2.6

2K 173 165
                                    

Agnes-Anna

Agnes
Selam 👋

Anna
kimsiniz?

Agnes
Üst sınıfınım aynı zamanda senden görevli temsil öğrenciyim, fazla kavga ettiğini söylediler bu yüzden görevli oldum.

Anna
adın? Sınıfın?

Agnes
Agnes, 12/C

Anna
memnun oldum beni biliyosundur zaten

Agnes
Evet müdür tanıttı.

Anna
ee

Agnes
En son sataştığın siyah saçlı kız, Adı violet değil mi? o bir alfa nasıl karşı çıkabildin?

Anna
neden çıkamayım

Agnes
yani sen bir omegasın ve güçsüzsün

Anna
pardon?

Agnes
Alfalara sataşmamalısın ya da betalara sana kötü şeyler yapabilirler.

Anna
Biliyorum ama korkmuyorum

Agnes
korkmalısın

Anna
Kalsın.

~Anna'dan~

Okula gelir gelmez önüme geçen uzun boylu yapılı kız ile duraksadım, bir alfa olduğunu kör olsam bile anlardım.

"Agnes ben." Hassiktir benim o tüm taşşaklarımı kullanarak yazıştığım o kız bu kız mıydı? Sıçtım.

"Anna ben."

"Biliyorum." Bu kız bana neden sikecek gibi bakıyor, üst sınıflar fazla korkunç.

"Telefonun nerde?" Cebimden telefonumu çıkartıp ona gösterdim, telefonumu elimden çekmiş sırıtmıştı.

"Okula telefon getirmek yasak, unuttun mu?" Ellerini küt saçlarından geçirip sırıtmış ve telefonumu cebine koymuştu.

"Çıkışta benden alırsın." Göz devirip somurttum birde bu eksikti.

"Saç boyatmak da yasak." Sözünden sonra eğilmiş saçlarımı okşamıştı.

"Ama ne diyeyim, çok güzel duruyorlar." Sözünden sonra sinirli gözlerimi onun gözlerine çıkarttım.

"Saçlarını topla, fazla uzunlar." Göz devirip kollarımı bağdaş kurdum.

"Tokam yok."

"Benim var." Sözünden sonra arkama geçmiş saçımı toplayıp yüzüme eğilmişti.

"Kavga ettiğini görürsem telefonunu yarın alırsın." Ayağımı sertce yere vurup onun sırtına sert bir yumruk attım, bu yaptığım ile bana dönmüştü.

"Telefonumu ver!" Kollarını bağdaş kurmuş bana sırıtarak aşağalayıcı bir şekilde bakmaya başlamıştı.

"Çok mu seviyosun telefonunu?" Kafamı evet anlamında sallayıp elindeki telefona uzandım, elini havaya kaldırarak sırıtmıştı.

Enemy /Hyunlix Omegaverse/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin