Gecenin 5'inden merhaba 😥
~Felix'den~
"Gerçekten mi?" Soruma Hyunjin sırıtmış yatakta doğrulmuştu.
"Hayır, seni kandırmak eğlenceli." Ne bekliyordum ki? Hwang Hyunjin'in beni affet diye ayaklarıma kapanmasını mı?
O an o kadar sinirlenmiştim ki sadece yorganın altına girip susmayı seçmiştim o yorganın altında da uyuya kalmıştım zaten.
"Felix kalk!" Dünkü sinirim daha bitmemişken bide kalkar kalkmaz baş düşmanım beni karşılıyor.
"Hadi giyin gidiyoruz." Hyunjin'in sözüne hala üstümde onun tişördü olduğunu fark etmiştim, ne utanç verici.
Hızlıca banyoya girip elbisemi giyindim Hyunjin'in tişördünü ise sertce yatağa fırlattım.
"İnsan bi teşekkür eder ayı." Göz devirip Hyunjin'e döndüm.
"Onson bo toşokkor odor oyo." Sırıtıp odadan çıktım ve alt kata yani villanın çıkışına ilerledim, Hyunjin'de arkamdan gelmiş arabayı açıp sürücü koltuğuna geçmişti ben ise arka koltuğa geçip manzarayı izlemeye başlamıştım.
Okula geldiğimizde kimsenin bizi birlikte görmemesi için arka kapıdan girip yangın merdivenlerinden yukarı çıkmıştık ben sonuncu katta indim Hyunjin ise ilk katta inmişti ve ikimizde şuan orta kata yurtların olduğu yere iniyor veya çıkıyorduk.
Ben geldiğimde omega yurt kapısını açıp içeri girdim ben girer girmez büyük masanın üstünde yatarak dondurma yiyen; Joon, Jung, jisung ve Jeongin görmeyi beklemiyordum hemde yarı çıplak! Sadece 1 gün yoktum.
"KALKIN MASADAN!" Benim sözümle hepsi aniden yerlerinden fırlamış önüme dizilmişlerdi.
"1 gün yoktum sadece ve her yeri bok götürüyor." Jisung kıkırdayıp cevap vermişti bana.
"Üzgünüm anne." Herkes aralarında kıkırdarken bende sırıtmış onlara geri dönmüştüm.
"Dondurma varmı?" Bu sefer bende onlarla birlikte masaya mükemmel hello kityli şörtum ve beyaz dantelli bluzüm ile onlara yani masada yatarak dondurma yemeye katılmıştım ha şunu söylemeyi de unutmayayım şortum ile uyumlu hello kityli çoraplarım da var.
Ben Joon'un karnına kafamı koymuş dondurmamı kaşıklarken Jisung'da benim bacaklarıma kafasını koymuş dondurma yiyordu Jeongin'de Jisung'un karnına kafasını koymuştu Jeongin'in karnına ise Jung kafasını koymuştu yani kısaca şuan hepimiz birbirlerimizin kucağında yatıyoruz ve hepimiz yarı çıplaktık Joon'un üstünde sadece bir don ve kısa bir bluz vardı, Jisung'un üstünde de don ve bluz vardı, Jeongin'in üstünde benimki gibi kısa bir şort ve kısa bir blüz vardı, Jung'da Jisung ve Joon gibiydi, şort dediğime bakmayın don kadar birşey. Şuan biri, bir alfa veya omega kapıyı açsa bizim yarı çıplak masada dondurma yediğimiz görüntüyü görecek ve beynine kazıyacak ama bizim pek umurumuzda değil gibi.
"Jung götün ne güzel." Jeongin'in sözüne sırıtıp Jung'u kalçasına baktım.
"Ne sandın."
"Biri dondurma kaplarını getirsin bitti bunlar." Joon'un sözüne doğrulup dondurma kaplarını almak için mutfağa adımladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemy /Hyunlix Omegaverse/
Fanfiction"Baş omega ile baş alfa mı? Mümkün değil onlar düşman!"