2.19

1.4K 145 65
                                    

~Anna'dan~

Kapşonlumu çekip evden çıktım ve Agnes'lerin evine doğru yürümeye başladım, yürüme mesafesinde değildi ama ben yürümeyi seçmiştim.

Gecenin soğuğu ile daha da üşümeye başlarken adımlarımı hızlandırdım ve yolun daha kısa sürmesi için ara sokaklara girdim, bu kötü bir fikirdi çünkü buradaki tüm kabadayıların gözdesi olmuştum bu gerçekten berbat bir fikirdi.

Adımlarımı hızlandırdığımda benimle beraber kalkan bir grup görmem ile koşmaya başladım, arkamdan hızlı adımlar ile geliyorlardı. Koşan adımlarımı daha da hızlandırıp arkama baktım, onlardan kurtulduğumu sanmıştım kulağıma dolan ıslık sesini duyana kadar.

Etrafa bakınıp ıslık sesinin geldiği yönü bulmaya çalıştım, tüm yollar ıslık sesi ile doluydu nerdeyse. Kapşonlumu tutup etrafımda dönmeye başladım.

"Sen ceplerine bak." Bilmediğim bir ses sonucu ellerim kapanakısılmış tanımdağım maskeli bir adam çantamı ve telefonumu almış sırıtmıştı.

Hırkamın fermuarının açıldığını hissettiğimde bir tekme atıp açanın dikkatini dağıttım bu benim için kötü olmuştu, yüzüme sert bir yumruk yemiştim.

Derin bir nefes alıp dişlerimi sıktım, babam burada olsaydı hepsini ölümden beter ederdi! Derin bir nefes alıp bağırdım.

"NAPIYOSUNUZ LAN SİZ?!" Adamlar sözümü umursamamış tişördümü de çıkartıp südyenim ile kalmamı sağlamışlardı, elleri eteğime gittiğimde daha da bağırdım.

"SİZ BENİM KİM OLDUĞUMU BİLİYOR MUSUNUZ?!" Adamlar kendi aralarında kıkırdaşmaya başlayınca daha da bağırdım, bu bağrışım tüm ıssız sokakların inlemesine yol açmıştı.

"HWANG ANNA'YIM BEN!" Eteğimi çözen adam durup bana baktığında sırıttım.

"Hwang Hyunjin'in kızını becericeğiz desene." Sözünden sonra gözlerimi kocaman açıp dişlerimi sıktım ve dizim ile adamın burnuna sertce vurdum, bu hamlem karnıma gelen bir dirsek ile sonuçlanmıştı tabi.

"Bence onu bırakalım Hwang Hyunjin kızının tecavüze uğradığını duyarsa bu işi bırakmaz." Sözünden sonra onların başı olduğunu düşündüğüm adama baktım.

"kıyafetleri bizimle kalıcak." Kıyafet lafını duyduğumda bağırdım.

"NE DİYOSUNUZ LAN SİZ EVE NASI DÖNÜCEM!" Sözüme cevap vermeden hepsi gözden kaybolmuştu, bir kenara oturup göz yaşlarımı akıttım, ilk aklıma gelen telefonu çıkartıp gördüğüm ilk yazışmaya yazmak oldu.

-Telefonluçocuklar-

Anna
vsbab

Anna
babaa

Hyunjin
noldu yine nerdesin sen amk

Anna
çpk kştü bisey oldu

Hyunjin
Neden yazamıyorsun noldu?

Anna
ben bi sokaktan geçiyodum ıssız

Felix
BEN SANA KAÇ KEZ DEDİM ISSIZ SOKAKLARA GİRME DİYE ANNA?!

Enemy /Hyunlix Omegaverse/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin