9

5.8K 571 586
                                    

Hava limanından çıkar çıkmaz etrafımızı saran haberciler ile geri çekildim, korumalar bizim için yolu açmış arabaya binmemizi sağlamıştı kısa yolculuktan sonra üniversiteye varmıştık, bu cidden gericiydi.

Aşağı inip okulun yanındaki habercilere selam verdim ve okulun içine girdim, çok lüks bir okuldu.

Burada bizden başka baş omega olmamasının sebebi çoğu baş omeganın 30'unu doldurmasıydı dünyadaki en genç baş omega bendim bu yüzden bu kadar popürlerdim benden sonra gelen en genç baş omega da Amerika'nın baş omegasıydı aramızda 1-2 yaş vardı.

İçeri girdiğimde tüm gözler bana ve Hyunjin'e dönmüştü, üzerimdeki bakışları umursamayarak bize verilen  odaya girdim aynı bizim eski okulumuzdaki gibi burada da konsey masası vardı ve masaya oturmuş olan tahminimce Amerika'nın baş omegası vardı.

"Merhaba, sizi okulumuzda ağırlamak bizim için bir şereftir." Uzattığı ele birde ona baktım.

"Teşekkürler." Elini sıkmadan odama adımladım ve içeri girdim gayet lüks ve güzel bir odaydı arkamdan gelen omega ile yine ona döndüm.

"Elimi sıkmana izin vermiyeceğimi anlamıştın umarım, bir okul için 2 baş omega fazla anlıyor musun? Gitmek için tam zamanın yani." Göz devirerek yanına yaklaştım ve kapıyı yüzüne kapattım evet kesinlikle çok havalıyım.

Odamdan çıkar çıkmaz yine o baş omegayı gördüm masadan kalkmış yanıma yaklaşmıştı

"Bak ne diyeceğim teke tek savaşa ne dersin?" Sırıtıp başımı hafif kaldırdım.

"Pekala." Hızlı ve büyük adımlar ile bahçeye inmiştik bu herkesin ilgisini çekmişti.

"BAŞ OMEGALAR KAVGA EDİCEK!" Etrafta bağrışan insanları umursamayarak aşağı indim aşağıda savaşan baş alfalar da vardı bizi görünce durmuşlardı baş alfa yanıma gelince ona döndüm

"Merhaba, ben baş Alfa Longer tanıştığımıza memnun oldum. Sizi okulumuzda ağırlamak bizim için bir şereftir." Sırıtıp elini tutmayarak baş omegaya döndüm.

"Nerede şu dövüş sahası?"

"Ne gerek var burada halledelim." Sırıtıp öne geçtim, baş omega ile aramızda büyük bir boşluk vardı elleri ile birşey yapıyordu bir topu büyütüyordu. Bana attığı zaman geri dönüp telekinezi ile o topu ona geri attım. Bu sefer bir hava basıncı uygulamış beni havanın içinde sıkıştırıyordu, telekinezi ile bunu açmaya çalışsamda çok ağırdı. Baş omegayı telekinezi ile itmiştim ama bu hava şeyinin içinde olduğum için işe yaramamıştı. Kendimi zorlayarak beni sıkıştırdığı hava basıncını yırttım ve baş omegayı havaya kaldırıp sertce duvara vurdurttum kendisini bir kalkanın içine almıştı bu yüzden işe yaramamıştı, onun elleri morarmışken benim ise ağzımdan bir sürü kan geliyordu.

En sonunda ben kan kaybından bayılmış o ise yorgunluktan bayılmıştı.

~~~~

Evet ceza olarak burada baş omega ve ben kafetaryayı temizliyoruz mükemmel değil mi?

"Hepsi senin yüzünden oldu." Göz devirip baş omegaya döndüm.

"Savaşalım diyen ben değildim."

"Bırak ya temizlemem ben burayı imajım bozuluyor." Baş omegaya dönüp sırıttım bu da benim kafadan çıktı.

"İlk kez katılıyorum ama artık imaj diye bir şey kalmadı bizde o savaştan sonra." Süpürgeyi bırakıp bir masaya oturdum baş omega ise tam karşıma oturmuştu.

Enemy /Hyunlix Omegaverse/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin