıraktım, bir kızımın olmasını istemiyorum o çok acı çeker!

"Onu aldıracağım." Sözümden sonra Jeongin ayağa kalkmış bana sinirli gözler ile bakmaya başlamıştı.

"O senin bebeğin!" Göz yaşlarım hızlanırken kafamı kaldırıp Jeongin'e baktım.

"Ben bebeğimin acı çekmesini istemiyorum, bir kız sonuçta günümüzde.." Sözümü bitirmemi göz yaşlarım engellemişti Joon sırtımı ovalamaya başlayınca Jisung'un sözünü dinledim.

"Belki alfa olur, üzülme Felix güçlü olucağına eminim." Jisung'un sözünden sonra daha rahatlamış hissetmiştim.

"Hem 3 tane erkek arkadaşı varken ona kimse bulaşamaz." Chris'in sözünden sonra sırıtıp arkama yaslandım beni nasıl mutlu edeceklerini çok iyi biliyorlardı. Bugünün şerefine mangal yapmaya karar vermiştik.

Arabadan inip büyük ormanda göz gezdirdim sonra diğerlerinin oturduğu masaya oturup onlara baktım, Minho sanki et ile birleşmiş gibi etleri çeviriyordu Longer ve Chris ise bebeklere bakıyordu, Hyunjin de Minho'ya yardım ediyordu.

Biz; Jeongin, Jisung ve Joon ise bebek odası ve kıyafetleri bakıyorduk kız için bu konuda Jeongin'e güveniyorum.

Etleri dağıttıklarında hiç zaman kaybetmeden tabağıma yamuldum, ta ki karnımda birşey hissedene kadar.

"Sanırım tekme attı!" Sözümden sonra Hyunjin gülüp karnıma bakmıştı.

"Bak güçlü olacağını söylemiştim, 4 aylıkken tekme atıyor." Hyunjin'in sözünden sonra etrafı kahkahalar doldurmuştu, benim bebeğimin güçlü olucağına eminim.

~~~

2.Sezon olucak tam bi y/n dizisi gibi düşündüm ama çok güzel olucak bence, oradaki Hyunlix momentler da. Bide çocuklarının ilişkisini felanda düşündüm.

Enemy /Hyunlix Omegaverse/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin